Corolla verso 2,0 d4d 116KM przewód intercoolera

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś wie gdzie można kupić przewód intercoolera 17343 do verso ? Toyota rzuciła mnie na kolana podając cenę 640 zł chodzi mi o dobry nowy przewód niekonieczie w takiej cenie.
  
 
A który dokładnie rocznik?
Wyślij zdjęcie co się stało z obecnym przewodem, że potrzeba jest wymiany.
  
 
rocznik 2004 w górę 2,0 D .Co się stało? Poprostu pękł z przemęczenia chyba, ze strony toyoty oznaczony jest jako 17343D ale salon mnie powalił troszkę na kolana 650zł za gumowe kolanko. MOgę wydać pieniądze na oryginalne filtry klocki i inne ważne części.
  
 
Cytat:
2013-07-19 20:18:52, allk pisze:
rocznik 2004 w górę 2,0 D .Co się stało? Poprostu pękł z przemęczenia chyba, ze strony toyoty oznaczony jest jako 17343D ale salon mnie powalił troszkę na kolana 650zł za gumowe kolanko. MOgę wydać pieniądze na oryginalne filtry klocki i inne ważne części.

Na Allegro pelno tego za 50zl
  
 
Tak wiem ale kupowałem już używkę w zeszłym roku i też pękła
  
 
Cytat:
2013-07-22 06:27:18, allk pisze:
Tak wiem ale kupowałem już używkę w zeszłym roku i też pękła


No to cos nie tak musisz przeanalizować przyczyne może auto po klepie i waz niewlasciwie pracuje lub jest lamany lub się przeciera.Te weze nie pekaja wcale ,a przynajmniej nie spotkałem się z takim przypadkiem , a drugi waz na to samo to już na pewno nie jest przypadek.Zrob jakies zdjecie jak on jest ulozony w przedziale silnika.
  
 
Oczywiście zrobię fotkę i podeślę. pierwszy wąż pękł przy około 164 000 zrobiłem autem ponad 80 000 km i nie było wcześniej takich przygód teraz autko ma 193 000 . Pęka u góry zaraz za tym zgrubieniem wzdłuż około 3 cm długości po zewnętrznej stronie od strony podłużnicy bo po powrocie miałem delikatnie zaoliwioną podłużnicę.

Drugi problem który powstał dwa dni temu to strasznie ciężko zapala zwłąszcza ciepły, trudno mi stwierdzić czy rozrusznik wystarczająco kreci ale w czasie rozruchu coś brzęczy, Zacząłem od wymiany filtra paliwa poprawiło się wyraźnie odpalanie ale dalej trwa to za długo nawet około 3-5s, autko nie kopci chodzi równiutko ma moc. Wiem że trzeba poodpiąć pod kompa ale na co stawiacie
  
 
Cytat:
2013-07-22 10:36:19, allk pisze:
Oczywiście zrobię fotkę i podeślę. pierwszy wąż pękł przy około 164 000 zrobiłem autem ponad 80 000 km i nie było wcześniej takich przygód teraz autko ma 193 000 . Pęka u góry zaraz za tym zgrubieniem wzdłuż około 3 cm długości po zewnętrznej stronie od strony podłużnicy bo po powrocie miałem delikatnie zaoliwioną podłużnicę. Drugi problem który powstał dwa dni temu to strasznie ciężko zapala zwłąszcza ciepły, trudno mi stwierdzić czy rozrusznik wystarczająco kreci ale w czasie rozruchu coś brzęczy, Zacząłem od wymiany filtra paliwa poprawiło się wyraźnie odpalanie ale dalej trwa to za długo nawet około 3-5s, autko nie kopci chodzi równiutko ma moc. Wiem że trzeba poodpiąć pod kompa ale na co stawiacie


Jezeli po nocy pali dobrze to 99% rozrusznik 1% cos innego.
Zrob zdjecie ktory to waz w aucie i tego pekniecia.
  
 
Dzięki Bogelektron za pomoc dziś już sytuacja mnie przerosła i wylądowałem w warsztacie bo nie można kręcić rozruznikiem pół minuty I jak pisałeś - 100% rozrusznik, może i lepiej bo nie trzeba było szukać dziwnych usterek. Przy okazji wymienili mi ten przewód intercoolera 17343D ten który wchodzi w dolne wejście chłodnicy więc zdjęcia już nie zdążyłem zrobić. Pęknięcie wyglądalo na rozerwanie węża na długości 3 cm zaraz za zwęzeniem ruty, wąż nie był przetarty ani przecięty więc mam nadzieję ze to tylko przypadek że pierwszy wąż pękł po 164000 a następny przy 194000 ten drugi kupiłem używany orygina,ł teraz jak pęknie to zacznę się zastanawiać czy czasem turbina nie pluje już odłamkami
Jeszcze raz dziękuję za pomoc
  
 
Cytat:
2013-07-22 21:17:15, allk pisze:
Dzięki Bogelektron za pomoc dziś już sytuacja mnie przerosła i wylądowałem w warsztacie bo nie można kręcić rozruznikiem pół minuty I jak pisałeś - 100% rozrusznik, może i lepiej bo nie trzeba było szukać dziwnych usterek. Przy okazji wymienili mi ten przewód intercoolera 17343D ten który wchodzi w dolne wejście chłodnicy więc zdjęcia już nie zdążyłem zrobić. Pęknięcie wyglądalo na rozerwanie węża na długości 3 cm zaraz za zwęzeniem ruty, wąż nie był przetarty ani przecięty więc mam nadzieję ze to tylko przypadek że pierwszy wąż pękł po 164000 a następny przy 194000 ten drugi kupiłem używany orygina,ł teraz jak pęknie to zacznę się zastanawiać czy czasem turbina nie pluje już odłamkami Jeszcze raz dziękuję za pomoc


Sprawdz czy chlodnice nie lataja lub czy nie sa za blisko silnika bo np pas przedni jest wgnieciony po stluczce.