Prezentacja Aut MK1 - MK7 - > 2013

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WZÓR - jak należy zgłaszać auta do konkursu - 2013

Proszę o stosowanie się do tego wzoru, a konkurs będzie czytelny i przejrzysty dla Nas wszystkich .

Prezentacja obejmuje escorty: MK1 - MK7



Przed umieszczeniem zdjęć upewnijcie się, że są we właściwym rozmiarze!

UWAGA - ZGŁOSZENIA NIEZGODNE ZE WZOREM I REGULAMINEM BĘDĄ USUWANE !

---------------------------------------------------------------------------
MK VI - rok 1993

























STYLING:
(wszystkie modyfikacje wizualne - spojlery, lampy, felgi, itp.) np.

- aluski 15`,
- zdjęte boczne listwy,
- wymieniony tylny zderzak na RS-zender mk7 i polakierowany,
- wymienione lusterka na el. i polakierowane,
- polakierowane klamki i zamki.


TUNING:
(wszystkie modyfikacje mechaniczne - silnik, zawieszenie, rozpórki itp. ) np.

- kompletne zawieszenie Weitec -60/40,
- fordowska rozpórka przednich kielichów.


WNĘTRZE:
(wszystkie modyfikacje w części pasażerskiej - wiadomo o co chodzi ) np.

- białe zegary,
- kubełkowe fotele




  
 
MK VI - rok 1993















STYLING:
- klubowa MegaLepa na tylnej szybie;
- lusterka boczne od Mk7 (elektrycznie regulowane);
- lampki obrysowe w drzwiach przednich;
- listwy boczne od MK7 polakierowane w kolor nadwozia;
- przednie lampy Morette wraz z postojówkami z wersji RS Cosworth;
- spojler RS od MK7 na klapie bagażnika;
- blenda na tylnej klapie polakierowana w kolor nadwozia;
- oryginalne trzecie światło STOP od MK7;
- tylne lampy Clear (Red&White);
- białe kierunkowskazy w przednim zderzaku oraz w błotnikach;
- w klapie bagażnika dwa światła przeciwmgielne;
- owiewka nad szyberdachem;
- emblemat na tylnej klapie z napisem ESCORT z modelu MK1;
- przednia szyba z zielonym paskiem w górnej jej części;
- emblemat na tylnej klapie z napisem ZETEC z Focus'a MK1;
- w miejscu wycieraczki tylnej szyby wstawiona antena od CB;
- komora silnika i inne elementy osprzętu pomalowane w czarny metalik;
- polakierowane silnik i skrzynia biegów;
- pakiet firmy ZENDER (przedni i tylny zderzak oraz nakładki progowe);
- felgi aluminiowe DBV 16" 7,5J ET35 z oponami 195/45;
- "garby" maski z MK5 RS2000;
- maska i grill firmy WOLF polakierowane na czarno.

TUNING:
- swap silnika na 2.0 16v NGA;
- koło zamachowe od 1.6 16V L1E;
- środkowy i ostatni tłumik od 1.8 16V RKC (średnica 55mm);
- wycięty katalizator;
- kolektor wydechowy 4-2-1 z RS2000 N7A;
- aluminiowa rozpórka przednich kielichów;
- wtryskiwacze benzyny z RS2000 N7A;
- przepustnica od 2.0 16V NGB;
- zawieszenie gwintowane H&R;
- poflokowana rozpórka tylnych kielichów Sparco;
- przednie zaciski, tarcze oraz klocki hamulcowe od Mondeo MK2 2.0 16v;
- tylne hamulce tarczowo-bębnowe z RS2000 MK6;
- filtr stożkowy K&N;
- short-shifter.

WNĘTRZE:
- obicie oparcia tylnej kanapy od strony bagażnika (z wersji Ghia);
- "chromowany" pierścień pod gałką zmiany biegów (z wersji Ghia);
- osłona progu załadunkowego (z wersji Ghia);
- deska rozdzielcza, tunel środkowy oraz wykładzina podłogi z MK7;
- zegary od MK7 (rozdzielona kontrolka kierunkowskazów na lewy i prawy;
- aluramki zegarów;
- tarcza prędkościomierza z wersji angielskiej;
- w desce rozdzielczej zamontowany uchwyt na 2 kubki;
- pod fotelem pasażera schowek (szuflada);
- lampka sufitowa z wersji Ghia polakierowana na czarno;
- centralny zamek sterowny z pilota + elektryczne otwierania bagażnika;
- elektrycznie sterowany szyberdach z MK7;
- kierownica od cabrio XR3i MK7;
- czarne daszki przeciwsłoneczne z cabrio MK5;
- elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich (4 przekaźniki OneTouchWindowRelay) i tylnych;
- podświetlenie nóg kierowcy i pasażera (z wersji Ghia);
- mieszek drążka zmiany biegów z czarnej skóry;
- skórzana gałka zmiany biegów;
- poflokowane: osłony słupków środkowych i tylnych;
- montaż całego kompletu klimatyzacji;
- komplet skórzanej tapicerki z MK7 Ghia (przednie fotele podgrzewane, kierowcy elektrycznie regulowany na wysokość i z regulacją podparcia lędźwiowego, tylna kanapa z podłokietnikiem) + boczki drzwiowe;
- radioodtwarzacz Ford 6000CD;
- "chromowane" klamki wewnętrzne z MK7 Ghia;
- czarna podsufitka;
- czarny przycisk świateł awaryjnych od Mondeo MK2;
- czarne uchwyty nad drzwiami z cabrio MK7.
  
 
MK3 - rok 1983




















Styling
lakier firmy PIAGGIO,
zlikwidowana tylna wycieraczka i zamek klapy bagażnika,
niewielki badlook,
bodykit RST S1,
wyczyszczony z firmowych znaczków,

Tuning
silnik 1,6 na gaźniku,
skrzynia 5 biegowa,
sprężyny H&R 40/40,
polerowane alufelgi 13'RONAL,
wycięty środkowy tłumik,
centralny zamek

Wnętrze
skórzana kierownica RS,
fotele RECARO,
zegary z obrotomierzem,

Car Audio
Przód: JBL GTO 6507C,
Tył: 2x JBL GT5-12,
wzmacniacz BOSS REV 545
  
 
mk7 1995 rok








STYLING:

- alufelgi RS7 17" w kolorze kawasaki ninja
- tylny zderzak z pakietu zender
- nakładki progowe z modelu rs2000 mkV
- wymienione lusterka na elektryczne i podgrzewane
- z przodu lampy MORETTE
- przyciemnione tylne lampy
- białe kierunki w błotnikach
- kierunkowskazy w halogenach
- dokładka zderzaka z renault megane
- wygładzona tylna klapa z napisów
- lampki obrysowe drzwi przednich
- usunieta tylna wycieraczka
- polakierowana pokrywa zaworów
- grill z pakietu zender
- bra na masce


TUNING:

- zawieszenie obnizone o 60mm. sprezyny weitec, amortyzatory koni & weitec
- przednie hamulce z mondeo v6 280mm
- tylne hamulce tarczowe z modelu RS2000
- koncowy tłumik SUPERSPRINT
- silnik po przekładce na 1.8 RQB 130km
- wkładka powietrza K&N
-


WNĘTRZE:

- kubełkowe fotele RECARO z RS2000 F1
- czarna podsufitka
- cały kokpit podświetlony w kolorze białym ciepłym
- podświetlanie skarpetek przód i tył
- dodatkowe zegary na desce rozdzielczej
- dołozone elektryczne szyby i szyberdach
- elektryczne otwieranie bagaznika
-

to taki opis w skrócie, wiecej w moim temacie.
  
 
Mk 6



STYLING:
Koła 17" RS7
Wersja XR3i

TUNING:
Obniżony -60 mm
rozpórka kielichów
Hamulce z wersji RS - 260 mm

WNĘTRZE:
Fotele Recaro w kolorze tapicerki
Zegary RSowe
Licznik z wersji RS
Skórzana Kierownica.



-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach