[MK7] Sprężyny zawieszenia przód HB ws cabrio

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Jak w temacie, moje amorki z przodu wyciekły i są do bani, poprzedni właściciel wymieniając zaoszczędził i kupił tandete na maxa. Auto też już dość nisko siedzi i musze uważać na krawężniki.
Teraz pytanie.
Wszedłem w posiadanie kompletnych nowych amorów ze sprężynami, tulejami itd. Chciałbym je zamontować do siebie jednak patrząc po katalogach amory są takie same a sprężyny od HB są inne od carbio. Do tego znalezienie sprężyn z caba nie jest takie łatwe.
Czym one właściwie się różnią?? Skoro amory są takie same to chyba tylko wysokością? Wie ktoś ile ?
  
 
cabrio jest troszke cięższe wiec moze sprezyny są delikatnie twardsze zeby trzymał seryjną wysokosć, ale te różnice są raczej minimalne, wiec smiało zakładaj. sprężyny fabrycznie były oznaczane różnokolorowymi paskami na jednym zwoju.
  
 
Czy twardsze sa w cabrio to nie wiem, kupiłem sprężyny od 1,6 HB lesjofors-a i przód jest za wysoko. Koza na maxa. Przejechałem z 500km i na razie nie siadły nawet cm.
  
 
Cytat:
2013-09-14 13:03:14, Deny pisze:
Czy twardsze sa w cabrio to nie wiem, kupiłem sprężyny od 1,6 HB lesjofors-a i przód jest za wysoko. Koza na maxa. Przejechałem z 500km i na razie nie siadły nawet cm.


A masz możliwośc wstawienia foty boku auta jak to wygląda? Właśnie tamten HB co z niego mam te graty też stał bardzo wysoko
  
 
cabrio faktycznie jest kozą przy seryjnym zawiasie. Na pewno mk7, nie wiem jak mk5 czy mk6.
przód jest sporo wyżej od tyłu auto. To normalne przy seryjnej glebie w cabzie.
Pre100n w swoim wątku ma chyba zdjęcia takie, bo ma seryjny zawias. W moim wątku też chyba są zdjęcia z pierwszych dni auta jak je kupiłem.



[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2013-09-15 20:28:49 ]
  
 
Koledzy bo tak piszecie na twardo że nic nie rozumiem. Zakładać te sprężyny od HB czy zostać przy starych i za jakiś czas kupić gdzieś dedykowane do cabza ?