Silnik po remoncie nie pracuje na jeden cylinder na benzynie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam problem z moją Carinką mianowicie po generalnym remoncie silnika

czyli : pierścienie, panewki, zawory regulacja, wymiana gumek, wszystkich uszczelek i tym podobnych motor zaczął wariować na benzynie

chodzi sobie jak mu się podoba jedno odpalenie kuleje następne nie kuleje pochodzi chwile i przestaje pracować pierwszy tłok od

rozrządu sprawdziłem naturalnie kable świecę wymieniłem wtrysk w tym konkretnym cylindrze i nic dalej robi sobie co chce nie ma

znaczenia czy zimny czy ciepły raz pali tak raz tak już naprawdę nie wiem co to może być za to na gazie chodzi elegancko bez

zastrzeżeń proszę o pomoc bo już nie wiem do kogo mam się z tym zgłosić elektryk stwierdził emulator gazu ale wypiąłem emulator

gazu podpinając sama benzynę pod wtryski i dalej to samo POMOCY !
Dodam jeszcze że nawet jeśli po odpaleniu pracuje równo na benzynie to jak juz przerwie i zaczną pracować 3 cylindry to już 4 się nie odpali dopiero bo zgaszeniu silnika odczekaniu chwili i ponownym odpaleniu mogę liczyć na to że znowu popracuje chwile na 4 cylindry ale to też wszystko zależy od jego humoru nie ma reguły.
  
 
No to ciekawy przypadek. Myśję że elektryka jest ok ,kiedy jest dobrze na gazie. Przyczyna może dalej być w niesprawnym wtryskiwaczu. W prosty sposób możesz to sprawdzić, zaglądając do świecy. Jeśli silnik zacznie pracować na trzech cylindrach, to niech popracuje ze trzy minuty i po tym sprawdż świecę. Stawiam, że będzie sucha bo wtryskiwacz się zacina i masz takie efekty. Przypuszczam, że ten wymieniony to używka.
  
 
Cytat:
2013-10-02 09:04:38, Henio63 pisze:
No to ciekawy przypadek. Myśję że elektryka jest ok ,kiedy jest dobrze na gazie. Przyczyna może dalej być w niesprawnym wtryskiwaczu. W prosty sposób możesz to sprawdzić, zaglądając do świecy. Jeśli silnik zacznie pracować na trzech cylindrach, to niech popracuje ze trzy minuty i po tym sprawdż świecę. Stawiam, że będzie sucha bo wtryskiwacz się zacina i masz takie efekty. Przypuszczam, że ten wymieniony to używka.


Sprawdz jak będzie utykal wtryskiwacze ...przytykaj dlugi srubokret lub kawalek patyka do ucha i do wtrysku i osluchaj jak cykają ma być glosny metalkiczny stukot jak chodzi głucho lub przerywa to zauważysz roznice.A luzy zaworowe jakie były po remoncie?
  
 
Cytat:
2013-10-02 09:04:38, Henio63 pisze:
No to ciekawy przypadek. Myśję że elektryka jest ok ,kiedy jest dobrze na gazie. Przyczyna może dalej być w niesprawnym wtryskiwaczu. W prosty sposób możesz to sprawdzić, zaglądając do świecy. Jeśli silnik zacznie pracować na trzech cylindrach, to niech popracuje ze trzy minuty i po tym sprawdż świecę. Stawiam, że będzie sucha bo wtryskiwacz się zacina i masz takie efekty. Przypuszczam, że ten wymieniony to używka.


Lubie takie proste porady co nie są ani proste ani mądre , wystarczy odłączyć wtyczkę od wtryskiwacza i jeśli nie ma różnicy to jest niesprawny i to jest proste
  
 
Cytat:
2013-10-03 12:20:04, rng17 pisze:
Lubie takie proste porady co nie są ani proste ani mądre , wystarczy odłączyć wtyczkę od wtryskiwacza i jeśli nie ma różnicy to jest niesprawny i to jest proste


Taa...chyba ze instalacja przerwana to tez nie bedzie roznicy...
  
 
Dzieki bardzo za odpowiedzi problem rozwiazałem juz jakis czas temu zmierzyłem omomierzem wtryskiwacze i okazało sie ze jednak z 3 wtryskiwaczy urzywanych jakie kupilem sprawny byl tylko jeden i to nie na 100 % bo 3 pracujace cylindy maja po 18 ohm na wtryskiwaczu a ten ktory nie pracuje nie mial nic kolejny pokazywal 540 ohm.... i w koncu 3 pokazał 15 ohm wiec zamontowalem ten 3 i poki co pracuje pozdrawiam i dziekuje za wskazowki
  
 
a więc jednak wystarczyło odpiąć kostkę he he ,uwaga BElektrona jednak była trafna i czasami taki szybki sposób nie wystarczy ale tylko czasami