Hamulce bębnowe jeden ciepły drugi zimny carina e

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jeden beben mam ciepły drugi zimny , czyzby tloczek sie zaciął ?
  
 
u mnie to samo było, jeden bęben tak się nagrzewał, że aż felga była bardzo ciepła po dłuższej jeździe; okładzina tam starta zupełnie; mechanik zmienił okładziny ale miał problem z wyregulowaniem tego hamulca; dopiero drugi mechanik (po kilku miesiącach) wpadł na pomysł, że może to linka od ręcznego zapiekła się w pancerzu i to było to
  
 
u mnie właśnie po zaciągnięciu recznego blokuje sie cos w bebnie potem od puszcza ale nie całkiem i beben sie grzeje, jak nieuzywam recznego to jest w miare ok ale jednak jest lekki opór, ruszalem kolem na podnosniku.
  
 
no to do wymiany linka z pancerzem z jednej strony; nowa linka z pancerzem 100zł + robocizna ze 30zł
  
 
a można jakoś odblokowac zapiczona linke w pancerzu? np injekcja srodka penetrujacego pod pancerz?
  
 
Cytat:
2013-12-08 00:13:43, anlarx pisze:
a można jakoś odblokowac zapiczona linke w pancerzu? np injekcja srodka penetrujacego pod pancerz? i czy ewentualnie moge zdjac linkę hamulca z dzwigni i co wtedy z autoregulacją luzu okładzin do powerzchni bębna? bo w tym systemie kasator luzu uruchamiany jest na skutek pracy hamulca ręcznego.

  
 
tylko, że pancerz linki ma ok. 1.5 metra długości, a WD-40 uda się wpsiknąć może na 2-3cm wgłąb pancerza (i to pod warunkiem, że masz swój kanał lub podnośnik całego auta), ale to nic nie da; jak patrzyłem jak mechanik to wymienia, to wydaje mi się, że nie da się udrożnić linki w pancerzu psikając tam - jak mechanik wymontował starą linkę z pancerzem, to mi pokazał o co chodzi - koniec linki wsadził w imadło a sam ciągnął za pancerz i nie drgnęło ani o centymetr, tak linka była zapieczona w pancerzu; wydaje mi się, że kwota 100zł za nową linkę to nie jest wygórowana cena i warto wymienić na nową; poza tym taką linkę wymienia się raz na kilka lat