Naped 4x4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam pytanko czy ktos przespawywal kiedys w escorcie tunel
posiadam essiego 4x4 sedan mk7 a chcial bym widziec go w moim hatchbacku prosze o info
  
 
nie przespawywalm ale rozważam cały czas o napędzie tylnym w mojej replice i jest to do zrobienia ale zabawy kupa
  
 
Poproszę o foty tego auta, w szczególności od spodu. Fabrycznie żaden sedan nie był 4x4, więc masz coś zmodzone. Zadaj foty zobaczymy co to.

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
  
 
Znam kolesia co robil cos takiego w swojej replice cosa chcialem robic w swoej replice ale zrezygnowalem.

Powiem tak jest troche roboty ale jest to wykonalne.
  
 
Cytat:
2013-12-15 06:26:15, H4ck3r pisze:
witam mam pytanko czy ktos przespawywal kiedys w escorcie tunel posiadam essiego 4x4 sedan mk7 a chcial bym widziec go w moim hatchbacku prosze o info



Przeciez nic przerabiac nie trzeba majac oryginalne czesci z escorta 4x4 - przekladasz z sedana do hatchbacka i juz .
  
 
Seba, niestety trzeba przerabiać. budy nie są P&P
nawet z hatcha do hatcha nie siada. inna podłoga bagażnika, inaczej wyprofilowana belka pod bagażniekiem. samego tunelu nie mierzyłem, choć wielkich różnic nie widzę.

Nie istniał w przyrodzie seryjny sedan 4x4.

Czekam na foty tego auta. Kolega zadał pytanie i zniknął. :/


-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..


[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2013-12-16 11:15:34 ]
  
 
Cytat:
2013-12-16 11:14:18, Venom_4x4 pisze:
Seba, niestety trzeba przerabiać. budy nie są P&P nawet z hatcha do hatcha nie siada. inna podłoga bagażnika, inaczej wyprofilowana belka pod bagażniekiem. samego tunelu nie mierzyłem, choć wielkich różnic nie widzę. Nie istniał w przyrodzie seryjny sedan 4x4. Czekam na foty tego auta. Kolega zadał pytanie i zniknął. :/ [ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2013-12-16 11:15:34 ]



Faktycznie, o bagazniku zapomnialem ,ale skupilem sie na pytaniu o tunel a to wlasnie mi sie kojazylo ,ze jest takie same.
  
 
sorka pomylilem sie mam hatchback tylko ze 4 drzwi a fotki dodam jutro bo dzisiaj nie dam rady
  
 
teraz się zgadza. mk7 hatch były w 4x4
z 5d 4x4 musisz przespawać przede wszystkim podłoge bagażnika. belkę od spodu też możesz przespawać, albo zmodzić swoją. (od razu zrób podłużnice)
Otwórz Transferbox (ten element pomiędzy wałem a skrzynią) i spradz jego stan, bo jeżeli jest w kiepskim stanie to lipa. (najlepiej foty wrzuć) kosz satelit musi być cały, inaczej zabawa z poszukiwaniem dobrego egzemplarza może unieruchomić auto na dłużej.
Z jakim silnikiem chcesz to spiąć?

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
  
 
A co z tunelem ??
  
 
No a chce to spiąć z

Słupek z 2,3 galaxy osprzęt z rsa oraz ostre walki
  
 
czyli z RS2300.
w tunelu mogą być kosmetyczne zmiany, jak mocowania podpory wału.
escortowy transferbox jest dość delikatny, więc przy takim sertupie i wątpliwym stanie samego boxa auto raczej do lansu niż do latania bokami w terenie.
Poskładać to się da bez większych problemów, ale Coswortha z tego nie będzie

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
  
 
Wiadomo to tylko replika chyba ze macie jakiejś inne pomysły a w terenie to w miarę brat ma 4x4 rs2000 i lata w kjsie i jeszcze transfer nie poleciał
  
 
odn. Tboxa, to sprawa wygląda tak, że jak box się trafił dobry to troche KJSy wytrzyma, ale w momencie jego awarii to auto stoi. Nie da się tego niczym zastąpić bez wymiany skrzyni. Nie da się tego ogarnąć na FWD bez wymiany skrzyni. To że ten RS 4x4 jeszcze się nie rozsypał nie oznacza że Tbox jest dobry. box będzie jeździł nawet jak się kosz rozepnie. Będzie mielił zęby satelit, dopuki jeden z łebków nitów nie zblokuje jednej z satelit i jej nie wyrwie, łamiąc zęby. jak wyrwie jedną, to polecą wszystkie i finał jest taki, że nawet nie ma czego ratować.
Jest to najsłabszy element tego auta. prototypowe przeniesienie napędu ze skrzynią w ukł poprzecznym. Mondeo ma już mocniejszy box. (nie pasuje do essa bez podmianki skrzyni i ma inny rozkład mocy) ostrożnie z półosiami. nie pasują od niczego innego a kupić ciężko.

Odn. zawieszenia tylnego: sprężyny są od zwyklaka. amory tylko escort 4x4 (ciężko dostać i drogie, a czesto w katalogach są błędy). tulejek gumowych brak i od niczego nie pasują. jest albo Powerflex, albo samodzielne dorabianie. większość elementów zawiasu jest jedyna w swoim rodzaju i nie da się tego kupić.

Co do repliki to działaj. Zapodaj foty jak to wygląda, to będziemy doradzać i pomagać.

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
  
 
A ten ess 4x4 w dobry stanie? Chciałbym takiego kupić;D
  
 
a co to szykuje się następna replika cosa?
  
 
Cytat:
2013-12-17 02:14:38, spinacz25 pisze:
A ten ess 4x4 w dobry stanie? Chciałbym takiego kupić;D


Jak stały na allegro to chętnych nie było.

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
  
 
Przecież zawsze tak jest ,że chce się tego czego nie ma
  
 
Ten 4x4 nie na sprzedasz i tak jak kolega mówił jak stały na alle drogo to nikt tego nie chciał
  
 
Tomex3 ty masz replikę cosa ?? Mogul bym oblukac foty jesli jakieś masz ??