Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2013-12-25 17:13:50 Ty to masz szczęście. Jakie plany? Golf tczy? ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
NaczelnyFilozof Kandydat na Kandaydata Marbella Jeleśnia | 2013-12-25 19:57:59 Kupię sobie Caro w LPG. Przynajmniej bedzie mniej palic |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2013-12-25 20:03:23 A nie myślałeś o Tico w LPG? ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2013-12-25 20:09:54 Od rysek tak drastycznie ciśnienie nie spada...
To raz a dwa że ryski to skutek czegoś ... Na wolnych ciśnienie może sie palić nic sie nie stanie byle potem gasło. |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2013-12-25 20:11:14 Wiesz naczelny, jak oglądałem twój film z Węgier, zobaczyłem twój wskaźnik ciśnienia oleju. Już wtedy pomyślałem, po remoncie, a takie małe. Powinno być na wolnych pod 2,5 atm, a na obrotach 4-6 atm. Może wałek pośredni gubił ciśnienie, zmieniałes panewke? ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2013-12-25 20:17:48 seryjny zegar od oleju działa podobnie jak generator liczb losowych.
Ja po remoncie mam na wolnych blisko 0 a na obrotach 4. Wszystko zależy od kondycji pompy oleju ,samego oleju i jego temperatury. |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2013-12-25 20:24:27 No sam widzisz, ty masz 4 atm, a on nie miał 1 atm. ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
fragles94 Łada 2106 1500s Wrocław | 2013-12-25 20:29:04
Musiałeś być strasznie zdesperowany żeby rozkręcać silnik w święta. Utknąłeś u teściowej? |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2013-12-25 20:43:18 jak ciśnienie spadło momentalnie to ukręciło wałek od pompy oleju.
ale wtedy nie rośnie pod obrotami. Częsta usterka w zimie jak olej jest gęsty przy odpalaniu. |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2013-12-25 22:12:22 Każdy silnik Lady to bardzo skomplikowany sprzęt.
Ostatnia moja awaria była przez dzwigienke zaworową. Okazało sie że żadna z 8 nowych dzwigienek nie była powtarzalna. 1,7 CHĘTNIE ODKUPIE. |
fragles94 Łada 2106 1500s Wrocław | 2013-12-25 22:19:27
Toś doyebał |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2013-12-25 22:21:46
tak a to dlaczego? wymiana wszystkiego na nowe to dopiero błąd |
fragles94 Łada 2106 1500s Wrocław | 2013-12-25 22:27:40
W takim np. silniku z 2103/06 (1451) zastosowano najprostsze rozwiązania, w zamyśle jak najbardziej trwałe. Nie potrafie znaleźć jakiejś skomplikowanej rzeczy w tym samochodzie której nie da się ogarnąć (zrozumieć działanie) przeciętnemu człowiekowi, a zwłaszcza właścicielowi owej Łady.
No ale pompe oleju to mógł wymienić. [ wiadomość edytowana przez: fragles94 dnia 2013-12-25 22:28:40 ] |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2013-12-25 22:29:56 Chyba poprostu wiem więcej. |
fragles94 Łada 2106 1500s Wrocław | 2013-12-25 22:48:17
Ale Ty tutaj piszesz o eksploatacji pojazdu, awaryjności, a ja czytając że to są skomplikowane silniki zrozumiałem że chodzi o wymyślne podzespoły użyte w silniku, jakieś dziwne rozwiązania techniczne, a tego wcale nie ma w tym silniku, zastosowane w nim technologie są powszechne, typowe. |