[S] Toyota Avensis - 2000r

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nowe autko stoi już pod domem więc wystawiam do sprzedaży samochód, którym jeździłem przez ostatnie 6 lat.

Do sprzedania Toyota Avensis, rocznik 2000, najwyższa wersja wyposażenia - Sol

Z istotniejszych elementów wyposażenia:
- 6 poduszek powietrznych (w tym kurtyny)
- półautomatyczna klimatyzacja
- elektryczne szyby (wszystkie)
- ABS
- elektryczne lusterka
- centralny zamek
- światła przeciwmgielne przód/tył
- elektryczna regulacja świateł
- autoalarm
- alufelgi
- dodatkowe gniazdo elektryczne

wszystko sprawne.

Samochód krajowy, jestem trzecim właścicielem. Avensis posiadam od 2007 roku, sam przejechałem nim około połowy aktualnego przebiegu, z czego większość została zrobiona na trasie Bielsko-Biała - Katowice. Samochód normalnie użytkowany - nie woził materiałów budowlanych itp.

Auto jest bezwypadkowe - w chwili kupna sprawdzałem jego historię m.in. w serwisie Toyoty, a ja sam nie miałem nigdy żadnej kolizji/wypadku i nigdy w okresie mojego użytkowania nie pojawiło się nic co by wskazywało, na wypadkową przeszłość auta.

Avensis ma założoną sekwencyjną instalację gazową BRC Sequent24 - spalanie 11 l/100km, butla gazowa w kole zapasowym, więc nie zmniejsza przestrzeni ładunkowej i samochodem można naprawdę dużo przewieźć (w trakcie wyjazdu do Włoch zmieściły się 4 rowery + bagaże).

Do samochodu posiadam dwa komplety kół z markowymi oponami:
- opony letnie (na felgach aluminiowych) to Yokohama A-drive (po 3 sezonach)
- opony zimowe to Kleber Dynaxer (po 2 sezonach).
Opony na pewno posłużą jeszcze przez 2-3 sezony.

Auto doinwestowane, na bieżąco serwisowane, regularne wymiany oleju, przeglądy gazu itp. Ponieważ nie planowałem wcześniej sprzedaży więc jeszcze w ostatnim roku zostało wykonane m.in.:
- wymiana szczęk hamulcowych,
- wymiana łożysk alternatora,
- wymiana uszczelniaczy zaworowych, uszczelki pod głowicą (z planowaniem głowicy), regulacja zaworów, wymiana termostatu (wszystko to zrobione na dobrej jakości częściach, koszt ponad 2000 zł). Przy okazji zmierzona została kompresja i była dobra, nie było potrzeby by robić pierścienie, stwierdzono że silnik jest w bardzo dobrym stanie - może o tym świadczyć fakt że auto cały czas jeździ na oleju syntetycznym Mobil 5W50
- wymienione kable wysokiego napięcia (NGK), świece, cewka zapłonowa, wtryskiwacz gazu

Z wad:
- widoczna na zdjęciach korozja pod szybą tylnej klapy i na drzwiach kierowcy
- do wymiany najprawdopodobniej druga cewka zapłonowa - sporadycznie zdarza się odczuwalne na gazie wypadanie zapłonów - stąd podana cena jest do negocjacji.

W samochodzie rozrząd jest do wymiany dopiero za 40000 km, przeglad techniczny ważny do października. W poprzednich latach wymieniana była między innymi chłodnica, bębny hamulcowe, prowadnice przednich hamulców - przednie hamulce są zmodyfikowane tak, że wchodzą nieco mocniejsze tarcze z modelu po liftingu (posiadam oryginalne jarzma i zaciski).

Komplet kluczyków (3 sztuki), instrukcja, książka serwisowa, karta gwarancyjna.

Auto wygodne, pojemne. Poza wymienionymi powyżej wadami samochód nie kryje w sobie kosztownych niespodzianek, a w razie czego, zgadzam się na wykonanie przeglądu auta na dowolnej stacji diagnostycznej/serwisie, na koszt kupującego.



















  
 
Z jakiegoś powodu nie pokazały się fotki więc daję link do ogłoszenia na otomoto:
http://otomoto.pl/toyota-avensis-osoba-prywatna-C32463479.html
  
 
Ponieważ autko ciągle jeszcze stoi i się kurzy (albo przebieg odstrasza albo znacznie przesadziłem z ceną) więc znaczna redukcja ceny do 7500 zł. Ogłoszenie na starym nowym portalu:

http://olx.pl/oferta/toyota-avensis-t22-sol-CID5-ID5odO3.html