Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Alien_Obcy TOYOTA DRIVER Matrix XRS, Yaris Ve ... Wawa | 2014-04-05 22:44:32 Na każdym SCV jest ok. 50 MPa i po wymianie na sprawny, który normalnie daje ok. 90 MPa, a tutaj poniżej 50 MPa.
Twierdzi, że problem wystąpił po regeneracji turbo, ale jak dla mnie to raczej zbieg okoliczności. Wydaje się, że pompa, ale znalazłem jeszcze takie coś związane z regulatorem ciśnienia: alflash.com.ua/hiace2/valve.htm |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2014-04-07 13:23:08
Jak chcesz zebym cos podpowiedzial to musze dostac odpowiedzi na pytania ktore zadaje.Inaczej sie nieda nic powiedziec pozatym ze pompa wtryski listwa lub uklad doprowadzenia paliwa. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2014-04-12 12:42:08
No to wlasnie nie pomagasz mi w tym.Jezeli na pojedynczym zaworze scv na zimnym i na cieplym silniku jest 50Mpa i mniej to zapnij kanister z paliwem zamiast zbiornika bezpośrednio na pompe aby wykluczyć opory lub zapowietrzanie się układu doprowadzającego paliwo. Jeżeli dalej kicha to sprawdz jeszcze pro forma czy nie przecieka listwa na zaworze upustowym...jeżeli nie, to zostaje pompa -do naprawy lub przestawiona na znakach. Jeżeli powodem bylyby wtryski to jest taka regula ze im silnik cieplejszy tym bardziej wtryski puszczają na przelew. Czyli reasumując na zimnym silniku przy zalozeniu ze pompa jest sprawna mialbys np. 100mpa a na cieplym 50 mpa wtedy mialbys pewność ze wtryski przelewają. I znowu wracamy do pomiarow puki nie dostarczysz mi wymaganych danych nic nie mogę stwiardzic. |
Alien_Obcy TOYOTA DRIVER Matrix XRS, Yaris Ve ... Wawa | 2014-04-13 23:06:32 Big dzięki za obszerny opis. Niestety, żeby zrobić test na zimnym, to klient musiałby zostawić samochód na noc - wiesz jak to jest ...
Od gościa mam następujaće info: "Problem występuje wyłącznie na gorącym silniku i w zakresie idle, gdy włączę przycisk IDLE, to pojawia się problem nieco rzadziej, zimny chodzi jak zegarek, zapala szybko, nigdy zimnego nie muszę piłować. Filtry paliwa i powietrza wymienione w listopadzie ub.r., a olej i filtr oleju po regeneracji turbo w marcu br. Rozrząd ma 70tys." A co mówi statysytka, bo ja miałem raz taki przypadek i to była pompa, ale różnie bywa, tak jak opisałeś. |