Corolla D4D 116 brak mocy po wymianie wtryskiwacza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
jakiś czas temu zakupiłem Corollę z lejącym wtryskiwaczem korekcja ok. + 3,4. Autko mimo lejącego wtryskiwacza zbierało się bardzo dobrze( przejechałem nim ok. 100 km), zero kopcenia odpalało bez problemów chodziło cicho. Jakieś dwa tygodnie temu wymieniłem wtryskiwacz z podkładką(oryginalna toyoty), olej, wszystkie filtry, uszczelkę pod zaworami, zastosowałem również LM(do czyszczenia układów paliwowych). Od tego momentu auto do ok. 2000 obrotów idzie ładnie, ale powyżej przy mocniejszym dodaniu gazu strasznie muli, spalanie około 4,3 - 5 według komputera. Nie wiem co może być przyczyną:-/. Korekcja na wymienionym wtryskiwaczu wynosiła ok. +1,7 . Po zastosowaniu LM jeszcze nie była sprawdzana. Pomocy
  
 
Po co wymienialas jak było dobrze???chyba ze nie było...
  
 
Według mechanika takie lanie wtrysku mogło spowodować wypalenie dziury w tłoku, więc długo nie myśląc zdecydowałem się na wymianę.
Auto powróciło do mechanika w celu sprawdzenia co mu dolega.
Póki co wiem, że korekcja na wymienionym wtryskiwaczu na zimnym silniku wynosi +1,2. Nie wiem co mogło się pomieszać w czasie tej wymiany, że aż jest tak duża różnica w jeździe.
Jakaś wskazówka?
  
 
Cytat:
2014-06-19 19:19:19, Korz pisze:
Według mechanika takie lanie wtrysku mogło spowodować wypalenie dziury w tłoku, więc długo nie myśląc zdecydowałem się na wymianę. Auto powróciło do mechanika w celu sprawdzenia co mu dolega. Póki co wiem, że korekcja na wymienionym wtryskiwaczu na zimnym silniku wynosi +1,2. Nie wiem co mogło się pomieszać w czasie tej wymiany, że aż jest tak duża różnica w jeździe. Jakaś wskazówka?


A kopcil??
Czy to sa wtryski czteropinowe?pewnie ten nowy wtrysk leje na przelew.Najlepiej go zaslepic na probe i podbic ciśnienie testerem w probie fuel leak i spr na 3 garach jakie jest ciśnienie a potem go dolaczyc i sprawdzić o ile spadnie...to taka metoda bez demontażu czegokolwiek.
  
 
Cytat:
2014-06-19 21:41:48, Bigelektron pisze:
A kopcil?? Czy to sa wtryski czteropinowe?pewnie ten nowy wtrysk leje na przelew.Najlepiej go zaslepic na probe i podbic ciśnienie testerem w probie fuel leak i spr na 3 garach jakie jest ciśnienie a potem go dolaczyc i sprawdzić o ile spadnie...to taka metoda bez demontażu czegokolwiek.


Nie kopcił i teraz też nawet dymka nie puszcza. Wtryski są dwupinowe.
Podsunę tę metodę mechanikowi jutro może uda się coś ustalić. Zmiana miedzianej podkładki na metalową może mieć jakiś wpływ?
  
 
Cytat:
2014-06-19 22:23:20, Korz pisze:
Nie kopcił i teraz też nawet dymka nie puszcza. Wtryski są dwupinowe. Podsunę tę metodę mechanikowi jutro może uda się coś ustalić. Zmiana miedzianej podkładki na metalową może mieć jakiś wpływ?


Jakie jest ciśnienie na Mapsensorze podczas jazdy.Czasami mechanicy zrzuca wężyk z mapsensora i komputer nie widzi ciśnienia w kolektorze ssącym wiec turbina tloczy a komputer nie wzbogaca mieszanki.Zacznij od tego.
  
 
Problem chwilowo rozwiązany zawiesiło się turbo. Turbo rozruszane autko znowu bardzo ładnie jeździ. Dziękuję za fachową pomoc kolego Bigelektronie.