[RS2000]Stożek a patent na krokowca

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Wiem, że duzo wątków było na ten temat ale wszędzie gdzie były jakiekolwiek screeny dawno powygasały. Moje pytanie brzmi, co zrobić domowym sposobem aby krokowiec dziargał poprawnie, teraz mam to wszystko luzem niby działa, ale z tego co widziałem to ten krokowiec szybko sie zabrudzi i zepsuje a szkoda bo oryginał forda. Jest jakaś metoda aby zrobić do tego jakąś obudowę? dodatkowo gdyby ktoś nakierował mnie jak doprowadzić zimne powietrze byłbym wdzieczny. Pozdrawiam
  
 
Bardzo prosto,ja mam przykręcony na opaskach do rury dolotowej.jako uszczelkę mam kawałek gumy z dwoma otworami na krokowy i tyle.właśnie często się zdarza że niektórzy olewają krokowy a on cały syf ciągnie bo nie ma filterka.

  
 
na seryjnej rurze dolotowej chyba cięzko to bedzie zrobić bo u mnie to wygląda następująco

PS. a może by dorobić filterek na krokowca, pociąć stary filtr papierowy i jakoś to przykręcić, co o tym sądzicie?



[ wiadomość edytowana przez: stefan1307 dnia 2014-06-21 16:48:50 ]

[ wiadomość edytowana przez: stefan1307 dnia 2014-06-21 17:10:19 ]
  
 
aaa ja myślałem że masz stożek i customowy dolot...to po kiego chcesz to ruszać teraz?nie czaje twojego pierwszego pytania...co masz luzem?zostaw jak jest!
  
 
Musze to zrobić i nie ma bata, luzem mam krokowca a on nie może tak zostać, mam już patent jak to zrobić, po robocie zrobie screena

PS. wyszło tak, z czasem pomyśle o power rurze.



[ wiadomość edytowana przez: stefan1307 dnia 2014-06-22 17:36:44 ]
  
 
Jednak wykorzystałeś mój patent masz koni sporty z przodu?
  
 
Ta z przodu koni, z tyłu seria, mam na tył koni też, ale ładnie wyglada teraz jak tył jest lekko w gorze a przod w dole i nie chce tego zmieniać bo raczej tył by sie obniżył jakbym koni założył. Wracając do krokowca to wykombinowałem to jakoś i chodzi, zbiera sie tak jak sie zbierał ale ten dźwięk jest zajebisty, nie ma osoby ktora by sie nie obejrzała.
Chciałem zapytać czysto teoretycznie czy są jakieś problemy ze stożkiem jak ma sie gaz? bo przejechałem juz 5 tyś nim i jakieś 3 koła na wache poszło, nie lubie kuchenek ale jak mam tak wydawać to wole juz ten gaz założyć, nie przypuszczałem na początku, że bede robił takie przebiegi, a przypominam ze samochód mam jakiś miesiąc
  
 
Dobry zawias tez mam taki i z odpowiednimi sprężynami na prawdę daje radę...po wielu próbach z różnymi gwintami i pseudo sportowymi zawiasami zostałem na tym.najlepiej sobie radzi lepszy jest tylko Bilstein B6 na nasze dziury.co do gazu jak już musisz założyć to w niczym stożek nie przeszkadza.
  
 
Jak na razie jest spoko, na zakretach zawias trzyma i to przy duzych predkosciach, mysle tylko co zrobic zeby zimne powietrze doprowadzic.
  
 
Jest sens zakładać stożek? Nie lepiej założyć wkładkę K&N ? czy nawet Simoty ?
  
 
i do czego mi ta wkładka? wytłumacz mi, bo z tego co wiem to dźwięku jak stożek wkładka nie wydaje
  
 
Wkładka jest poprostu rozwiązaniem mniej inwazyjnym. Jeśli chodzi o zmiany w silniku nie powoduje zmian pojemnościowych dolotu, jedynie zwiększa przepływ co może dać lepsze osiągi niż źle założony bądź dobrany stożek. No i auto zachowuje seryjny wygląd. Dźwięk zmienia się odrobinkę najwyżej. Co do LPG to przy sekwencji stożek nie zrobi żadnej różnicy. Na mieszalnikowej instajacji musiałbyś zapomnieć o zimnym dolocie.

Zrób sobie domek na ten stożek żeby go odgrodzić od komory silnika, wrzuć zimny dolot i będzie fajnie. Wykorzystaj blachę jakąś z nierdzewki, będzie profi wyglądać.
  
 
Tak zrobie jak kolega pisze, tylko chwilowo kończy mi sie l4 i musze do roboty lecieć i już czasu bedzie mało aby cokolwiek grzebać, ale nie mówie nie, musze go odgrodzić bo łapie ciepłe... co do gazu to tylko sekwencja, nie mam zamiaru zabijać rsa zwykłym.
  
 
jak masz zderzak z mk5/6 to fajny dolot mozna z zew doprowadzic pod maske (w miejscu gdzie jest hak tylko od strony kierowcy fi 60mm rura wchodzi elekancko), przy mk7 gorzej. pamietaj ze na sekwencji bedziesz miał wiekszy zasieg i mniejsze spalanie, a z blosem jeszcze nie trzeba po lawete dzwonic bo "zawsze" odpali fotki powinienem miec w swoim poscie w dziale tuning.
P.S. 130000km na blosie zrobilem przez 7 lat i łatwo policzyc ile zostaje w kieszeni.. a km w rs na pb/lpg nie robi duzej różnicy (spr hamownia) poza opustoszeniem kieszeni
  
 
Cytat:
2014-07-05 09:10:53, everlast pisze:
jak masz zderzak z mk5/6 to fajny dolot mozna z zew doprowadzic pod maske (w miejscu gdzie jest hak tylko od strony kierowcy fi 60mm rura wchodzi elekancko), przy mk7 gorzej. pamietaj ze na sekwencji bedziesz miał wiekszy zasieg i mniejsze spalanie, a z blosem jeszcze nie trzeba po lawete dzwonic bo "zawsze" odpali fotki powinienem miec w swoim poscie w dziale tuning. P.S. 130000km na blosie zrobilem przez 7 lat i łatwo policzyc ile zostaje w kieszeni.. a km w rs na pb/lpg nie robi duzej różnicy (spr hamownia) poza opustoszeniem kieszeni



co jakiś czas tylko głowa do wymiany