Stara miłość nie rdzewieje

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chwile mnie tu nie było tak że witam . Omegami jeździłem lata. Jak widać na forum jestem od 10 lat - kluski miałem nieco wcześniej. Ostatnią sprzedałem niecałe 2 lata temu z myślą ze znajdę lepszą furę. Kupiłem cytryne C5- auto o lata świetlne młodsze- podobno komfort hydroactiva generacji 3 nie do pobicia. Powiem Wam że to ściema- omega o niebo wygodniejsza i bardziej żwawa. I dlatego rozstaję się z tym badziweiem i wracam do omeg. W związku z tym moja prośba- jeśli ktoś widział, wie, może ma omegę do sprzedania z rocznika 2002-2003 z silnikiem 3,2 w benzynie ew 2,5 dti w ostateczności 2,2 dti- ale naprawdę doinwestowaną to proszę o info. Interesują mnie wyłącznie (idealne- to w salonie) ale w bdb stanie auta. Liczę się z tym że będą nieco droższe od cen rynkowych. Ale wole dać trochę więcej i jeździć kilka lat jak poprzednimi . Z góry dziękuję za wszelkie informacje.
  
 
Cytat:
2014-07-31 23:31:03, michals24 pisze:
W związku z tym moja prośba- jeśli ktoś widział, wie, może ma omegę do sprzedania z rocznika 2002-2003 z silnikiem 3,2 w benzynie ew 2,5 dti w ostateczności 2,2 dti- ale naprawdę doinwestowaną to proszę o info. Interesują mnie wyłącznie (idealne- to w salonie) ale w bdb stanie auta. Liczę się z tym że będą nieco droższe od cen rynkowych. Ale wole dać trochę więcej i jeździć kilka lat jak poprzednimi . Z góry dziękuję za wszelkie informacje.



proszę:

moja omega

-pełen pakiet Irmscher
-silnik 3,2 złożony na bazie X30XE - cały osprzęt pozostał z X30XE, co eliminuje m.in. elektroniczną przepustnicę czy 4 katalizatory plujące błędami w 3,2;
-wnętrze jasna skóra, pełna elektryka z grzaniem tyłków, audio BOSE, kiera nowa Irmscher;
-wydech kompletny - kolektory rurowe Mantzel w termoizolacji, dalej dedykowany Dbilas z nierdzewki, na końcu duplex by Immo w stylu Lambo
-dolot krótki + puszka z trąbkami z izolacją;
-dyfer 4,22 + szpera + nowy olej Motul;
-pompa paliwa Walbro 255;
-koła ASA 18" przód 8" tył 9" z oponami 225-245 + zima 17" "łopaty" GM opony 225;
-heble Brembo 6-tłoczkowe z przewodami w oplocie;
-bixenon złożony na nowych lampach;
-lpg bardzo dobrze zestrojony na 2 reduktorach, wtryski nowe, po serwisie;
-nowe amory Sachs sport touring, trochę uszczelniaczy i uszczelek, końcówki drążków, wspornik drążka środkowego, tuleje, górne poduszki przód i tył, jakieś inne duperele;
-świeży przegląd - było trochę wycieków i luzów w zawiasie, wszystko porobiłem i przegląd przeszedł "od ręki", luzów itp brak;
-auto z salonu w Polsce, z pełną dokumentacją, książką serwisową, dwoma teczkami faktur za serwis od wyjazdu z salonu w 2001 roku, wygląda na bezwypadkowe - miernik lakieru pokazuje fabryczne wartości bez śladów napraw na całym aucie ZA WYJĄTKIEM CZĘŚCI TYLNEJ KLAPY - być może była jakaś mała przygoda z tyłu, ale w wersji ministłuczka - wszelkie elementy bagażnika i konstrukcji tyłu to pełen oryginał bez śladów ingerencji naszych blacharzy-lakierników.

mój tel 604400466

aha, będzie drogo - taniej jest na różnych portalach, ale tam nie widziałem takiej fury. W sumie, to w ogóle nie widziałem takiej fury poza tą sztuką, przyznaję, trochę się tu kolega Immo namęczył

...4 auta pod domem, więc coś muszę sprzedać. Gdyby ktoś chciał Jepa, to w sumie wolę go oddać zamiast pozbywać się Omegi...

http://olx.pl/oferta/wrangler-tj-sahara-97-szczecin-CID5-ID6xap3.html#7417a2987a

  
 
[quote]
2014-08-02 10:08:07, 7gsi pisze:
proszę: -pełen pakiet Irmscher

A ten pełen pakiet to tak jak u RAVBA, czyli czapeczki na wentle, rygle drzwi, kiera, złodziejki do kół, progi, zawiecha itd ?
  
 
Cytat:
2014-08-02 12:55:19, Mariosomegos pisze:
[quote] 2014-08-02 10:08:07, 7gsi pisze: proszę: -pełen pakiet Irmscher A ten pełen pakiet to tak jak u RAVBA, czyli czapeczki na wentle, rygle drzwi, kiera, złodziejki do kół, progi, zawiecha itd ?



masz fotki, przecież wszystko widać