Wymiana serwa i słaby tył

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wymieniłem serwo moje było z 93 roku a to co wymieniłem to 98 rok pompa została z 93r. I mały problem się okazał przednie chamulce są jak brzytwa a tyłu praktycznie nie ma, odpowietrzone zostało jak należy i nie wiem o co chodzi. dowiedziałem się żw w serwie jest śrubka która reguluje ciśnienie na nacisk tłoczka w pompie czy jak to wyreguluje to chamulce z tyłu się pojawią? proszę o pomoc.
  
 
Serwo nie na nic do tylnych hamulcow. Pomaga tylko naciskac pedalhamulca
  
 
Czekaj, czekaj, czy przed wymianą serwa tylne hamulce działały ok czy też po prostu coś Ci się w bębnach zużyło i już pora wymienić?
  
 
A może gdzieś pompa syf po przewodach pociagla i przytkala przewód. Ja miałem ze był raz miękki raz twardy i tylko przód hamował. Az się wkur... i bilem w pedal az puscilo i wtedy sam obstawialem pompę i serwo a nie dochodziło ciśnienie na tył. Może przewody nie drozne
  
 
moze regulator cisnienia nad tylna belka juz kiepski ? Ale zeby to wszystko sprawdzic trzeba wlezc pod auto i niestety troche pomoczyc sie plynem hamulcowym


[ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2014-10-06 08:26:35 ]
  
 
Właśnie przed wymianą serwa był twardy normalny pedał i tył chamował a teraz pedał jest miękki łapie nisko i raczej tylko przód ale takich chamólców to on nie miałchyba od nowości takie ostre.
  
 
Przewody na bank są drożne bo odpowietrzane były chyba 4 razy i żadnych oporów płyn nie miał.
  
 
to pojedz po prostu na sprawdzenie hamulcow na stacje diagnostyczna skoro piszesz ze chyba nie ma tylnych. Tak bedzie szybciej i bezpieczniej.

A niektore escort maja tak,ze pedal mocno wpada w podloge nim zacznie hamowac, a mimo to hamują dobrze. Moze Twoj jest w tym gronie.
  
 
Cytat:
2014-10-05 21:32:56, wiesiu666 pisze:
Serwo nie na nic do tylnych hamulcow. Pomaga tylko naciskac pedalhamulca



Dokładnie,albo coś spieprzyłeś przy przekładce,albo założyłeś serwo uwalone.
  
 
Lepiej pojade na diagnostyke a jak tam bedzie dobrze to tak musi zostac. Jedno co przychodzi mi na mysl przy wymianie to, to ze odlaczylem przewody od pompy ale dobrze je przykrecilem.
  
 
A jesli na wolnych obrotach przy wiekokrotnym naciskaniu pedalu chamulca wzrastaja mi obroty to znaczy ze serwo przepuszcza powietrze to prawda?
  
 
A jesli na wolnych obrotach przy wiekokrotnym naciskaniu pedalu chamulca wzrastaja mi obroty to znaczy ze serwo przepuszcza powietrze to prawda?