Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Cezary_84 Łada 2105/07 Mińsk Mazowiecki | 2015-01-20 20:43:54 U siebie w 1300 mam identyczny gaźnik więc może pomogę. Zdjęcie z linku http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5d8ef5dd5cdb26fd.html:
żółta strzałka: do pompki przy aparacie zapłonowym zielona po lewo: do zaworku oszczędzacza paliwa gdzie II przewód z zaworku jest podłączony do niebieskiej strzałki z drugiego linku czarna strzałka: nic nie podłączasz Szare, jasno zielone i czerwone nie posiadam. Z linku http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4fea5c723b5f3727.html: niebieska: do zaworku oszczędzacza paliwa fioletowa: do filtra powietrza podłączona od spodu tuż obok przewodu odmy. |
siwersson ŁADA NIVA Ustrzyki Dolne | 2015-01-20 21:12:25 Dzięki kolego.
Jutro to zrobie i jak coś bede pisał tutaj |
siwersson ŁADA NIVA Ustrzyki Dolne | 2015-01-20 21:17:08 A po przez trójnik coś podłączasz??
Bo jak ją kupiłem to leżał pod maską trójnik z 3 wężami. |
Cezary_84 Łada 2105/07 Mińsk Mazowiecki | 2015-01-20 23:03:39 Widziałem jak wskaźnik ECON w 2107 był podłączony przez trójnik pomiędzy kolektorem dolotowym i tym zaworem ekonomizera. |
Cezary_84 Łada 2105/07 Mińsk Mazowiecki | 2015-01-21 21:23:08 Zaworek jest przykręcony do nadkola razem z masą, gdzie ta masa jest podłączona pod jeden styk w zaworku. Ze skrzynki z bezpiecznikami z żółtej kostki wychodzi brązowy przewód z czerwonym paskiem który jest podpięty do II styku w zaworku, rozgałęzia się i idzie do przełącznika na gaźniku . Z tego przełącznika z II styku jest podłączony pomarańczowy kabel, który idzie do żółtej kostki w skrzynce bezpieczników. [ wiadomość edytowana przez: Cezary_84 dnia 2015-01-21 21:29:24 ] |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2015-01-22 06:37:32 No to mam smutną wiadomość. Ten gażnik nie jest od Niwy i nigdy tam nie powinien być. Niwa nie ma systemu oszczędzania paliwa. A ten system podciśnienia, to tylko ekologia. Więc zapomnij o nim. Jedynie ma być połączenie z aparatem, a drugą Rurka do filtra powietrza. Ale to też nie ma nic wspólnego z tak dużym spalaniem. Gażnik, jaki tutaj powinien być, to z elektrodysza wolnych obrotów. Ktoś wsadził inny gażnik, stąd są problemy. Na dodatek, na bank, brak wolnych obrotów. ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2015-01-22 10:42:30 W takim razie coś skopałeś. Jak ja miałem niwe, to moja paliła12L po mieście. Może układ rozruchu jest cały czas włączony? Albo pływak się zawiesił i paliwo się przelewa, albo klapka ssania zamknięta? 50 litrów na stówe to chyba nie możliwe. ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
Rzoooq 21072 Warszawa | 2015-01-22 11:12:29
Może przewód paliwowy bak -> pompka strzelił jak jechałeś po lesie i paliwo ci się leje? |
bartixr SYMPATYCZNY GOŚĆ stary traktor DT110@ ... Moskwa | 2015-01-22 12:46:37
ty sprawdź zapłon , zawory.. normalnie zapala, chodzi równo ? nie żre oleju ? jak motor ok, to wymień gaźnik i juz. nowy, świezy, mogę ci z Rosji załatwic, wyjdzie cię 300-320 zł. Oryginał DAAZ do 1600. |
siwersson ŁADA NIVA Ustrzyki Dolne | 2015-01-22 12:55:05 Przy odpalaniu olej wpierdala ale to naprawie później.
Chodzi równio na ssaniu i bez ssań ustawiałem zapłon do Lampy i Dupa Cycki. Kręcę zapłonem i żadnej różnicy w świeceniu nie widziałem. A gaźnik to tam jest coś napisane USSR coś tam. Jutro ją odpalę i zobaczę czy się naprawiła czy nie hehe |
bartixr SYMPATYCZNY GOŚĆ stary traktor DT110@ ... Moskwa | 2015-01-22 14:14:56 dopóki nie będziesz pewny ustawień rozrzadu, zaworów.. i zapłonu oraz
kable + świece to nie ma sensu pchać się w gaźnik. |
siwersson ŁADA NIVA Ustrzyki Dolne | 2015-01-22 14:38:31 przez rozrząd moze tyle palic?? |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2015-01-22 14:42:56 Oczywiście. ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
siwersson ŁADA NIVA Ustrzyki Dolne | 2015-01-22 22:30:08 ale z 2 strony to jest nie możliwe ze rozrząd jest źle ustawiony bo normalnie chodzi na pełnych obrotach i w ogóle jest wszystko Tip Top.
To nie wina rozrządu, tylko gaźnik albo te głupie wężyki podciśnieniowe. |