Ciężko kręci 2.2 dti

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam - mały ruch tu ostatnio ale zobaczymy Omega 2002r 2.2dti - rozrusznik rozebrany, wyczyszczony, szczotki długie, tulejka ładna, łożysko sprawne. Przesmarowałem w środku, złożyłem i mam wrażenie, że kręci jeszcze słabiej Prąd na rozruchu spada do 10.5-10,7 więc zwarcia nie robi, bateryjka nowa 740 na rozruch. Nie wiem czy tak powinno być, ale palcem tego koła zębatego w rozruszniku które kręci motor nie ruszę, śrubokrętem też ciężko - nie mam punktu odniesienia więc nie wiem czy tak być powinno. To że ciężko odpala rano już mnie też irytuje - z opisów na forach niby się zapowietrza, ale jak stawiam na górkę - przodem w dół - jest tak samo - muszę trochę pokręcić, a odpala tak, jakby świeca nie grzała. Sprawdziłem świece wykręcając je - wszystkie pięknie i szybko palą się na czubeczku Prąd do świec dochodzi. Wymieniłem przelewy, filtr z uszczelkami oczywiście, i dalej jest to samo Na noc zdjąłem przewód z czujnika temp - świece grzały dużo dłużej, ale to samo. Zawór zwrotny przed pompą zamontowany - dalej to samo. Zostały mi już chyba tylko uszczelniacze wtrysków, ale chciałbym ogarnąć najpierw to słabe kręcenie - może tu jest jednak problem - za wolno kręci i nie może zrobić zapłonu ? Przewody doprowadzone osobno do rozrusznika żeby wyeliminować słabą masę - nie wiem już co i jak zrobić jeszcze. Chcę jeszcze zdjąć pasek i zakręcić bez niego - zobaczę czy coś nie stawia oporu - nie wiem tylko czy można tak Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły co z tym kręceniem zrobić ? Nie ważne czy temp jest -10 czy +5 - i tak ciężko kręci i jest problem z odpaleniem - w sensie - muszę kręcić z 5 sek i odpala jak traktor ( identycznie jak przy spalonych świecach )
  
 
forum umarło
  
 
albo nie ma nikogo, kto by mogl odpowiedziec
  
 
eee nieee - kiedyś odpowiedzi były po kilku minutach nawet
  
 
Po prostu teraz już się nie zadaje pytań na forum - teraz najlepiej dzwonić do osoby która się tym zajmuje i która może coś o tym wiedzieć
  
 
Nie lepiej kupić używany rozrusznik , druga sprawa tulejek się nie smaruje, trzecie czy sprawdzałeś jak kręci na stole ?
  
 
po rozmowie z mechaniorem doszlismy do wniosku, że lepiej kupić drugi i tak też zrobiłem - kręci jak głupi Szkoda czasu na dłubanie i szukanie
  
 
Puść dodatkową masę i plusa od akumulatora do rozrusznika, przerabiałem temat u siebie.
  
 
Cytat:
2015-02-21 12:36:09, Mariosomegos pisze:
Puść dodatkową masę i plusa od akumulatora do rozrusznika, przerabiałem temat u siebie.


Kolega pisał że puścił osobne kable
  
 
tylko że mario napisał mase i PLUS - ja puściłem tylko mase no ale to nie było przyczyną bo nowy śmiga bez dodatkowych przewodów
  
 
Cytat:
2015-02-07 22:18:42, bolciu pisze:
Przewody doprowadzone osobno do rozrusznika żeby wyeliminować słabą masę



Pisze o przewodach w liczbie mnogiej ale potem już tylko o masie jest mowa, a ja pisałem o plusie.