Centralny - otwiera auto bez mojej zgody

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie,

Tak tak wiem, że było...

Centralny sam otwiera auto kiedy chce. Najczęsciej ma to miejsce jak jest wilgotno. Podczas jazdy "po dołach" lub szarpaniu za drzwi kierowcy słychać "stuki" siłowników.

Silownik kierowcy mam wymieniony na porządny i bez sterowania kluczykiem (zamkiem).

Wiązka między drzwiami i karoserią wygląda na porządną - "gniecenie" tego połączenia nie wpływa na świrowanie centralnego zameka.

Napiszcie proszę gdzie ręce włożyć aby aby szybko i dobrze to zrobić.

Dziękuję!
R.

PS. Byłem dzisiaj na przeglądzie. Wszystko w Esperolocie wyszło idealnie.
  
 
Centralkę oglądałeś ??? Ja w Astrze miałem do wymiany centralkę i zamek jednocześnie. Nie wiem tylko co popsuło się pierwsze albo, które zepsuło drugie, czy jakoś tak.
Miałem te same objawy.
  
 
Centralny dokładany czy fabryczny? Master jakiś w ogóle jest? Pilot? Jak szaleje to zamyka wszystkie na raz, czy pojedyncze? Tylko zamyka/otwiera, czy wali w tą i z powrotem? Bez szczegółów to tylko wróżka pomoże.
  
 
pamiętam akcje z Iłek jak Szreder rano wstaje podchodzi do samochodu pyk na pilot by otworzyć bagażnik, a tu w 10 autach otworzyły się bagażniki, to rak poza tematem
  
 
Cytat:
2015-02-10 22:19:35, markon pisze:
pamiętam akcje z Iłek jak Szreder rano wstaje podchodzi do samochodu pyk na pilot by otworzyć bagażnik, a tu w 10 autach otworzyły się bagażniki, to rak poza tematem


Ja widać wtedy nie brałem tego co Ty ..sam alkohol piłem więc tych aut nie było aż tyle ..
  
 

@Zeewolf
W pierwszym poście napisałem, że otwiera i że stychać siłowniki (wynika z tego, że wszystkie). Dzieje się też tak podczas jazdy.
Napiszę raz jeszcze - tylko otwiera.

O masterze też napisałem - nie ma.

Nasze Espero ma oryginalny CZ (i chyba wszystkie miały w standardzie). CZ tylko otwiera tak jak by było gdzieś przebicie na masę.

Pilot i działa ale nie ma z tym nic wspólnego bo dzieje się to niezaleznie do alarmu.
  
 
Oryginalny zamek centralny MA siłownik master w drzwiach kierowcy i NIE MA pilota. Więc od strony oryginału, to albo coś z klawiszem LOCK na panelu sterowania szybami (luźny klawisz, wyrobione styki), albo siłownik master reaguje na wstrząsy - wyrobiony mechanizm zamka, luźne cięgła. Zwarcie do masy ("przebicie") powinno spalić bezpiecznik, kable albo rozładować akumulator.
  
 
...Przed oddaniem esperaka na złom ...wymontowałem z niego parę gratów z myślą o ich sprzedaży (m.in te siłowniki drzwi) ...ale, że chętnych nie było to też je wyrzuciłem bo "się poniewierały".


Z tego co pamiętam to ...wszystkie siłowniki zamków w drzwiach są takie same (a na pewno z przodu L i P sa takie same).

Dowcip z tym siłownikiem MASTER polega na tym, że podłączona jest do niego wtyczka z 4-roma przewodami (chyba 4 lub 5) a posostałe siłowniki zasilane są poprzez wtyczkę 2-przewodową - pozostałe puste piny we wtyczkach są niewykorzystane choć wszystkie gniazda i wtyczki sa ze sobą wymiennie pasujące.

To taki koreański bardzo pozytywny "patent", który na sam koniec pozytywnie mnie zaskoczył. !


Spróbuj zamienić siłowniki w drzwiach kierowcy z drzwiami pasażera i powinno działac jak ta lala.



  
 
...A tak przed chwilą się zorientowałem, że stukneła mi trójka z przodu
Odśpiewam se 100-lat......