Rav4 2.0 VVTI 1AZ-FE Slane cisnienie na 2 cylindrach???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam pytanie bo po pomiarze cisnienia ma takie
1: 13
2: 12,5
3: 7
4: 9

wiem ze auto jezdzilo na gazie i teraz pytanie czy skasowanie luzu zaworowego pomoze mi uzyskac wieksze cisnienie czy głowica do wymiany lub roboty?? dzieki
  
 
Cytat:
2015-03-17 09:11:07, kelebrionn pisze:
Witam mam pytanie bo po pomiarze cisnienia ma takie 1: 13 2: 12,5 3: 7 4: 9 wiem ze auto jezdzilo na gazie i teraz pytanie czy skasowanie luzu zaworowego pomoze mi uzyskac wieksze cisnienie czy głowica do wymiany lub roboty?? dzieki


Poprawka dobre cisnienie to masz tylko na 1 szym cylindrze.Wiec po pierwsze regulacja luzow odpalenie i ponowny pomiar z pruba olejowa.
  
 
Cytat:
2015-03-17 12:02:50, Bigelektron pisze:
Poprawka dobre cisnienie to masz tylko na 1 szym cylindrze.Wiec po pierwsze regulacja luzow odpalenie i ponowny pomiar z pruba olejowa.



zmierzylem luzy zaworowe i sa takie

ssące
1 - 0.20 (0.25 nie wchodzi)
2 - 0.20 (0.25 nie wchodzi)
3 - 0.20 (0.25 nie wchodzi)
4 - 0.20 (0.25 nie wchodzi)

wydechowe

1 - 0.10 nie wchodzi
2 - 0.10 nie wchodzi
3 - 0.10 nie wchodzi
4 - 0.10 nie wchodzi
mniejszego nie mam bo 0.05 mi sie ułamał

czyli wychodzi ze wszystkie wydechowe sa na podparciu
i teraz pytanie czy regulacja luzów coś pomoże czy remont głowicy bo jezeli wszystkie sa na podparciu to czemu na dwoch jest około 13 atm a na dwoch 7 i 9atm czyli wypalone gniazda na dwoch cylindrach czy nie koniecznie??
  
 
Cytat:
2015-03-17 12:48:35, kelebrionn pisze:
zmierzylem luzy zaworowe i sa takie ssące 1 - 0.20 (0.25 nie wchodzi) 2 - 0.20 (0.25 nie wchodzi) 3 - 0.20 (0.25 nie wchodzi) 4 - 0.20 (0.25 nie wchodzi) wydechowe 1 - 0.10 nie wchodzi 2 - 0.10 nie wchodzi 3 - 0.10 nie wchodzi 4 - 0.10 nie wchodzi mniejszego nie mam bo 0.05 mi sie ułamał czyli wychodzi ze wszystkie wydechowe sa na podparciu i teraz pytanie czy regulacja luzów coś pomoże czy remont głowicy bo jezeli wszystkie sa na podparciu to czemu na dwoch jest około 13 atm a na dwoch 7 i 9atm czyli wypalone gniazda na dwoch cylindrach czy nie koniecznie??


Czemu czemu i czemu .Masz ciasne zawory to je wyregoluj nieda się przewidzieć czy już się wypalily czy tylko sa ciasne.
  
 
Cytat:
2015-03-18 19:59:37, Bigelektron pisze:
Czemu czemu i czemu .Masz ciasne zawory to je wyregoluj nieda się przewidzieć czy już się wypalily czy tylko sa ciasne.



No i sprawa jasna, najpierw zrobiłem ścinając po 0.30mm 4x szklanki wydechowe na tych dwóch cylindrach co było słabe ciśnienie i luzy na wydechu miałem miedzy 0.25 - 0.30mm, akuratmialem farta bo wyjalem tylko walek wydechowybez rozppinania łancucha po 10zł za sztuke mnie to kosztowało w Moto Szlifie ale do sprawdzenia to nie bede kupowal po 90zł za sztuke w ASO

Ale niestety nic to nie dalo cisnienie jakie bylo takie pozostalo i po 4 godz głowica byla zdjeta odwrocilem ją i polalem benzyny bo nafty nie mialem i pieknie na 3 i 4 po 5 min nie bylo benzynki a na 1 i 2 trzymalo ladnie

zawory wypalone nierowno ze musze drugie wrzucic bo te sie do niczego nie nadaja

Wiec w poniedzialek daje głowice do roboty i pewnie bedzie dobrze
  
 
Cytat:
2015-03-21 17:56:00, kelebrionn pisze:
No i sprawa jasna, najpierw zrobiłem ścinając po 0.30mm 4x szklanki wydechowe na tych dwóch cylindrach co było słabe ciśnienie i luzy na wydechu miałem miedzy 0.25 - 0.30mm, akuratmialem farta bo wyjalem tylko walek wydechowybez rozppinania łancucha po 10zł za sztuke mnie to kosztowało w Moto Szlifie ale do sprawdzenia to nie bede kupowal po 90zł za sztuke w ASO Ale niestety nic to nie dalo cisnienie jakie bylo takie pozostalo i po 4 godz głowica byla zdjeta odwrocilem ją i polalem benzyny bo nafty nie mialem i pieknie na 3 i 4 po 5 min nie bylo benzynki a na 1 i 2 trzymalo ladnie zawory wypalone nierowno ze musze drugie wrzucic bo te sie do niczego nie nadaja Wiec w poniedzialek daje głowice do roboty i pewnie bedzie dobrze



Głowica zrobiona zalozona i auto cyka rowno))