Toyota corolla e12 2.0 D4d 90KM słabe podciśnienie wakumpomp

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Mam następujący problem na niskich obrotach np. podczas parkowania zapala mi się kontrolka hamulca ręcznego
twardnieje pedały hamulca
znacznie słaba hamulce co jest niebezpieczne
byłem u 3 mechaników
2 mówi ze to pompa wakumpompa
Podmienilem nic to nie dało jeszcze gorzej
układ hamulcowy sprawny płyn jest
gumowe przewody od podciśnienia szczelne
Samochód jest u 3 mechanika który nie znalazł przyczyny
Zdjął miskę i ma wyczyścić smok olejowy nie wiem czy coś pomogło odbiorę auto i napiszę
pomóżcie gdzie szukać ?
  
 
Cytat:
2015-07-27 07:04:57, KrzysiekPe pisze:
Witam, Mam następujący problem na niskich obrotach np. podczas parkowania zapala mi się kontrolka hamulca ręcznego twardnieje pedały hamulca znacznie słaba hamulce co jest niebezpieczne byłem u 3 mechaników 2 mówi ze to pompa wakumpompa Podmienilem nic to nie dało jeszcze gorzej układ hamulcowy sprawny płyn jest gumowe przewody od podciśnienia szczelne Samochód jest u 3 mechanika który nie znalazł przyczyny Zdjął miskę i ma wyczyścić smok olejowy nie wiem czy coś pomogło odbiorę auto i napiszę pomóżcie gdzie szukać ?


No to niezle ....zwlaszcza ostatni poszedl po bandzie.... jakim cudem wyczyszczenie smoka pompy oleju ma cokolwiek pomoc na podcisnienie ktore wytwarza vakupompa???Oczywiscie wyczyscic smok pompy oleju nie jest zle tylko poco.
Natomiast jest normalne ze po 3cim szybkim nacisnieciu hamulca w tym modelu zaswieci sie kontrolka podcisnienia w zasobniku.
  
 
Cytat:
2015-07-27 14:13:17, Bigelektron pisze:
No to niezle ....zwlaszcza ostatni poszedl po bandzie.... jakim cudem wyczyszczenie smoka pompy oleju ma cokolwiek pomoc na podcisnienie ktore wytwarza vakupompa???Oczywiscie wyczyscic smok pompy oleju nie jest zle tylko poco.




Nie wiem ale na pweno w tym serwisie juz mnie nie zobaczą

Cytat:
2015-07-27 14:13:17, Bigelektron pisze:
Natomiast jest normalne ze po 3cim szybkim nacisnieciu hamulca w tym modelu zaswieci sie kontrolka podcisnienia w zasobniku.



Zgadzam się tak było ostatnio tydzień temu
Teraz podczas parkowania na wonych obrotach zapala sie za pierwszym wciśnięciem pedału hamulca co nie jest noramlnym objawem przy tym nie ma wspomagania hamowania, pedał twardy i rośnie, brak hamulca

[ wiadomość edytowana przez: KrzysiekPe dnia 2015-07-28 01:00:42 ]
  
 
Cytat:
2015-07-28 00:58:47, KrzysiekPe pisze:
Zgadzam się tak było ostatnio tydzień temu Teraz podczas parkowania na wonych obrotach zapala sie za pierwszym wciśnięciem pedału hamulca co nie jest noramlnym objawem przy tym nie ma wspomagania hamowania, pedał twardy i rośnie, brak hamulca [ wiadomość edytowana przez: KrzysiekPe dnia 2015-07-28 01:00:42 ]


Ja piernicze wspolczuje temat nie jest zawily a uklad nieskomplikowany w czym problem?
Od wakupompy idzie gruby waz do serwa i cienki wezyk do sterowania czymstam np zaworem EGR.
Na poczatek odpinasz wszystko i mierzysz jakie podcisnienie uzyskuje pompa.lub organoleptycznie zatykasz weze paluchem i badasz sile ssaca powinna byc nie mniejsza od jasnowlosej niewiasty.
potem zatykasz wezyk a waz podpinasz do serwa jezeli ok to nieszczelny uklad ktory wisi na wezyku.Jezeli zle to nieszczelnosc na doprowadzeniu do serwa lub serwo lub uszczelka pomiedzy serwem a pompa hamulcowa.Sprawdzania na 0,5 godziny no do godziny jezeli chcemy dodac powagi calej diagnostyce.Jezeli stwierdzimy nieszczelnosc na serwie to juz wiecej roboty z rozbieraniem.
  
 
Dzięki za te sugestie Kolego ale już za późno po przejechaniu 200km od poprzednich wizyt w pseudowarsztach podczas jazdy pod górke pisk z pod maską, check engine i zgasł brak mozliwości uruchomienia nie kręcił a chciałem temu zapobiec.
Wstepne ustalenia po dostarczeniu do warsztatu :
W głowicy sucho ukręcone wałek samochód pojechał na lawecie do innego warsztatu.
Napisze później co ia jak z tym żelastwem.
  
 
Cytat:
2015-08-01 10:08:12, KrzysiekPe pisze:
Dzięki za te sugestie Kolego ale już za późno po przejechaniu 200km od poprzednich wizyt w pseudowarsztach podczas jazdy pod górke pisk z pod maską, check engine i zgasł brak mozliwości uruchomienia nie kręcił a chciałem temu zapobiec. Wstepne ustalenia po dostarczeniu do warsztatu : W głowicy sucho ukręcone wałek samochód pojechał na lawecie do innego warsztatu. Napisze później co ia jak z tym żelastwem.

Z tego wnosze ze ma ponad 200 tys i nie wymieniono podkładek pod wtryskami wiec olej się zeskwarzyl i zatkal smok pompy lub nawet skwarki poszly w układ olejenia.
  
 
Tak ma powyżej 203 tys km i ewnie tak było tylko jak temu zapobiec po założeniu głowicy ?
Czy wymiana samych podkładek i uszczelniaczy pod wytryski wystarczy tak jak w linku?
https://www.dropbox.com/s/6zk57oe9tj0hted/podk%C5%82adki%20wytryskiwaczy%20D4D.jpg?dl=0
  
 
Cytat:
2015-08-02 09:10:38, KrzysiekPe pisze:
Tak ma powyżej 203 tys km i ewnie tak było tylko jak temu zapobiec po założeniu głowicy ? Czy wymiana samych podkładek i uszczelniaczy pod wytryski wystarczy tak jak w linku? https://www.dropbox.com/s/6zk57oe9tj0hted/podk%C5%82adki%20wytryskiwaczy%20D4D.jpg?dl=0

A skąd teraz to demontaż silnika dokładne mycie i plukanie bloku i trzeba znalezc przyczynę .