Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
junior_ek TOYOTA DRIVER Rav4 Żywiec | 2015-07-31 20:55:44 W międzyczasie zrobiłem jedną rzecz, a mianowicie na 3 cylindry (4,5 i 6) założyłem cewki, które wcześniej wymieniłem (tzn. te z 1,2 i 3 cylindra). Czyli na 1,2 i 3 cylindrze mam obecnie nowe cewki a na 4,5 i 6 stare cewki z 1,2 i 3 cylindra. Zrobiłem kilkanaście kilometrów, kilka dłuższych postojów na wolnych obrotach i po podpięciu do komputera nie wywala żadnych błędów (po tej samej trasie wcześniej już wyrzucało wspomniane w temacie błędy).
Numerację cylindrów przy wymianie cewek przyjąłem licząc od przodu samochodu (od rozrządu). Czy jest zatem możliwe aby komputer wyrzucił wypadanie zapłonów na 1,2 i 3 cylindrze a tak naprawdę winne były 4,5 i 6? |
junior_ek TOYOTA DRIVER Rav4 Żywiec | 2015-08-01 15:42:21 Długo się nie nacieszyłem bo błąd pojawił się ponownie (P0300, P0301, P0302 bez P0303 ale podejrzewam, że to kwestia czasu). Zrobiłem więc tak jak mówiłeś i odpiąłem klemę na 5 min i 2 sondy. Błędy jakie dostałem po przejażdżce to: P0300,P0301, P0302 (a więc znów wypadanie zapłonów) i błędy z sond lambda P0130, P0133, P0150, P0153. Gdzie mogę dalej szukać przyczyny mojego problemu? Dzięki za zainteresowanie [ wiadomość edytowana przez: junior_ek dnia 2015-08-01 15:43:11 ] |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2015-08-01 22:27:50 .
[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2015-08-01 22:31:04 ] |
junior_ek TOYOTA DRIVER Rav4 Żywiec | 2015-08-06 20:47:09 Świece dzisiaj wymieniłem na nowe Denso Iridium. Na starych nie było żadnej pręgi na izolatorze. Po resecie kompa i przejechaniu kilku km po mieście znów pojawiły się błędy od P0300 do P0303. Błędy wyskakują w momencie gdy samochód pracuje na wolnych obrotach. Czy przyczyną może być rozlregulowana instalacja LPG? Nie była regulowana od 30 tys. km. Choć z drugiej strony na komputerze u pierwszego mechanika (jakiś miesiąc temu) pokazywało dokładnie ile na danym cylindrze wypada zapłonów. Na 2 było najwięcej, 1 i 3 miały podobne wyniki. Do głowy przychodzą mi jeszcze luzy zaworowe, które za mojej kadencji nie były sprawdzane. Samochód ma 210 tys. km. Czy i one mogą dawać takie błędy? [ wiadomość edytowana przez: junior_ek dnia 2015-08-06 21:12:14 ] |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2015-08-12 20:29:48
|
junior_ek TOYOTA DRIVER Rav4 Żywiec | 2015-08-12 22:38:53 Umówiłem się już na regulację zaworów (szlifowanie płytek na magnesówce). Trochę odległy termin bo dopiero na połowę września, ale podobno mogę do tego czasu jeździć samochodem i nic wielkiego nie powinno się stać. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2015-08-14 10:33:23
|
junior_ek TOYOTA DRIVER Rav4 Żywiec | 2015-08-14 15:14:00 Nie pocieszyłeś mnie... Samochód ma przejechane 210 tys. km. z czego 30 tys. na gazie. Jeżeli przez zbyt ciasne luzy zaworowe pojawiło się wypadanie zapłonów, to oznacza że będą już wypalone zawory? Jeden z użytkowników IS-a miał ten sam problem i okazało się że wydechowe miały 0,10-0,15, wyregulował i samochód odżył. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2015-08-17 23:09:08
|
junior_ek TOYOTA DRIVER Rav4 Żywiec | 2015-08-19 11:57:44 Bigelektron, byłoby super gdybyś w pewnych sprawach nie miał racji Odstawiłem furę do ASO, aktualnie ściągają głowice bo luzy zaworowe od 0,00-0,05 mm... |