Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2015-09-21 21:38:00
albo rozbebeszasz auto i robisz porządnie element po elemencie albo napinasz się bo auto będzie potrzebne na jutro i robisz po łebkach tylko żeby jeździło. |
morphio ŁADZIARZ VAZ 2107 148kM Opole | 2015-09-21 22:57:03 ładna siudemeczka
i tak jak andrzej piszesz, progi z podłogą do roboty i dziękuję co ciekawe - nie poobijana, zazwyczaj, prawie każda ma wgniota na którymś z błotników mechanikę ogarnąć i fiu |
BigRomek ВАЗ ... hajnówka/białystok | 2015-09-22 09:48:19 morphio, miałem własnie taki plan. Wyremontować blacharkę na tyle żeby nie zgniła zupełnie odraz, dopracować mechanikę, lekko podbajerować i śmigac |
andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2015-09-22 10:41:06 To za co ten magik chciał 5 tys PLN??? |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2015-09-22 11:20:06 Weźmy ten temat od strony blacharza/lakiernika.
Bierzemy auto, ktore wymaga bardzo duzo pracy i dodatkowo zablokuje warsztat/stanowisko/pracowników i za naprawe ktorego niemozemy krzyknac jakiejs mega ceny. Albo - w tym samym czasie zrobimy 5 innych aut gdzie wymiana błotnika oznacza nie wiecej jak odkrecenie i przykrecenie 5 wkretów, gdzie czesci zamienne dostepne sa na kazdym kroku i pasuja od strzała. I co robi blacharz/lakiernik - upewnia sie, ze taki pochłaniacz czasu nie zawita do warsztatu dajac zaporową cenę. Niska cena = hobbysta amator/emeryt. Kazda inna opcja - wysoka cena. |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2015-09-22 11:47:10
Lubię to. ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
emde SYMPATYCZNY GOŚĆ VAZ LADA 2107 '87 Łomża (Mazowsze) | 2015-09-22 20:22:58
Wiadomo, czasami dochodzi jeszcze walka ze rdzą, szpachlowanie. Ale przy kwocie 5000 zł mówi się raczej o malowaniu całego auta. U ciebie nie jest to konieczne, tzn. ze zdjęć wynika ze góra jest ok. Podwozie, progi etc. to wiadomo, konieczność. ----------------- Były: - LADA 2105 '82 1.3 - LADA 2107 '90 1.5 - LADA 2107 '96 1.7i - OPEL ASTRA F '93 1.4i Jest: - LADA 2107 '87 1.3 |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2015-09-22 21:27:04 Kolega pisze o blacharzu, a nie lakierniku. No chyba ze to jest kompleksowa naprawa, wtedy cena jest jak najbardziej ok. ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
BigRomek ВАЗ ... hajnówka/białystok | 2015-09-22 22:02:54 chodziło właściwie o człowieka który kompleksowo zajmie się wymiana zerdzewiałych części oraz ukryje wymianę pod farbą.
Jednak ewidentnie nie chciało mu się wchodzić w działania typu szpachlowanie itp.. raczej : "błotniki przód tył do wymiany, progi do wymiany, o, na drzwiach rdza - do wymiany". Nie jestem specem ale wyszło że zostaje dach, pokrywa silnika i bagażnika. |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2015-09-23 08:18:39
W takim razie nie chciał za dużo. |
andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2015-09-23 08:44:45
Po pierwsze, po co wymieniać wszystko , nawet calkoe dobre bo mu się nie chciało szpachlować itp? po drugie nieźle by się sfrajerował bo w Ladzie spasować nawet nowe części blacharskie to niezły wyczyn- oczywiście jezeli mówimy profi robocie |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2015-09-23 09:03:42 Andrzej, o czym ty mówisz? Jakie szpachlowanie? To nie jest ekonomiczne. Robisz auta? Wiesz ile to roboty? Jeżeli ratuje zabytek, to takie zabiegi są wymagane. Ale w przypadku zwykłej łady, to jak najbardziej opłaca się zmienić cały próg, błotniki i td. Dzięki temu zabezpieczymy od wewnątrz elementy. Wyjdzie to taniej, ładniej i bezpieczniej. ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2015-09-23 10:15:36 Andrzej - zgadzam sie - ja bym tego co zdrowe nie wymieniał, a jedynie wstawiał reperaturki, ale....
Robłem swoją ładę wielokrotnie. Wymieniałem wszystkie 4 błotniki, pas przedni/tylny, łatałem podłogę/ wstawiałem progi Kupowałem najlepsze (z dostepnych) czesci. Pamietam jak blacharz klął na jakosc i brak spasowania, ale koniec koncow wyszlo super |