Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
land-car1983 ->Toyota Parking Only<- Głowno | 2015-12-31 03:56:46
Dzieki za podpowiedz juz wczoraj wpadłem na pomysł wyjecia rozrusznika i okazał sie chyba od benzyny wiec mialem od diesla, po włozeniu obroty na rozruszniku wzrosły na 230br/min wiec gitara i auto juz nie krecilo 30sekund tylko jakies 3-4 sekundy zeby odpalic ale dalej objaw łapania po kolei na cylindrach , po odpaleniu korekcje wtryskiwaczy ne drugim 4.200 a na czwartym 2,400 wiec decyzja zapadła na podmiane wtryskiwaczy bo mysle sobie ze pali na dwoch cylindrach akurat kolega w miescie ktory handluje czesciami od toyoty mial 4 szt wiec je podmienilem wszystkie 4 szt odpalilem zeby tylko sie odpowietrzyl uklad wyjechalem na zewnatrz i stygła 4-5 h i wieczorem niestety nie odpalila od strzala tylko trzeba bylo krecic ze 3-4 sekundy i trzymac na rozruszniku bo łapała pokolei na kazdym, pod odpaleniu czasy wtryskiwaczy na zimnym na wszystkich miedzy 0.100 do 0,600 wiec uwazam ze bardzo ładne i czemu cholera nie pali od razu????????? masy czyszczone, świece żarowe sprawne, zaworki scv podmieniane, moduł edu podmieniany, jeszcze tylko zestaw odpalenia nie byl podmieniany |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2015-12-31 11:20:09
|
land-car1983 ->Toyota Parking Only<- Głowno | 2015-12-31 13:01:06
cisnienie zmierzone 1 23,5 2 28 3 25 4 24 i co ty na to?? jakies nierowne troche?? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2015-12-31 13:20:34
|
land-car1983 ->Toyota Parking Only<- Głowno | 2015-12-31 15:42:46
tAK masy pod modulem Edu wyczyszczone, nawet modul edu podmienialem, masa na podluznicy tez, i masa od aku tez czyszczona, odpialem modul edu i na rozruszniku bylo 230obr/min na tym nowym rozruszniku. swiece zarowe wykrecilem i kazda po kolei sprawdzalem pozniej je wkrecilem i podpialem szyne i przekrecilem stacyjke i po stacyjce bylo 12v to mowisz ze na takim cisnieniu sprezania powinien bez problemu odpalic? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2015-12-31 17:01:33
[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2015-12-31 17:20:52 ] |
land-car1983 ->Toyota Parking Only<- Głowno | 2015-12-31 17:53:24
tak czulem ze to bedzie to cisnienie tylko gdzies wyczytalem ze min 23 a podobno 28 mialy nowe jak wychodzily z fabryki i liczylem ze to nie to ale jak mowisz ze min 25 to na 100% sprezanie i tak wyglada jakby łapał na poczatku dwoch cylindrach i sie nakrecał co raz szybciej ) np dzis w nocy bylo -10c i stał pod niebiem i rano krecił ok 5-6 sekund wiec juz mamy problem czemu tak slabo pali tylko teraz trzeba znalesc przyczyne głowica czy pierscienie, a jak zaleje nafta i rano zmierze i jak bedzie takie samo to głowica?? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2015-12-31 18:08:05
|
land-car1983 ->Toyota Parking Only<- Głowno | 2015-12-31 18:33:14
Rozumiem czyli nawet nagar mogl gładzie porysowac?? to castrol taki fatalny olej?? to jaki najlepszy?? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2016-01-01 03:27:12
Gladz raczej nie bedzie porysowana ale wystarczy ze zlapie pierscienie w rowkach tloka i przestaja dolegac do gladzi cylindra . |
land-car1983 ->Toyota Parking Only<- Głowno | 2016-01-01 10:35:34
A Motul ?? bo do dwojego A6 C5 2.8 leje 5w40 Motula?? a 124 91r 2.5 turbo diesel elf 15w-40 niestety taki juz był jak go kupilem dwa lata temu ale od wymiany do wymiany nie dolewam ani grama, i to samo do transita autolawety 93r 2.5D tylko ona mi bierze 7litrow na 10tys km |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2016-01-01 14:50:12
Moj Tdci ma 180 tys na mobilu mam go od nowosci i jest ok .W pracy widuje silniki Toyoty na Mobilu i Castrolu . Te na Castrolu rozpoznaje juz po wyjeciu bagnetu.Innych olei nie znam pod katem exploatacji na dlugich przebiegach dlatego niewiem czy sa dobre a zdrugiej strony nie mam ochoty tego sprawdzac na swoim silniku.Mam tez klientow ktorzy zrobili na motulu pare tys i twierdza ze jest ok ale sorki jak ktos nie zagladal pod pokrywe zaworow i zrobil 60 tys to mnie jakos nie przekonuje.Ale tez nie moge powiedziec ze jest zly.Poprostu niewiadomo. |
land-car1983 ->Toyota Parking Only<- Głowno | 2016-01-01 15:01:10
rozumiem ja mam jakies porównanie bo w 124 mam wskazowke cisnienia oleju i olej zmieniam co 10 tys ale raz mnie kiedys podkusilo i zalalem olej GM no i po 6 tys cisnienie olejubylo nizsze tak 1,4 bara wiec dobilem do 8 tys i zmiana na elfa i nawet jak mam 10 tys to ładnie mi sie trzyma tak ok 1,7-1,8 bara , takiego czegos doswiadczylem a co do silnika z rav4 to idzie do wymiany słupek, leza mi w piwnicy 3 słupki wiec szkoda czasu na remonty trzeba je wykorzystac Dzieki za porady Mistrzuniu |