Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2016-01-30 10:53:31 Jak już wkładać sohca ( choć nie wiem czy nie trzeba rzeźbić podłużnic ) to akurat 1,4 jest chyba najgorszym wyborem. Duży skok, mała pojemność robi z niego nudnego kapcia. Chcesz go coś modzić czy wsadzać serię? Mając już skrzynię która spina się z sohcem można by się pokusić o 1,6 16V ze sieny/palio. |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2016-01-30 16:14:01 przełożenie główne to jedno a jakie masz przełożenia poszczególnych biegów? 4 czy 5? |
NaczelnyFilozof Marbella Jeleśnia | 2016-01-30 16:34:41
Obecnie? 5ty 0,83 i główny 4,5 bo wnętrze skrzyni to (ponoć) to samo co fiatowska skrzynka 900. Na piątym biegu 3000obr 85-90 km/h. |
mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2016-01-31 01:15:49
a ja pytam o heble i zawieszenie... |
NaczelnyFilozof Marbella Jeleśnia | 2016-01-31 11:32:19
Seryjnie tam są zaciki z duuużo cięższego fiata 125/FSO polonez. Po zakupie auta trzeba było wymienić przeowdy elastyczne wszytskie bo się jeden rozwarstwił. Seryjnych miękkich amortyzatorów nie ma bo poprzedni wlasciel wsadził Sachsy Touringi. Auto nie będzie używane w rajdach i szaleńczych jazdach. Poprostu u mnie w górach brakuje mi w tym momentu obrotowego. W Ładzie jak robiłem swapa 1.3 -> 1.7 to sobie bardzo chwaliłem. Skrzynia biegów 4biegi taka sama a jazda pod górki o niebo lepsza. Prędkości max nigdy nie sprawdzałem bo jestem kierowcą typu emeryt A może ktoś wie jak z wagami takich silników? 900? 1.2 Fire? 1.4 1.6 albo 1.6 16V? |
RUFF 126p i.e Poznań | 2016-02-01 00:34:39 Jeśli wejdzie tam skrzynka z Lacii Y najstarszej 1.0 z mocowaniami to w to miejsce masz kilka konfiguracji przełożeń od krótkiej VI z P1 po długą V z Seja. A silnik to łatwo i tanio 75. |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2016-02-01 18:49:57 Raczej bym szukał nowszych silników z punto I już takie 1.2 60km daje radę a skrzyń jest kilka, uno 1,4 to stara historia |
NaczelnyFilozof Marbella Jeleśnia | 2016-02-01 19:27:30
Punto odpada. Nie wystepują zgnite więc trudno kupić w małych pieniądzach. Za to bezproblemowo sie kupi zgnite uno/siene (1.2 zadko sie trafiają) lub tipo. A jak swapować to jedynie kupic całe auto żeby nie brakowało po drodze elementów... Wiem że ten 1372 to prehistoria. Ale przecie przy 110 km/h przy spokojnej jezdzie nie bedzie dostawał zadyszki? |
jacekes F&F Sympatyk 125p Poznań | 2016-02-01 20:16:55
|
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2016-02-01 20:19:44 napisalem Ci juz posta ze zdjeciami na forum pandy{volumetrico} , to nie bede sie powtarzal
A apropo silnika 1.4 uno/tipo, to do normalnej jazdy jest napewno lepszy niz starsze wersje 1300 czy 1500 z ritmo/regaty 128 itp, bo ma wlasnie tlok jak 1100 a skok jak 1600, bardziej elastyczny dolem, niz sporo podkwadratowe silniki 1300/1500 na tloku 86/ 86.5. ----------------- sedicivalvole http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw [ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2016-02-01 20:21:46 ] |
NaczelnyFilozof Marbella Jeleśnia | 2016-02-01 21:51:58
Przepraszam Oczywiście że występują. Ale łatwiej trafić zgnite uno/siena niż punto |
NaczelnyFilozof Marbella Jeleśnia | 2016-03-01 15:20:35 Na raziue kupiłem silnik ze skrzynią ze Sieny i rozkręcam w garażu...
No i teraz tak by było: Silnik ze sieny. Skrzynia z una. Półosie z pandy. Czy do tego podejdzie mi moje sprzeglo z 900? Bo sienowskie nie pasuje na wałek una no nie? Bo w sumie byłem w sklepie i przegub sejczento/ marbella(uno-panda) jest inny od koła ale chyba taki sam od strony wejscia półosi (20 zebow). Nie zauważyłem tam różnic. Czyli do przegubu marbelli można by było wsadzić półosie z sejczento (tam są kielichy co pasują do skrzyni ze sieny). Tylko że tak na oko taka półos będzie za dłuuga o ok. 2,4 cm. Pytanie czy to skompensuje luz trójpalczaka w kielichu? |