Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jethro (S) Escort Driver MK7 kombi warszawa | 2016-04-16 19:17:51 A ciepło leci z nawiewów?
Co to znaczy duże spalanie wg Ciebie? 8-11l/100 km w cyklu mieszanym to raczej norma dla tych silników |
Mordossek Sympatyk FEFK Olsztyn | 2016-04-16 19:55:50 Z 10-12 w mieście, czytałem ze to moze być sonda lambda lub cos z miernikiem temperatury. Żadne ciepło nie leci z wywiewów |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2016-04-16 20:05:55 resetowałeś kompa?. zacznij od tego. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2016-04-16 21:49:07 może masz padnięty termostat, jeżeli długo nie dmucha ciepłem w aucie to tak może być. Można to zrobić samemu, nie jest to trudne. ----------------- W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2016-04-16 22:20:19
Otóż nie działa "na bieżąco". To escort. Jeżeli instrukcja podaje procedurę adaptacyjną to znaczy ze się sam nie zaadaptuje prawidłowo. "zerowa" mapa nie jest ani bogata ani chuda. wszystko zależy jak przeprowadzisz adaptację. Osobiście sprawdzałem. Jest różnica zarówno w mocy jak i spalaniu w zależności od adaptacji. Na zimnym silniku wyjdzie ci inaczej niż na ciepłym. Jeżeli adaptowałeś auto na ciepłym silniku bez zapalonych świateł to potem było ciut za ubogo. jeżeli odpalisz wszystko co się da w aucie (halo, długie, nawiew grzanie szyb itd) to potem zalewa. Poza tym reset nie zaszkodzi. |
tomex3 Escort Driver cosworth replika piaseczno | 2016-04-16 23:25:28 co nie zmienia ,że 1,6 pali więcej od 1,8 i 2,0 razem wziętych
Przerabialiśmy ten temat ze znajomym i mój pierwotny 1,8 mniej pił niż jego 1,6.Jedyne co Cię ratuję to swap co prawda spalanie się nie zmieni ,ale będzie jechał |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2016-04-17 03:53:01 Bardzo ogólne gadanie "dużo pali"
Co jest niepokojącego w pracy silnika, nic nie piszesz o objawach. Moze na 4 kapciach jeździsz albo każdy bieg do odcinki - takie zgaduj spamuj zgadula. |
kiciek (S) Escort Driver Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2016-04-17 09:10:24
I tu sie nie zgodzę. Zanim zrobiłem swapa na RQB miałem taki silnik. 1.6 16v i na baku spokojnie robiłem 600km. Przy RQB po 400km trzeba myślec o tankowaniu. Kazdy silnik traktuje tak samo. Czy to moje czy nie moje. Zawsze zagrzeje. Nie gaszę zaraz po zatrzymaniu czy pałowaniu. Znajomy któremu robiłem swapa. Z 1.6 na RQB. Tez odczuł roznice w spalaniu. Na korzyść RQB (wiecej żre ;D) ktory wiecu pali (porównywalnie do rsa). Mówię tu ciagle o normalnej jeździe. Nie pałowaniu przez cała zawartość baku. |