Wymiana gum stabilizatora 127

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam !
Panowie, mam problem z wymianą grum stabilizatora w swoim 127. Odkręciłem wczoraj stabilizator od budy z myślą, że zdejmę obejmę opasającą gumę z dołu, a okazało się, że ta opaska jest połączona z górną częścią poprzez wprasowane tulejki. I tu moje pytanie, czy można te tulejki "wyskubać" i złożyć to bez nich na same śruby?
  
 
Hej,
Faktycznie na schemacie są tuleki.

Ja bym się nimi nie przejmował. Zawsze po założeniu można jeszcze migomatem dwa elementy połączyć. U mnie już nie ma śladu po tulejkach


Cytat:
2017-09-17 06:55:14, GrzesiekTK pisze:
Witam ! Panowie, mam problem z wymianą grum stabilizatora w swoim 127. Odkręciłem wczoraj stabilizator od budy z myślą, że zdejmę obejmę opasającą gumę z dołu, a okazało się, że ta opaska jest połączona z górną częścią poprzez wprasowane tulejki. I tu moje pytanie, czy można te tulejki "wyskubać" i złożyć to bez nich na same śruby?

  
 
Także rozwiercę to w cholerę i powinno się rozejść bez problemu Dzięki