Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Rzoooq 21072 Warszawa | 2018-02-05 09:49:11 Cześć!
Pacjent silnik 1.6 Zakładając, że: - głowica jest świeżo splanowana - powierzchnia bloku jest świeżo splanowana - śruby oczywiście nowe itp są jakieś sprawdzone rozwiązania zamiast zwykłej standardowej uszczelki pod głowicą? W TuningSport widzę metalową do Nivy 21214 , ale to chyba pod tłok 82mm, a w 1.6 jest 79mm. Szukać i dorabiać coś na zamówienie? Bartixr, SzokoLada co radzicie ![]() [ wiadomość edytowana przez: Rzoooq dnia 2018-02-05 09:51:47 ] |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ ![]() 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2018-02-05 12:28:40 A tak się zapytam, po co? ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
![]() Rzoooq 21072 Warszawa | 2018-02-05 12:36:33
Bo tego błędu popełnić jeszcze nie spróbowałem ![]() |
bartixr SYMPATYCZNY GOŚĆ stary traktor DT110@ ... Moskwa | 2018-02-05 15:09:00 oryginał autovaza |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ ![]() 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2018-02-05 22:29:20 Uważam tak samo jak Bartek. Ale myślę, że uszczelka metalowa by się przydała w przypadku mocno zwiększonego stopnia sprężania. Chociaż w przypadku turbo zalecają dać tradycyjną uszczelke. Lepiej żeby wypchało uszczelke, niż coś innego. ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
![]() Rzoooq 21072 Warszawa | 2018-02-06 08:40:49 Dzięki, będzie standardowa ![]() |
![]() morphio ŁADZIARZ ![]() VAZ 2107 148kM Opole | 2018-02-06 18:40:51 ja mam metalowa ale jeszcze nie odpalałem ![]() |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ ![]() 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2018-02-07 09:52:17 Adam ma chyba tłoki 81 mm ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
![]() andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ ![]() Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2018-02-07 11:22:35
I dodatkowo na bloku 2105 ----------------- Były Łada 2105 r.1983 Łada 2101 r.1986 Łada Samara 2109 r.1990 Jest Wrak Łada 2105 r. 1986 |