Problemy po usunięciu filtra cząstek stałych w Rav 4 2.2 die

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Kilka dni temu elektromechanik stwierdził ,że mam filtr czastek stałych do wymiany.Koszt jest duży takiej wymiany .Gość powiedział ,że oni wycinają filtr i wczytują nową mapę za 850 zł i wszystko będzie cacy nie bedzie kopcił spalanie spadnie i będzie lepiej jezdził. No i mnie namówił .Po całym zabiegu wsiadłem przejechałem sie i wszystko oki .Zapłaciłem pojechałem i po 15 km samochod traci moc ,żaden błąd sie nie wyświetlił ,po wyłączeniu i ponownym odpaleniu auto znowu pięknie jedzie ,tylko że znowu około 15 km i znowu to samo.Zawróciłem i pojechałem na warsztat gdzie podłączyli pod kompa i nic żadnych błedów nie pokazuje.Szef warsztatu stwierdził ,że oni zrobili wszystko co powinni zrobic i to nie ich wina że tak sie dzieje i że prawdopodobnie coś sie z turbiną dzieje że przeładowuje ale to już nie ich wina.Może ktoś podpowie co może być przyczyna takiej utraty mocy.Po podłączeniu pod kompa żadne błedy sie nie pokazują.
  
 
Cytat:
2018-03-02 13:44:55, rumakl75 pisze:
Witam Kilka dni temu elektromechanik stwierdził ,że mam filtr czastek stałych do wymiany.Koszt jest duży takiej wymiany .Gość powiedział ,że oni wycinają filtr i wczytują nową mapę za 850 zł i wszystko będzie cacy nie bedzie kopcił spalanie spadnie i będzie lepiej jezdził. No i mnie namówił .Po całym zabiegu wsiadłem przejechałem sie i wszystko oki .Zapłaciłem pojechałem i po 15 km samochod traci moc ,żaden błąd sie nie wyświetlił ,po wyłączeniu i ponownym odpaleniu auto znowu pięknie jedzie ,tylko że znowu około 15 km i znowu to samo.Zawróciłem i pojechałem na warsztat gdzie podłączyli pod kompa i nic żadnych błedów nie pokazuje.Szef warsztatu stwierdził ,że oni zrobili wszystko co powinni zrobic i to nie ich wina że tak sie dzieje i że prawdopodobnie coś sie z turbiną dzieje że przeładowuje ale to już nie ich wina.Może ktoś podpowie co może być przyczyna takiej utraty mocy.Po podłączeniu pod kompa żadne błedy sie nie pokazują.


Przedewszystkim to albo goście pracują charytatywnie albo nie wycieli dpfa.
Za 800 to i tak tanio by było gdyby zrobili sama emulacje na oprogramowaniu.Ale samo wyjecie Dpfa to jakies 8 godzin i później trzeba go rozciąć wyjac wkład dpf i zrobić tzw stelaż podtrzymujący katalizator , bo w obudowie dpfa jest filtr czastek stalych i katalizator jako dwa wkłady.U nas jak dasz wyjęty dpf do tlumikarzy to spawacz bierze 300 za usluge .No i później trzeba to zamontować spowrotem do auta dobrze tez na nowych uszczelkach.
Wiec po pierwsze zapytaj czy na pewno wyjmowali dpfa Możesz tez poogladac czy widać tam na dpfie swieze spawy.
Opisane przez ciebie objawy sa typowe ostatnio tez zrobiłem koledze emulacje i chciał troche pojezdzic a dpfa wyjac później i był taki sam objaw.
Jest tez możliwe ze przy tych mrozach wytracila się parafina i zatyka filtr paliwa trzeba nalać do baku antyzel silnik musi z godzine dwie popracować żeby ogrzać paliwo w baku i wymienić filtr.
Jest tez możliwe ze wiesza się zawor egr bo nie był dawno czyszczony.I objawy będą podobne
  
 
Czy, aby na pewno jest zbyt duży? Regeneracja DPF to koszt ok 500zł, a dzięki temu Twój samochód odzyska sprawność działania i na nowo będziesz mógł się cieszyć jego "życiem"
  
 
Cytat:
2019-03-14 11:03:47, frakur pisze:
Czy, aby na pewno jest zbyt duży? Regeneracja DPF to koszt ok 500zł, a dzięki temu Twój samochód odzyska sprawność działania i na nowo będziesz mógł się cieszyć jego "życiem"


Taa oprocz tego dorzucaja w promocji cudowna masc na porost wlosow i na regeneracje utraconych konczyn.
Z tym ze wlosy odrastaja przewaznie jako lonowe a konczyny moga zasadniczo roznic sie przeznaczeniem w stosunku do tych ktore byly pierwotnie.