Witam
Mój samochód to Corolla E11 FL, silnik 4ZZ-FE.
Od zimy zaczął pojawić mi się błąd P1346. Na forum jest ładna kupka tematów na ten temat i powoli próbuję posprawdzać to co jestem w stanie z kluczem i miernikiem
Interesuje mnie jak praktyczni sprawdzić zawór OCV (VVTI) - nie znalazłem tego w ww. tematach.
W większości z postów na ten temat jest, żeby podać napięcie z akumulatora na zawór i jak jest sprawny to silnik powinien zgasnąć (choć rozumiem, że pewnie i tak w specyficznych momentach może się "przyciąć"). Test wykonać na zimnym, letnim i gorącym silniku. I mam, w związku z tym, parę pytań o to jak to wykonać praktycznie.
1. Podczas testu zawór ma być podpięty do instalacji?
2. Jeżeli odpięty, to uruchomić silnik z odpiętym zaworem czy odpiąć dopiero na pracującym?
3. Na który pin należy podać napięcie?
Krzysiek