Cytat:
|
2018-06-28 22:02:56, Ravdarka pisze:
Ciekawa sprawa wyszła - napiszę, może się komuś przyda Zmieniałem kapcie, była okazja podnieść moją nastolatkę i obejrzeć łby śrub (4) regulacji kół - tył. Nikt nawet nie próbował... Co się okazało: Rav-ki w tym wieku już tak mają, że im się te śruby w tulejach zapiekają. Ruszyć można, ale jest ryzyko i możne być zabawa z wycinaniem... Dlatego jak zbieżność całkowita jest ok (środkowy dymek) to na wszelki wypadek nikt nie dotyka... Tyle fachowcy. To już tylko z kronikarskiego obowiązku: dużo jest przy tym zabawy - pytam o przywrócenie + regulacji + koszt całkowity przedsięwzięcia
|
|
Juz Ci wyjaśniam skad takie podejście fachowcow i w tym przypadku sam ocen czy słuszne....
Masz lekko rozjechana geometrie co niema większego wpływu w tym samochodzie na prowadzenie i nie powinno powodować scinania opon.
Ravka nie trzyma się w zakrecie i wypada czterema butami z każdego zakrętu po przekroczeniu pewnej niewielkiej skądinąd predkosci .Ale ponieważ jest suwem z dobrymi wlasnosciami terenowymi wiec można jej to wybaczyc .Teraz gumy sa zwulkanizowane z tulejami a tuleje zrosniete ze srubami na mimośrodach i calosc pewnie pojeździ jeszcze długo.
Jeżeli jednak ktoś sprubuje ruszyc mimosrody to nie ruszy sruba w tulei tylko zerwiesz gume z tulei i samochod zacznie plywac a wachacze do wymiany natychmiast.Podaj vin to sprawdze ile kosztują oryginaly ale pewnie z 3000 najmniej lub lepiej ,kojarze tylko ze cena jest zaporowa dla większości posiadaczy.Zamienniki szkoda zakladac bo sa za miękkie i samochod będzie plywac po calosci.
Tyle z praktyki