Błąd p1226

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam toyotę colollę kombi d4d 90km 2.0 z 2001roku. Od kilku lat zmagam się z częstym wchodzeniem auta w tryb awaryjny w trakcie jazdy. Wystarczy w trakcie jazdy wyłączyć silnik, odpalić na nowo i można dalej jechać do kolejnego trybu awaryjnego. Nie ma reguły kiedy wchodzi w ten tryb, czasem nawet na jałowym biegu. W serwisie toyota głowili się 4 godziny i jedynie przeczyścił styki na masach. Miałem wrażenie, że na chwilę to pomogło, ale to tylko wrażenie. Teraz ten tryb włącza się bardzo często, nie idzie tym jechać. Czyściłem zbiornik paliwa, wymieniałem filtr paliwa, sprawdzałem wtryski, ciśnienia paliwa, wymieniłem przepływomierz powietrza, wymieniłem zaworek sterujący egr, reszty napraw i prób mechaników nawet nie pamiętam a z autem ciągle gorzej. Co jeszcze może ktoś doradzić?
  
 
Cytat:
2019-02-28 00:37:56, Polobroda pisze:
Witam. Mam toyotę colollę kombi d4d 90km 2.0 z 2001roku. Od kilku lat zmagam się z częstym wchodzeniem auta w tryb awaryjny w trakcie jazdy. Wystarczy w trakcie jazdy wyłączyć silnik, odpalić na nowo i można dalej jechać do kolejnego trybu awaryjnego. Nie ma reguły kiedy wchodzi w ten tryb, czasem nawet na jałowym biegu. W serwisie toyota głowili się 4 godziny i jedynie przeczyścił styki na masach. Miałem wrażenie, że na chwilę to pomogło, ale to tylko wrażenie. Teraz ten tryb włącza się bardzo często, nie idzie tym jechać. Czyściłem zbiornik paliwa, wymieniałem filtr paliwa, sprawdzałem wtryski, ciśnienia paliwa, wymieniłem przepływomierz powietrza, wymieniłem zaworek sterujący egr, reszty napraw i prób mechaników nawet nie pamiętam a z autem ciągle gorzej. Co jeszcze może ktoś doradzić?


A takie sranie w bambus
Chcesz to naprawić czy tylko się zalisz????
No to konkrety poproszę ……

Turbina jest ze zmienna geometria czy stara z ogranicznikiem tłoczenia typu klapa upustowa spalin? Jaki był kod bledu wcześniej ze wymieniles przepływomierz i czy masz ten stary przepływomierz?

Czy rozkrecales listwe paliwowa??
Jakiej firmy jest f paliwa Jak sprawdzales wtryski i ciśnienie paliwa i jakie jest.Czy masz tester na którym widać ciśnienie paliwa i na ile jesteś sprawny manualnie żeby cos sprawdzic ?
Kiedy ostatnio był wymieniony rozrząd przez kogo i czy pompa jest ustawiona na znaki.
Czy obsada filtra była sprawdzana czy puszcza powietrze wężyk przezroczysty przed i za filtrem.

Poprosze o szczere odpowiedzi i na kazde pytanie to pozwoli nam ustalić podstawy do dalszych dzialan.
  
 
Dziękuję za zainteresowanie moim problemem. Niestety potrzebuję chwile czasu żeby odpowiedzieć na Twoje pytania, bo słabo się na tym znam. Wiem tyle, że przepływomierz powietrza pozostał w końcu ten stary, bo okazało się, że z nowym bez zmian. Rozrząd wymieniony rok temu, czyli jakeś 15tkm i pompa jest na pewno dobrze ustawiona, poza tym usterka była wcześniej.Filtr paliwa nie wiem jakiej firmy, ale są takie grubsze i cieńsze, ja mam ten cienki w obwodzie. Wtryski sprawdzili mi w warsztacie u mojego kolegi, ciśnienie sprawdzane na komputerze już w trzech warsztatach i z tego co mi mówili, to jest wszędzie powyżej 300. Nie wiem jaką mam turbinę. Może podpowiedz jak to sprawdzić. Powietrza w układzie nie ma. Listwa nie była rozkręcana. W serwisie sugerowali, że to usterka elektryczna... Dziś rano próbowałem się przejechać i gdy odpaliłem i na luzie dodałem gazu wskoczył w tryb awaryjny.

[ wiadomość edytowana przez: Polobroda dnia 2019-02-28 08:27:57 ]
  
 
Bigelektron mozna na priv? Napisałem wiadomość
  
 
Witam, mam problem z landkiem 90 silnik 1KD-FTV. Stojąc na biegu jałowym auto pracuje równo wszystko ok, dodając gaz w podloge od 1400 obrotów wszystko ok, jak stoi na wolnych obrotach dam gaz w podloge to przed 3000 obrotow wpada w tryb awaryjny i po jakimś czasie gaśnie. Jak jade spokojnie nic się nie dzieje jednak jak swoje troche mocniej, auto zredukuje bieg to dzieje się to samo, czyli tryb awaryjny i nie ma siły jechać. Odpala bez żadnego problemu