Pompa paliwa Toyota corolla e12, 2006r, 1.6 vvti, 110 koni

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć mam problem, dwa dni temu przy cofaniu padło mi auto ( myślałam że zgasło przeze mnie) nie dalo się go ponownie odpalić, rozrusznik kręcił ale nie załapało.
Auto na lawecie pojechało do mechanika, okazało się że spalił się bezpiecznik pompy paliwa, więc pompa do wymiany ( na nowym bezpieczniku po przejechaniu kilkudziesięciu km bezpiecznik znowu się przepalił) mechanik zamówił pompę ale gdy wyciągnął pompę z auta okazało się że wkładu nie da się wymienić ponieważ jest to tam że sobą zespawane ( o ile dobrze pamiętam)powiedział, że w hurtowniach nie ma całego kompletu ( pompa z koszem) trzeba ściągać na zamówienie i jako tako to nie problem ale jest to minimum 3 tyg a w sobotę miałam wracać do NL..
I trraz pytanie czy to faktycznie prawda że nie da się wymienić tylko pompy? Po co więc produkowana jest ta część skoro nie da się jej samej wymienić.. Coś mi tu śmierdzi. Bardzo proszę o pomoc..
  
 
Cytat:
2020-03-26 20:20:44, Wolciak pisze:
Cześć mam problem, dwa dni temu przy cofaniu padło mi auto ( myślałam że zgasło przeze mnie) nie dalo się go ponownie odpalić, rozrusznik kręcił ale nie załapało. Auto na lawecie pojechało do mechanika, okazało się że spalił się bezpiecznik pompy paliwa, więc pompa do wymiany ( na nowym bezpieczniku po przejechaniu kilkudziesięciu km bezpiecznik znowu się przepalił) mechanik zamówił pompę ale gdy wyciągnął pompę z auta okazało się że wkładu nie da się wymienić ponieważ jest to tam że sobą zespawane ( o ile dobrze pamiętam)powiedział, że w hurtowniach nie ma całego kompletu ( pompa z koszem) trzeba ściągać na zamówienie i jako tako to nie problem ale jest to minimum 3 tyg a w sobotę miałam wracać do NL.. I trraz pytanie czy to faktycznie prawda że nie da się wymienić tylko pompy? Po co więc produkowana jest ta część skoro nie da się jej samej wymienić.. Coś mi tu śmierdzi. Bardzo proszę o pomoc..


Jak cos smierdzi to paliwo
W baku jest tzw zespol pompy pompa rzadko pada a jezeli to uzywek jest cale Allegro i do 3 dni masz pompe
Ewentualnie nowa ASO okolo 3 tys przecietnie.
A teraz pytanie czy napewno pompa sprawdzal to jakos
Czy tak sobie wymieni z jednej na druga a problem pozostanie. Pozatym niema bezpiecznika od samej pompy a powodow spalenia moze byc tyle co zasilanych czesci osprzetu silnika czyli duzo z wiazkami wlacznie.
Zespol pompy da sie rozebrac bez problemu tylko poco
Skoro zamiennik pompy nie bedzie raczej tam pasowal wymiarem. Przewaznie nie pasuje.


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2020-03-26 22:41:38 ]
  
 
Cytat:
2020-03-26 22:37:54, Bigelektron pisze:
Jak cos smierdzi to paliwo W baku jest tzw zespol pompy pompa rzadko pada a jezeli to uzywek jest cale Allegro i do 3 dni masz pompe Ewentualnie nowa ASO okolo 3 tys przecietnie. A teraz pytanie czy napewno pompa sprawdzal to jakos Czy tak sobie wymieni z jednej na druga a problem pozostanie. Pozatym niema bezpiecznika od samej pompy a powodow spalenia moze byc tyle co zasilanych czesci osprzetu silnika czyli duzo z wiazkami wlacznie. Zespol pompy da sie rozebrac bez problemu tylko poco Skoro zamiennik pompy nie bedzie raczej tam pasowal wymiarem. Przewaznie nie pasuje. [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2020-03-26 22:41:38 ]




Nie mam pojęcia czy jakoś to sprawdzał ale powiedział jasno że to pompa..
Jak sprawdzić z jakiego powodu przepala bezpiecznik?

BTW, wiesz może czy pompa z tego samego modelu lecz z silnika 1.8 ( mój to 1.6) będzie pasowala?
  
 
Cytat:
2020-03-27 00:31:32, Wolciak pisze:
Nie mam pojęcia czy jakoś to sprawdzał ale powiedział jasno że to pompa.. Jak sprawdzić z jakiego powodu przepala bezpiecznik? BTW, wiesz może czy pompa z tego samego modelu lecz z silnika 1.8 ( mój to 1.6) będzie pasowala?


Prawdopodobnie tak ale trzeba ja wyjac z baku zrobic zdjecia i zamowic taka sama kpl z cala ta obudowa i smokiem i przelozyc calosc. Na aukcjach masz zdjecia i opis wiec niema problemu ze znalezieniem.
A diagnostyka jest prosta. Bezpiecznik 15A EFI sie przepala. Trzeba podniesc kanape dojsc do wtyczki z pompy przeciac kabel zasilajacy i wlutowac na probe bezpiecznik 10A.i odpalic auto az sie spali bezpiecznik.
Pompa pobiera okolo 5A wiec jak sie spali ten ktory wlutowales przed pompe 10A to pompa do wymiany.
A jezeli spali sie znowu ten 15A to pompa ok a problem z pozostalymi obwodami typu przetarta wiazka silnika. Itd
Bo oczywiscie to moze byc pompa ale puki tego nie sprawdzisz to tylko strzelasz.


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2020-03-27 02:08:33 ]