Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
panoni opel omega A 2,6 zabrze | 2004-01-10 19:03:01 NIESTETY NIEMOGĘ CI POWIEDZIEĆ ILE KOSZTUJE KAPITALKA JA ROBIŁEM TO NA WIOENE KOSZT GŁOWICY 240ZŁ A PIERŚCIENIE I PANEWKI ZIMERYNGI I.T.D. NIEPAMIETAM DOKŁADNIE ALE TEŻ COŚ OK 200ZŁ ROBOTY NIEMOGĘCI POWIEDIEĆ BO SZWAGIER MI TO ROBIŁ PRZYPUSZCZAM ŻE JAK ZMIEŚCISZ SIE W 1000 ZL TO MAŹ ZALEŻY JAKI FACHMAN CI TO ZROBI I JAK LICZY . MOŻE WARTO KUPIĆ TROSZKĘ WIĘKRZY SILNIK NP.1,3 W BYTOMIU NA SZROCIE DAJĄ JAKĄŚ GWRANCJE A MOŻESZ KUPIĆ JAK DOBRZE PUJDZIE ZA JAKIEŚ 450-500 ZŁ |
polen samara Katowice | 2004-01-10 23:33:05 zapraszam do sklepu. Moj tata napewno Ci dobrze poradzi i powie co nalezy wymienic. |
Dragu Łada Samara Stalowa Wola | 2004-01-11 12:54:13 ello
ja ostatnio w swojej samarce robiłem kapitalkę, bo spalił mi się tłok i nie miała ochoty na jeżdżenie. przy czym silnik wyciągałem i rozbierałem razem z kumplem w garażu, więc trochę kosztów mnie ominęło. ale pewnych rzeczy nie byłem wykonać we własnym zakresie i kosztowało mnie to tyle: szlif wału korbowego + nowe panewki - 120zł szlif gładzi cylindrowych + nowe tłoki, pierścienie i sworznie - 500zł planowanie głowicy i frezowanie gniazd zaworów + szlif przylgni zaworów (bez docierania) - 140zł komplet uszczelek do silnika - 20zł zaznaczam że wszystko było porozbierane do śrubki i do mechaniora wiozłem to w częściach, gdyby mechanior miał to sam rozbierać policzyłby z pewnością o wiele więcej. Wydaje mi się że minimalny koszt kapitalki silnika u mechaniora wyniesie ok. 1500zł, poniżej tej ceny napewno nie bedzie to fachowo wykonane. zresztą bez względu na cenę najlepiej cały czas kontrolować mechanika i sprawdzać co wkłada do silnika, bo lubią sobie włożyć jakieś starocie żeby zaoszczędzić. Ale mam nadzieję że obejdzie się bez kapitalki. pozdro |
panoni opel omega A 2,6 zabrze | 2004-01-11 15:08:58 Alu niepotrafie ci powiedzieć jak dojechać od Rudy ale jadąc z Zabrza najprościej jest wjechać na dwu pasmówkę w kierunku Bytomia oczywiście minąć Plejade i dojechać do skrzyżowania przed wiaduktem w bytomi to jet koniec dwu pasmówki i na tym krzyżowaniu w lewo i jakieś 300m po prawej stronie jest szrot jedz powoli a napewno zobaczysz to jest najprostrza trasa Tylko z tymi gościami trzeba sie targować i zapytać o jakąś gwarancje lub niech odpalą jeśli nie wyjeli go z auta .Mam nadzieje że kapitale uda ci sie ominąć a jeśli już to staraj sie patrzeć gościowi na ręce bo szlif np.bloku niemusi być wykonywany jeśli niema żadnych rys ani rantów podobnie z panewkami jeśli są białe to nieruszaj jak masz jakieś pytania to odezwij sie na gg pozdro |
sheriffnt Loża Szyderców Łada 21072/Fiat Temp ... Gdynia | 2004-01-11 15:25:02 Witam
do chorzowianina: jeśli masz słąbą kompresję, to mozesz wykonać tzw próbę olejową, najpierw zmierzy c ciśnienie w cylindrze "na sucho", a potem w drugiej próbie wlać prze otwór świecy trochę oleju, np 20-30 ml, jesśli ciśnienie wzrośnie to raczej do wymiany pierścienie, jesli nie to zawory. Inaczej to czeka Ciebie raczej rozbiorka silnika. |