Gdzie można tanio kupić xenony do omig-przeróbka...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam...Gdzie można tanio kupić xenony do omig-przeróbka nie-soczewek na xenony???Ile to kosztuje??Rej W-wy lub Wlkp...
Dzięki..www.niems.xu.pl
  
 
temat był poruszany (wpisz w naszej wyszukiwarce xenony lub poszukaj w starszych wątkach)

P.S. dlaczego taka duża rozbieżność w podanej przez Ciebie mocy?? ( 170 -200 KM) . 30 KM to jest bardzo duża różnica !!
  
 
wynika to z tego że automatem nie możena wjechać na hamownie....a poza tym silnik był troszke modyfikowany przed kupnem,ale nie wiem co...Vmax była 220,a teraz to nie wiem...
  
 
eee... jak zwykle cudne rozmnozenie stada... nikt nie wie co zrobione a koni przybylo...
  
 
w takim razie ja mam 150 KM i się tego będe trzymał, może ktoś coś przerabiał.....

btw. chiptuning do 2.5 TDS daje jakieś 30 - 35 KM a nie 70
  
 
masrację jak masz silnik BMW 143 KM i dodajesz odpowidnią ilość to wyjdzie ponad 170...troceh dymi ale to szczegół...pozdro!!
  
 
Tyle, że jak wszyscy wiedzą w Oplu ten silnik ma w orginale tylko 130 koników.
  
 
E ........dajcie spokój. Przeróbka dośc istotna lecz bez wykresu z hamowni nic nie da. spotkamy się to pogadamy. Co do mocy to w oplu ten silniki ma mniejszą moc o ile sie nie mylę. W bmw większą
stąd pewni kolega sobie trochę dodał. A ten czas na do 100 to jak był mierzony? G-techem czy tak na oko?
I jeszcze jedno to nie jest klub scigantów, raczej klub jednynego słusznego samochodu...tak mi się zdaje i niech tak pozostanie.
  
 
spoko...może skończmy ten tematniedowiarką niczego nie muszę udawadniac-w końcu to mało istotne bo temat postu był inny....pozdrooo...
  
 
chyba można to sprawdzić na zlocie
moja też ma koło 200 koni i też jest w automacie i też jest kombi i też jest dociązona skórą tyle że jest benzyną bez tiuningów.... no i do setki ma czas gorszy o ponad 0.5 s


chentnie służę pomocą w sprawdzaniu osiągów
  
 
dARTi - zachowujesz się niesportowo.

Ty masz przecież zmodyfikowany wydech a to 30KM więcej.
Aaaa - jeszcze miałeś "wolny" wydech gdzieś w okolicy środkowego (dobrze pamiętam?) - a to znowy ładnych parę KM.


  
 
oj Prowo - masz nieaktualne informacje - po tym jak mnie zawstydziłeś mówiąc, że to "wolność" wydechu tak hałasuje, stanąłem na wysokości zadania i założyłem słuszny cichy standardowy, nawet bez bajeranckich końcówek (które ponoć mogą dodać parę koników )

no i teraz jest cicho jak w japońskim pociągu....

P.S. zmiany osiągów nie zaobserwowałem...
  
 
Oups - jestem widać "nie na czasie".

No jak tak, to uważaj - te silniki to jakieś szybkie potrafią być - jeden kolega z 2,5TD kiedyś pisał, że osiąga 200 (prawie) km/h średniej na trasie!!!

Teraz to nie wiem, czy na Ciebie postawię

  
 
Darti czemu zrezygnowaleś z bajeranckiej koncówki?
Moja z napisem irmscher, dodaje mi co najmniej 30 koników.
Myslę, że u Ciebie byłoby podobnie.




[ wiadomość edytowana przez: piotrs dnia 2004-01-19 13:27:16 ]
  
 
Cytat:
2004-01-19 13:22:27, PiotrS pisze:
Darti czemu zrezygnowaleś z bajeranckiej koncówki?
Moja z napisem irmscher, dodaje mi co najmniej 30 koników.
Myslę, że u Ciebie byłoby podobnie.




[ wiadomość edytowana przez: piotrs dnia 2004-01-19 13:27:16 ]



Piotr 30 powiadasz

To ja tyle żyłem w nie wiedzy. Zapie...am zaraz po końcówke
  
 
czyli wychodzi na to że końcówka Irmschera dodaje tyle koni co końcowy ultrasportowy tłumik
  
 
Skee a watpiles w to, ze u mnie koncowka daje 30 koni ?
  
 
he jak wygląda ta końcówka to sobie tez może zakupie
  
 
nie wątpiłem, w końcu to końcowa końcówka Irmschera ale skoro jest podwójna to miałm nadzieje na jakieś +50 KM
  
 
No jak podwojna to pewni z 50
a co do koncowki to zaraz bedzie w profilu widoczna.