No SWAP in KJS.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Byłem dzisiaj w Automobilklubie i czytał facet nowy regulamin KJS.
Z ciekawostek to już nie będzie Policjanta który machnie ręką i jedź – teraz dokładny przegląd – auć ..........
Nie można mieć silnika innego niż konstrukcyjnie przewidziany ......... więc 700 , 900 ,1100 itp. Nie ma możliwości startu w KJS.
Jak się uda we wtorek spróbuje skserować ogólnopolski regulamin i zeskanuje go....

Aha jak ktoś ma różne patenty w silniku inny gaźnik inna głowica ...to jedyne co mu pozostaje to wciskać kit ze to od włoskiej wersji malca / Bisa .......
A i tak mi się przypomniało – w KJS jest nowa KLASA – 126 !!!
Jak twierdził facet ma to jeden cel – dać szanse ludziom startującym w tej klasie co malce żeby mieli szansę w kjsach .
Pozdro info z pewnego źródła ....

Jest opcja że dodadzą załącznik że dopuszczą pewne wyjątki – ale to nei jest pewne ......
Efekt taki że jeden kolega już sprzedał 900 ke a drugi jest do kupienia w dziale Sprzedam Kupię.
  
 
ale dlaczego swapy nie maja prawa do startowania??? bezsnesu!! wogole nie beda mogly??? czy tylko w klasie 126??? klasa 126 tzn tylko dla 650 to w sumie dobry pomysl. ale inne maluchy tzn te ze swapami tez powinny moc startowac w jakiejs klasie.
pozdro
  
 
Nie.
Jedyne pocieszenie to to że cc z silnikami np 1200 legalnymi tez nie będa mogły .....
Wiadomo ze ci nei zmieza srednicy tłoka czy masz np 800 na tłokach garba czy 650 ale ciemno to widze .....
Myslałem ze to moze tylko u nas - ale dotyczy to całej polski ......
Swoją droga fajna rzecz regulamin doszedł 20 prawie a obowiazuje od 1ego
  
 
pisałem o tym w sierpniu to nikt nie wierzył

jeśli chodzi o mocne maluchy to jedyna nadzieja w tym, że pozwolą na modyfikacje stosowane w rajdowych F126.. wtedy maluch z głowicą pandy czy weberem może przejdzie BK jako "była gr.II".. chociaż jak mam być szczery to wątpię i będzie dozwolona tylko A lub N-gr.
  
 
Cytat:
2004-01-17 21:30:46, schwepes pisze:
.........będzie dozwolona tylko A lub N-gr.


Byłbym zapomnial to tez jest w regulaminie
A tak a propo start u nas w Supersprincie 20 zł a dla klubowiczów autmobilklubu 10 - wiec odzałowałem 15 zł i jestem w ......
Kolega ma doła sprowadził głowice a grupową na maxa przygotowaną do silnika sc i teraz lipa ......

Aha ręczne Hydrauliczne !!!!!!!! - nie jestem pewien ale w kjsach chyba nie wolno .......na 80 %

I co do Klatek o ile są wg zał j robione to nie ma problemu .......
  
 
myślę że powód takich zmian jest taki sam, jak powód wycofania B-grupy - strach organizatorów. wiele osób będzie musiało wrócić do seryjnych (tzn 650) motorków. tylko uważam, że z tą A-grupą to już przesada....z resztą wątpię, żeby komuś np chciało się mierzyć średnicę zaworów na przykład... To wszystko może za sobą pociągnąć donosy, nieuczciwą konkurencję itp.
co do klasy 126 - maluchy i tak z reguły wiodły prym w swojej klasie pojemnościowej
  
 
noz kurwa ten kraj jest jednak pojebany!! sami sobie kase odbieraja. to jest zalosne. zdenerowoalem sie teraz na maxa. tzn mnie to i tak nie dotyczy ale to jest zboczone. zrobic klasy odpowiednie albo cos takiego. no oni sa zboczeni. tak samo jak wycofali z rajdow sponsorow tytoniowych. to tez bylo zajebiste posuniecie. a szkoda gadac wogole. zdenerwoalem sie
  
 
A ja uważam ze to jest in plus.....
Po pierwsze bezpieczniej .......... A po drugie - mając Swapa masz wieksze szanse na wygraną - czesto tak było a teraz 650 to 650 .
Chyba ze masz np 800kę tylk owtedy nikomu ani słowa ....
  
 
A ja sobie dzisiaj myslałem właśnie o przygotowaniu swapa do kjsów
Moim zdaniem powinni utworzyć jakąś nową klase ale co do samego wyrzucenia swapow i mocnych rasowanych silników to chyba jestem za. Mysle, ze chodzi im bardziej o wyrownanie szans, podobnie jak z wycofaniem wurców. Mysle, ze ma to na celu unikniecie takich sytuacji, w ktorych ktos wydal ciezka kase na silnik i ma startowac z lekko dlubanymi furami.
  
 
A może nie pozwolą nam jeszcze używać innych felg. Rozumiem, że bisa dopuszczaja, ale co z "rekinami" i temu podobnymi wynalazkami??
  
 
nie wiem...ale z tego co sie orientuje...to u nas...czyt. w okregu bydgoskim...swapy i inne cuda sa dopuszczane...wazna i jedyna pozycja byla(i pewnie bedzie) dowod rejestracyjny i wazne OC...
byly zawsze jakies tam wzmianki ze niby tylko N i A grupy...ale bylo to tak zapisane...ze dotyczylo silnika....a nie claego auta...u ans nigdy nie obowiazywal regulamin ogolnopolski...zawsze byl tylko ten regionalny...zawsze tez mielismy inaczej klasy ustawione...np od zawsze byla 1sz klasa do 700ccm...
tazke mam nadzieje ze u ans nie odbije panockom w bydzi...i nie bedzie takich jajcow jak u was...pozatym..u nas nie widzieli jeszcze swap`a w maluchu...
ten rok ma byc pierwszym
  
 
Witam!
Panowie, te sk........syny w Mistrzostwach Polski zrobili to samo z regulaminami,jeszcze ich nie ma w klubach a juz z przecieków wiadomo że pare autek nadaje się tylko do huty.Przygotowanie takiego autka trwa kilka miesięcy,a te palanty zaltwiają to w 5 minut.Polska to piękna kraj..........
Pozdrawiam
  
 
Oj piękny!! Rozbić autko to kilka sekund, kradzież autka to kilkanaście sekund, a skierowanie go do huty to 5min Mam rację!!
  
 
Czy ten regulamin obowiązuje na całym kraju i wszystkie automobilkluby muszą sie podporządkować czy tylko w danym regionie?

Czemu się nie podobają swapy bo co niebezpieczne? dla mnie to śmieszne jest, a mocny A grupowy maluch to już nie jest niebezpieczny tak....?
Dla przypomnienia B grupowe auta wycofali ze względu na kilka wypadków śmiertelnych......słyszał ktoś o takich na kjs w swapach?

Jeżeli już to niech zrobią klase 900 razem z cc a 126 p 650 niech mają swoją klase.


W życiu nie wróce do 650 , nawet nie chce mi się patrzeć na ten silnik .....nie po to władowałem tyle kasy , wysiłku i czasu żeby jakimś kutasom coś przyszło do głowy i nie mógł teraz startować.Nawet jak to zmienią i nie bede mógł startować to mam ich w dupie , zawsze można brać udział w jakiś innych imprezach sportowych nie koniecznie organizowanych przez automobilkluby

Najwyraźniej swwapy przyciągają za dużo kibiców na kjs-y i organizatorzy nie mogą sobie poradzić....amen







[ wiadomość edytowana przez: art126 dnia 2004-01-17 23:42:54 ]
  
 
z tego co mi wiadomo to automobilkluby muszą się stosować do regulaminów PZM, zaczynając od spraw technicznych (podziały na klasy itp.) a kończąc na finansowych (wpisowe)
  
 
mi sie nasowa tylko jedno pytanie . . .co z rafalem maxi . .i jego super fura . . ;| ? . . .. .
  
 
Schwepi..teoria swoje a praktyka swoje..u nas od poczatku kiedy startuje w kjs (czyli od 1999) bylo tak ze klasa 1-3...to byly auta o pojemnosci do 700ccm...ale i tak nieraz wlaczali do klasy CC700 ( a jak wiadomo ma wpisane 703ccm)...
u nas byla zawsze wolna amerykanka...hydrauliczne reczne??tarczowe hamulce??klatki bez homologacji??silniki poroziwrcane??wydechy...a raczej ich brak??...zadnych problemow...tylko dowod rej i wazne OC...no i dzialajace lampy itd gasnice apteczka pasy itd...no i kaski
mam nadzieje ze jeszcze w tym roku sie to nie zmieni...
bo jak rok temu bydgoski PZMot zaczal sie wtracac w torunski folckrace...to impreza padla..(bo wycofali klasy markowe...wprowadzili nakaz posiadania homologacji...folckrace zaczal byc rallycrosem..zupelnie jak do MP...tylko panowie zza biurek zapomnieli...ze wlasnie folckrace to taki tani dla ubogich rallycross...kto by niby wstawial systemy gasnicze i fotle za ok 2000zł+kombinezon i kask...do syreny..wartej ok 500zł max??)...na starcie stanelo ok 10zawodnikow...we wszystkich klasach...a poprzedni to tyle bylo w malcach minimum...
na nastepne zawody powrocono do poprzedniego regulaminu...jednak niesmak pozostal...
  
 
Cytat:
2004-01-17 23:42:21, Madcar pisze:
Schwepi..teoria swoje a praktyka swoje..


ja wcale nie twierdzę że tak będzie jak nakazuje PZM.. za długo żyję w tym kraju
Cytat:
u nas byla zawsze wolna amerykanka...hydrauliczne reczne??tarczowe hamulce??klatki bez homologacji??silniki poroziwrcane??wydechy...a raczej ich brak??...zadnych problemow...tylko dowod rej i wazne OC...no i dzialajace lampy itd gasnice apteczka pasy itd...no i kaski


u nas do tej pory też był spokój, nawet nie było BK, ale do tej pory samochód mógł mieć teoretycznie hydraulika czy tarczówki, bo skoro przeszedł na nich przegląd to spełniał punkt 7.1 regulaminu KJS, gdzie jedynym wymogiem technicznym stawianym samochodowi było dopuszczenie do ruchu (+ apteczka, kaski, zagłowki, zabezpieczone kroćce paliwowe itp..). Teraz w regulaminie będzie wyraźnie zaznaczone co można, a czego nie można mieć w samochodzie który jest dopuszczony do ruchu!
  
 
kurde...w poniedzialek ide do automobilklubu...bo bedzie trzeba sie przyszykowac do sezonu inaczej...niz planowano...
albo bedzie trzeba zaczac "swoje" imprezy organizowac...bez PZMotu
  
 
Ja nie startuje ale powiem co stwierdzil kierownik Ak.
Naprawde wporzo koles - podowziłem go do domu .....
Powiedział wprost - koniec z policjantami co sie oddalali o kilka metrów od wydechu zeby głosnosc była ok .
Kolega kompresor zdjae niedługo na sedziego Pzmotu czy jakos tak.
Jeździł 900 ką i jak przestudiował stwierdziłze koniec zabawy .... i sprzedaje 900 ke.
Powiedziałmi że nei ma szans by obejsc bo kontrolerem aut nei bedzie nikt od nich tylko ktos z pzmotu - .
Jedyna nadzieja to to że facet będzie ejzdzil od kjsu do kjsu po naszym województwie wiec moze bedzie przymykał oko .......
Gorzej ze nie bedzie sam .....


Aha kierownik powiedział tez zeby naprawde przyjechac o 8 na Supersprint autem bo przeglad potrwa chwile ...... Samo to że zaplanowal izamiast 40 minut jak zawsze 3 godz na przeglady ehh.

A co do Rafała - no cóż jedyna nadzieja w jakimś załaczniku który dodadza .....