Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Grzegorz7 Sonata buda:Y3 Warszawa | 2004-01-28 20:42:51 Jesli III generacja to nie mikser - a moze sie myle?
Szkoda takiego samochodu pod instalacje ponizej Iv generacji ... echh Za 4300 jak sie dobrze poszuka mozna zanlezc BRC IV gen (na Slasku wiem gdzie) A Prinsa holenderskiego mozna zlapac juz za ok 5200 Do V6 pewnie troche drozej, ale nie wiecej niz 2 - 3 setki |
WilK Black Magic Prowansja | 2004-01-28 21:08:21 Pianka, podaj adres tego gazownika. Podjedziemy, pogadamy z nim po naszemu, a potem zakopiemy |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2004-01-28 21:45:43 witam.
ja już wcześniej powiedziałem,że to instalka 2 generacji. wszystkie objawy na to wskazują. co do cen jakie podał grzegorz7 to mniej więcej tak się kształtują jeśli chodzi o 4 generację . u mnie jest ciut drożej ale ja je ustawiam na hamowni i klient dostaje wydruki z hamowni podwoziowej ,mocy ,momentu obrotowego na benzynie i na gazie. |
Pianka LPG User wawa | 2004-01-28 21:54:01 dobrze to prosze oswieccie mnie... po czym mam poznac ktorej generacji mam instalke ?mowili na poczatku ze to jest ta najnowszej generacji wiec myslalam ze IV potem okazalo sie ze za IV musialabym zaplacic 8tys. wiec stanelo na tym ze mam III za 4300 i to po znizkach wiec sama juz nie wiem
achas i chyba pomylilam mixer z parownikiem ..... przepraszam :- instalacja sie nazywa lovato & gms a jedyny program do konfiguracji ecu motor g.l.p - /bez mozliwosci regulacji odciecia gazu przy danych obrotach/. na mocy nie stracil zbytnio pozdrawiam Pianka ps nie moge go zakopac bo to niby znajomy, znajomego, znajomemu, polecal a teraz ja mam skrupuly zeby niebylo ze jestem czepialska i zbyt wymagajaca |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2004-01-28 22:12:54 witam.
pianka teraz to naprawdę niczego nie rozumiem bo lovato to firma włoska a gms to holenderska . chyba,że te dwie firmy wprowadziły na rynek jakiś swój wspólny produkt którego nie znam. najproście by było zajechać do innego warsztatu i poprosić o określenie co to jest za instalacja. tylko nie kląć na montażystę co zakładał tylko powiedzieć ,że z taką instalką kupilaś to i może pomogą w ewentualnej regulacji. wiem to z własnego podwórka. |
Pianka LPG User wawa | 2004-01-28 22:37:29 przeciez ja nie klne na pana psuji tylko chce wiedziec czy mnie robia w balona czy nie
pozdrawiam Pianka |
WilK Black Magic Prowansja | 2004-01-28 23:17:31 |
Grzegorz7 Sonata buda:Y3 Warszawa | 2004-01-29 00:25:21
Miałem podobny problem z reduktorem Prinsa. Okazalo sie ze przy wzmożnym zapotrzebowaniu silnika na paliwo (lpg) reduktor mial problem z utrzymaniem ciśnienia roboczego w widełkach (ktorych zakres ustawiany jest softem instalacyjnym) i po przekroczeniu jakiejs tam mocy - a tym samym obrotow wysokich, cisnienie wskakiwalo przez krotką chwilę mu na poziom ponizej ustawianej wartosci granicznej (mialem ustawione 2 bar). W tym momencie instalacja "łapała" błąd i wyłączała się. Silnik tyle "brał" paliwa z reduktora, ze na krotką chwilę brakowało mu "dechu"/paliwa pod właściwym ciśnieniem. I choć reduktory "prins" mają jakoby wydajność do 400KM to widocznie trafił mi się taki felerny Sprzawdź podczas jazdy z instalatorem na podłączonym kompie wartości ciśnienia podczas obciążenia (5000 obrotów) Pozdr Grzegorz [ wiadomość edytowana przez: Grzegorz7 dnia 2004-01-29 00:33:45 ] |
Pianka LPG User wawa | 2004-01-29 22:03:19 a wiec grzebali, grzebali i sie obsr..((
nie wiedza nawet do jakiej mocy mam reduktor ja sobie tak kombinuje ze moze to tez mojego silnika wina bo podobno czasem jak sonda pojdzie to takie dziwne rzeczy sie dzieja i nie mozna instalki ustawic chyba pojade na komputer i na analizator /bo tu gdzie zakladaja mi gaz to im sie analizator popsul/ przy wysokich obrotach wogole nie trzyma cisnienia przy 5000obr. spada na 0,3bar, zaczynaja migac wszystkie kontrolki na przelaczniku i przezuca na benzyne i przy zzucaniu na luz z wysokich nadal gasnie podobno sproboja wymienic listwe wtryskowa a jak to nic nieda to zwracaja kase i wymontowywuja ustrojstwo w h.. tylko ze ja chce miec gaz!!!! pozdrawiam Pianka |
WilK Black Magic Prowansja | 2004-01-29 23:27:43 Pianka... jeśli już to w ch...
A sprawnego LPG chyba wszyscy forumowicze Ci życzą. Ale nerwami mało co się da załatwić. Ja osobiście i nieskromnie wjechałbym na ambicję gazownikom-monterom. Ale ja zazwyczaj jestem nieskromny |
Grzegorz7 Sonata buda:Y3 Warszawa | 2004-01-29 23:32:59 Jesli masz "zdechłą" sondę to jezdzac na benzynie powinno sie zapalic MIL czyli nie wiem jak w nissanach ale "check engine" czy jakos tak - po prostu kontrolka silnika
Poza tym czuc pod nogą, szczegolnie na wysokich obrotach i przy duzej predkosci (wtedy kiedy auto "potrzebuje" mocy np przy zerwaniu się do wyprzedzania) brak dynamiki, ktorą sie pamietalo z czasow dzialajacej lambdy (przy zalozeniu, ze to lambda zdechła). A zresztą jeśli to jest instalacja na komputerze to powinny ćwoki widzieć lambdę - a jak nie widzą to zrzucaj to ustrojstwo Jesli nie masz cisnienia na listwie to znaczy, ze ubywa go wskutek poboru paliwa przez pracujacy silnik, a reduktor (jak sama nazwa wskazuje) nie nadąża z "redukcją" paliwa, ktore do tegóż reduktora wpływa w stanie ciekłym, a na listwę ma być podane w stanie gazowym o zadanym ciśnieniu Porada: Wez net i telefon - podzwon trochę po okolicy po zakladach instalujacych to ustrojstwo co by to zestroić, alebi się przynajmniej dowiedzieć nt kompetencji osoby która to dobierała i montowała , (warto podjechać nawet kilka dobrych km do fachowca) - wierz mi - przerabiałem), a jak nie znajdziesz nikogo, to tylko bedziesz miala spokojniejsze sumienie, kiedy się pozbędziesz tej "markowej" instalacji (czy przypadkiem instalował ją "pan Marek" ? ) |