Jak otworzyć BMW z padniętym aku????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam , miałem kiedyś 525i z 88roku w której aku było pod maską silnika, teraz mam 530i z 90 roku i mam go pod siedzeniami. Jak padł mi akumulator w 525 to nie mogłem dostać się do auta (central) wlazłem do bagażnika następnie sztylem od miotły sięgnąłem do manetek z otwierania szyb (to było super zabawne , ale nie dla mnie) otworzyłem okno tył ,następnie przód a potem klapę maski i podłączyłem już dobry aku uffff namęczyłem się .....teraz mój problem jak otworzyć tę BM-ę którą mam teraz ??mam elektryczne szyby i sztylem od miotły co najwyżej mogę się po plecach podrapać a przez worek na narty się nie przecisnę hahaha .W tej niemieckiej instrukcji "wyczytałem" coś o awaryjnym otwieraniu auta z wyładowanym aku,ale po instrukcjach i czytaniu przy tamtej BMW nie dało się tego zrobić ...strach myśleć co będzie jak ten aku zrobi mi w tej 530 taką niespodziankę???????? . Proszę o rady, cześć.
  
 
a to w BMW nie da sie kluczykiem otworzyc klamki????
  
 
no raczej centranego nie otworzysz bez zasilania to przeciez wszystko elektryka,a tak poza tym kolego musisz pilnowac aby sie nie rozładował lub zrobic sobie jaies awaryjne dojscie do akuma lub podłaczenie zewnetrzne
  
 
Hmm powinno się dac po prostu kluczykiem! - nie otworzą się wtedy wszystkie drzwi, ale i "te" jedne muszą!
  
 
Hmm powinno się dac po prostu kluczykiem! - nie otworzą się wtedy wszystkie drzwi, ale i "te" jedne muszą!
  
 
normalnie kluczykiem nie otworzysz. da sie ale trzeba coś pokombinować. kiedyś czytałem, że drzwi pasażera sie da. trzeba chyba najpierw podnieść klamkę przytrzymać i manewrować kluczykiem, albo jakieś podobne kombinacje ale podobne. dokładnie nie pamiętam. na niemieckich stronach jest kupa takich porad. warto poprzeglądać.
  
 
Muszę zrobić eksperyment przy okazji i odłącze akuś i zobaczę czy się da czy nie.
  
 
Na pewno w Peugeocie 406 się da otworzyć kluczykiem bez problemu, bo już to ćwiczyłem jak kiedyś przekładałem akumulator i musiałem zamknąć auto!
  
 
tylko uważaj bo jak masz oryginalne radio to po odłączeniu bedziesz musiał wpisać kod. jak nie znasz to wybulisz z 50 zł na darmo.
  
 
no ...rozpracowałem to otwieranie według niemieckiej książki (instrukcji obsługi auta) a więc trzeba podnieść klamkę z drzwi od kierowcy (tylko te drzwi!!),następnie kluczyk przekręcić do oporu w lewo a następnie w prawo też do oporu , niestety nie da się tego zrobić jeżeli ktoś zamyka tak jak ja na tę dodatkową blokadę przed włamaniem tzn.przekręca w prawo a potem jessazcze raz do oporu w prawo (wtedy ryglują się drzwi na dodatkowe zabezpieczenie przed włamskiem ) i złodziej musi wejść przez okno(ale tylko wtedy jak ma wymiary miss 90/60/90 )inaczej sie nie zmieści -pozdrawiam- aaaaa i jak macie słabe aku to nie ryglujcie tych drzwi cześć!!
  
 
Też miałem taki przypadek w E30 . Ide po pracy na parking, wszystko spoko, otwieram drzwi od kierowcy kluczykiem (jakoś dziwnie nie było klach?? ) siadam za fajere (wszystko spoko) kluczyk w stacyjke, obrót, drugi i ................................. zdziwko, lampki sie nie palą, oczy automatycznie lecą troszeczkę w lewą stronę, wzrok się skupia na włączniku świateł, szczęka opada, prawa ręka leci w kierunku czoła. O Ku..... znowu nie wyłaczyłem świateł.

Ale to był dopiero początek. siadłem i kombinuje co tu wycudować, większość samochodów się rozjechała, automatu na pych nie zapalisz, kluczy zero żeby wyciągnąć akumulator. pomógł mi kupmel, pojechaliśmy po kable wysokiego napięcia, ale zanim to nastąpiło to miałem problem z zamknięciem auta?? W końcu zostawiłe go otwartego.

w efekcie sie dowiedziałem od czego jest drugi dziwny kluczyk w komplecie. DO AWARYJNEGO ZAMYKANIA ZAMKA
  
 
aż mi skóra cierpnie jak czytam co tu wypisujecie!!! ludzie!! jeśli akumulator padnie to drzwi od kierowcy w normalny sposób otwierają sie kluczykiem. nie spotkalem auta w którym byłoby inaczej. nawet w nowych lagunach gdzie dostęp do auta jest za pomocą karty magnetycznej jest też klucz do otwierania auta w takich właśnie przypadkach.
pozdrawiam
  
 
ja tam bmw nie mam ale u mnie spopo tego jezdzi i kiedys gadalem z kumplem-on mial e30 i mowil ze sprawdzony patent jest jak pradu zabraknie podlaczyc druga baterie pod podswietlenie tablicy
  
 
Cytat:
podlaczyc druga baterie pod podswietlenie tablicy




no właśnie!! wybijamy szybę, wchodzimy do środka odkręcamy deskę, podłączamy drugi akumulator i już. że na to nikt wcześniej nie wpadł na tym forum. wstyd mi za nas.
  
 
Mi chodzilo o podswietlenie tablicy rejestracyjnej.Bez urazy ale Wstyd to powinno ci byc za ten text...
  
 
zauważyłes że napisałem:
Cytat:
wstyd mi za nas. ?


jeśli nawet chodziło ci o tablicę rejestracyjną to i tak nic nie dałoby podłączenie w miejsce żarówki nowego, sprawnego akumulatora. musiałbyś mieć włączone światła pozycyjne by w ten sposób zasilić instalację. narysuj sobie ten kawałek instalacji i sprawdź czy mam rację?
pozdrawiam
  
 
witam. bmw prezesa mojej firmy otwieraliśmy podłączając do lampki oświetlenia bagażnika akku. pozdro
  
 
U mnie po odlaczeniu akumulatora otworza sie drzwi kierowcy gdy przekrece kluczyk .... Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-07-21 17:31:43, rogacek pisze:
witam. bmw prezesa mojej firmy otwieraliśmy podłączając do lampki oświetlenia bagażnika akku. pozdro


czyli nie tylko ja o tym slyszalemcos musi w tym byc.
podejrzewam ze od bagaznika do przelacznika jest jednak jakas droga ktora prad poplynie i gdzies podrodze otworzy zamki.
A co do otwierania kluczykiem to autor tego postu moze poprostu nie ma zamkow i dlatego o to pyta.
  
 
masz rację, do żarówki podświetlenia bagażnika mozna podłączyć akumulator. warunek jeden musi być spełnionu. bagażnik musi być otwarty. wtedy krańcówka zapalająca żarówkę jest w stanie zwarcia i prąd poplynie do instalacji. ale żeby to zrobić z podświetleniem rejestracji to jak pisałem muszą być włączone światła pozycyjne. chodzi o to że minus jest na masie ciągle. i z nim nie ma problemów. ale kabelek plusowy idzie z akumulatora do włącznika a dopiero potem do żarówki. więc jeśłi włącznik jest w pozycji off, plus dociera tylko do włącznika właśnie, w dodatku od strony żarówki a nie całej instalacji.
pozdrawiam