Uszkodzony moduł zapłonowy DIS

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W Polonezie 1,6 GLI uszkodził mi się moduł zapłonowy DIS.
Może ktoś z klubowiczów dysponuje schematem takowego urządzenia, ponoć można to naprawić dodając zewnętrzne tranzystory
  
 
ojojojoj. Masz problem. To kosztuje ok. 300 zł. I raczej jest nienaprawialne. Tańszym kosztem możesz zmienić układ zapłonowy.
Wkładasz zapłon od gaźnikowego 1,6:
Potrzebne rzeczy:
-cewka 4226
-aparat 4298
-moduł zapłonowy np. APE 05
-kable zapłonowe do gaźnikowego
-rurka powrotna nagrzewnicy (np z PF 125p) - oryginalna w GLI ma króciec tam, gdzie byłaby kopułka rozdzielacza.

Potem montujesz wszystko na miejsce, ustawiasz zapłon na ~10 stopni i jazda.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
na fso ptk jest gostek z krakowa ma nicka murzynek i niedawno calkiem mowil ze znalazl kolesia co naprawia moduly i daje dozywotnia gwarancje
  
 
nie ma czegoś takiego jak dożywotnia gwarancja.No chyba że osoby która ją daje
  
 
jezeli chcesz wiedziec to jest cos takiego
a moze wieczysta
niech da nawet na 3 lata i jezeli nie padnie to moim zdaniem jest porzadnie wykonana naprawa
  
 
Naprawię, przerobię lub dorobię każdy moduł zapłonowy.
digitech2@op.pl
  
 
Wieczysta gwarancja to okres 6 lat
  
 
http://www.ape.com.pl/

ale regeneracja do wielopunktu kosztuje az 250zeta ! moze do 1 punku jest taniej (dawniej bylo wystawione i kosztowalo 180 a teraz zdjeli ze strony)