Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2004-04-10 13:25:15 Po lewej stronie (od kierowcy) przy podszybiu i nadkolu są elektrozawory do których dochodzą węże z nagrzewnicy i z chłodnicy, musisz je odgkręcić i wyjąć całą tą puszeczke z zaworami oraz rozebrać ją - ale ostrożnie !!!! abyś nie urwał mini drucików ktróre idą od zaorków do gnizada proądowego. Następnie przepłucz końcówki z siatką (jaką to zobaczysz jak rozbierzesz) oraz wszystko gdzie zobaczysz jakiś osad, następnie poskładaj i już będzie ok! Pozdrawiam i powodzenia! Dwa dni temu sam to robiłem i oczywiście urwałem te druciki, naszczęście udało mi się polutować. |
Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2004-04-11 16:49:50 Troszkę namieszałem z tym opisem, ale powinieneś dać sobie radę. Ja miałem ten sam problem i już jest ok Istnieje jeszcze możliwość iż po prostu panel sterowania masz zepsuty, ale przeważnie wystarczy przeczyścić styki jakimś dobrym środkiem lub po prostu spirytusem - może od tego w ogóle zacznij. Regulatory temperatury są na potencjometrach, jak rozbierzesz panel to je zobaczysz, musisz do niech przez mini dziurkę wlać czegoś do czyszczenie i pokręcić pare razy aby się przyczyściło. |
Daroman BMW Friend BMW 730 E32 Warszawa | 2004-04-12 15:10:22 Oki zaczne od panelu. Jak nie pomoże to poszukam tej puszki. |
ramborior BMW Friend BMW 730i Motycz | 2006-07-01 11:13:41 Też mam ten problem, na ostatnim biegu działa jak szalone a jak tylko troszke zmniejsze to nie działa (leci tylko tyle co pęd powietrza jadącego samochodu nawiewa), podobno jest jakis filterek pod maska przy szybie ale nie wiem dokładnie jak sie do niego dostać?? - moje auto to BMW 730 E-32 bez klimy |
Carlito Warszawa | 2006-07-03 17:27:16 Tez slyszalem cos o takim filtrze i tez nie mam bladego pojecia gdzie on jest:/ |
zyggy BMW Member E34 520i 24V Warszawa | 2006-07-04 16:02:36 Zanim zabierzesz się za rozbieranie zaworów, warto najpierw sprawdzić czy w ogóle dochodzi napięcie sterujące zaworami. Problemem może być też korozja na złączach zaworów. Jeśli do zaworu nie dochodzi napięcie, jest on cały czas otwarty i stąd nagrzewnica grzeje na maksa. Zawory są sterowane impulsowo, więc najlepiej jest posiadać miernik, który potrafi mierzyć współczynnik wypełnienia impulsów.
Co do filtra przeciwpyłkowego, to instrukcja wymiany, łącznie ze zdjęciami znajduje się TU |