Czy kolektor od rs 2000 wejdzie do xr3i

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
nie chodzi mi o to czy pasjuje idea;lnie bo wiadomo ze nie,
Chodzi mi o to czy zmiesci sie miedzy silnikiem a chodnica bez wycinania czego kolwiek?
prosze o kompetentne porady heeh

oczywiscie wydechowy

[ wiadomość edytowana przez: Sas_xr3i dnia 2004-04-29 13:41:47 ]
  
 
Napewno wejdzie
  
 
a ma ktos moze zdjecie takiego kolektora wydechowego od rs 2000? albo zjecie na ktorym go dobrze widac? w senie jak sie te rury lacza ze soba?
jade zaraz obejrzec rzekamo taki kolektor i chce miec porownanie.
wrzuccie jakies foty szybko plissss
  
 
czy nie bedzie problemu z przespawaniem flansz od kolektora lanego żeliwnego?
Chodzi mi o to czy te dwa materiały sie da zespawac?
Flansze beda pochodziły z kolektora seryjnego do xr3i, odlanego z żeliwa, a reszta to bedzie kolektor rurowy od rs 2000.
  
 
Nie rób tak............. Kup kawałek stali narzędziowej albo nierdzewki grubosci kolektora odrysuj uszczelke i wytnij z tego flansze... wytniesz to maszynką jakąms najlepeij druciarka na sinumeriku albo nie wiem frezarka... albo tak jak ja kolesiowi robiłem wiertarka czteropak piwa i troche czasu ok 5 godzin
  
 
w sumie dobra mysl. Ale sam tego i tak nie zrobie bo nie mam do tergo warunkow.
Ale to bez kitu dobry pomysł. no no
jutro uderze do takich specow ktorzy maja mi to zmontowac i sie zorientuje ile mnie za to skasują. Kolektor znalazłem za 150 zł. jak sie zmieszcze ze wszystkim do 300 to robie ...
  
 
Za narzędziówke dasz 10zł na złomie... mam taki kawalek ale wysłanie bedzie droższe nić blacha.. za nierdzewke około 50zł też na złomie czy jakoś tak Warunki to tylko wiertarka najlepeij taka promieniowa w sensie że mocowana do stołu z rączką w dół... ale mówie bez czteropaka nie podchodz... hehe
  
 
a jakiej grubosci ma byc ten kawalek?
(przypuszczam ze około takiej jak kawałek ktory odetne)
  
 
Kolektor w rs2000 jest typu 4;2;1. Wychodzą z silnika 4 rury które łączą się w 2 na wysokości dolnej części zderzaka, lub tam gdzie się kończy chłodnica i tam też są umieszczone 2 sądy lambda, następnie na wysokoości amortyzatorów lub troszkę dalej łączą się w jedną rurę.
  
 
aha. dzieki. juz go widziałem . jesyt taki jak mowisz. Ja mam teraz tez 4-2-1 ale te 4 rurki lacza sie w dwie juz na wys polowy chodnicy, no a poza tym rura to rura
Ja mam w swoim jedna sonde, ale dziury po labdach i tak bedą zaspawane.
  
 
odkopałem temacik...

Zamierzam wrzucić kolektor z rs'a do XR3i. Co trzeba przerabiać? Rozstaw rur jest dobry i tylko chodzi o flansze?
  
 
roztaw srub i otorów wylotowych jest inny wiec tzreba zapodac nowa flasze z wymiarami z głowicy dohc
  
 
Odgrzeje kotleta i mam pytanko,czy kolektor wydechu od RS-a podejdzie plug&play do bloku silnika Zeteca 1,6-16v,oraz czy trzeba przerabiać flansze pod rure wydechu.
  
 
Kolego - weź sobie zobacz zdjęcie jakiegoś 1.8 na necie i potem idź do garażu i spójrz na swoje 1.6. Różnią się jakoś? Nie? Więc odpowiedź na swoje pytanie już masz.
  
 
Cytat:
2011-10-09 09:27:07, zigg pisze:
Odgrzeje kotleta i mam pytanko,czy kolektor wydechu od RS-a podejdzie plug&play do bloku silnika Zeteca 1,6-16v,oraz czy trzeba przerabiać flansze pod rure wydechu.

KLIK
  
 
Cytat:
2011-10-09 11:04:26, emtees pisze:
Kolego - weź sobie zobacz zdjęcie jakiegoś 1.8 na necie i potem idź do garażu i spójrz na swoje 1.6. Różnią się jakoś? Nie? Więc odpowiedź na swoje pytanie już masz.



Emtes,co ma z tym wspólnego 1,8?mnie interesuje to czy rozstaw rur w rs-ie jest taki sam co w zetecu,po luknięciu linka od mefisa wiem że nie.
  
 
Cytat:
2011-10-09 09:27:07, zigg pisze:
Odgrzeje kotleta i mam pytanko,czy kolektor wydechu od RS-a podejdzie plug&play do bloku silnika Zeteca 1,6-16v,oraz czy trzeba przerabiać flansze pod rure wydechu.


Zbysio007 miał do sprzedania (o ile dobrze pamietam) kolektor RS-a z listwą do Zetora,a RS do Zeteca nie pasuje plug&play.Inny rozstaw śrub i coś tam jeszcze było nie tak.






[ wiadomość edytowana przez: przemo2 dnia 2011-10-09 12:17:21 ]