Co wy na to??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
a ja bym chcial zeby wznowili produkcję Cariny e !!! oczywiście może mieć nowy wygląd ale za dużo nie zmieniony. co wy na to
  
 
TAK
  
 
Cytat:
2004-08-17 21:51:01, rsuhy pisze:
a ja bym chcial zeby wznowili produkcję Cariny e !!! oczywiście może mieć nowy wygląd ale za dużo nie zmieniony. co wy na to


...i jeszcze troszke zmieniony silnik i wnetrze i zawieszenie i cos tam... i... wyjdzie Avensis
  
 
Świetny pomysł
Ave jakoś do mnie mniej przemawia ...
  
 
Ja też chcę! Carinki to klasa wozy, mają świetną linię. Ehhhh marzy mi się taka Carinka - może być tez II Poczekam te 10 lat aż cena spadnie...
  
 
A my na to jak na lato

Pewnie, ja też jestem za!

Pozdrawiam
  
 
Niestety nie mogę się z Wami zgodzić. Carina byłaby technologicznym przeżytkiem tylko dla zatwardziałych fanatyków. Gdyby jednak zacząć coś w niej dostosowywać do obecnych wymogów i standardów ... nie byłaby już "tą" Camry jakiej chcecie.

Takie odgrzewane i poprawiane modele oferowane już były w naszym kraju jako ... Daewoo (poprawiane Ople).

Odgrzewany to tylko bigos jest dobry.
  
 
Cytat:
Niestety nie mogę się z Wami zgodzić. Carina byłaby technologicznym przeżytkiem tylko dla zatwardziałych fanatyków. Gdyby jednak zacząć coś w niej dostosowywać do obecnych wymogów i standardów ... nie byłaby już "tą" Camry jakiej chcecie.


Nie chcemy aby cari została camry
pozdrawiam...
  
 
Cytat:
2004-08-18 13:34:42, Jackal pisze:
Niestety nie mogę się z Wami zgodzić. Carina byłaby technologicznym przeżytkiem tylko dla zatwardziałych fanatyków. Gdyby jednak zacząć coś w niej dostosowywać do obecnych wymogów i standardów ...
[...]



Halo, halo... zaraz, zaraz... Jakim technologicznym przeżytkiem ? Cóż takiego znaczącego zmieniło się w motoryzacji, że trzeba by ją dostosować "do obecnych wymogów i standardów" ???
Jedyne co, to mogły się zaostrzyć normy spalin. Coś jeszcze ? Popatrz na Uno i inne wynalazki. Konstrukcje z lat '70 ('60?? ) i zobacz jak się sprzedają i ile tego jeździ po naszych drogach. W wielu przypadkach Carina przewyższa wyposażeniem, osiągami, parametrami, trakcją i komfortem nowe auta obecnie sprzedawane w salonach. Nie mówię tu już o żywotności, bo to oczywiste A żywotność też chyba świadczy o zaawansowaniu technologicznym ?
Co Ty byś chciał dostosowywać do obecnych wymogów ? Hamulców nie ma ? Świateł nie ma ? Koła ma zbyt okrągłe ?
Ej... zaskoczyłeś mnie obywatelu. Czego brakuje Carinie ? Kurtyn ? ABC, EBD, ESP, XYZ, HGW ? To uważasz za obecne wymogi ? Nie rozśmieszaj mnie. A nawet jeśli, to wszystkie te bajery można upchnąć pod maską, pod deską, wsadzić VVT-i, klimatronika i inne pierdoły. W kategorii "powrotu do korzeni" biorę pod uwagę bryłę auta, zawieszenie, deska rozdzielcza, komfort, ergonomia i wielka przestrzeń w środku. Takie coś już się nie powtórzy. Cała reszta napędowo-elektroniczna to pierdoły do zmodyfikowania. Chyba jedyne co, to wsadziłbym jakiś szybciej działający ABS, bo odnoszę wrażenie, że jakoś tak powoli reaguje.
Jestem very bardzo rozczarowany Twoją wypowiedzią
Pozdro.
  
 
Panowie, kula ziemska sie obrocila, a wy dziwnym trafem zostaliscie w miejscu
Cytat:
Takie odgrzewane i poprawiane modele oferowane już były w naszym kraju jako ... Daewoo (poprawiane Ople).


Zgadzam sie w 100% z Jackalem.
Cytat:
Odgrzewany to tylko bigos jest dobry.


Tu sie z Jackalem nie zgadzam - niektore zupy z czasem (ale bez przesady) tez zyskuja
  
 
Cytat:
2004-08-18 18:24:42, Perzan pisze:
Halo, halo... zaraz, zaraz... Jakim technologicznym przeżytkiem ? Cóż takiego znaczącego zmieniło się w motoryzacji, że trzeba by ją dostosować "do obecnych wymogów i standardów" ???
(...)
Co Ty byś chciał dostosowywać do obecnych wymogów ?



Perzanku,

oto kilka brakujących elementów (na szybko pisane), o których mi się marzyło:

1. nowoczesne silniki (np. VVT-i i diesle z common-rail)
2. więcej poduszek, mogą być kurtyny, przy czym wszystkie poduszki wielostopniowe
3. lepiej zaprojektowane strefy zgniotu, zapewniające wyższy poziom bezpieczeństwa (więcej gwiazdek w testach EuroNCAP)
4. różne elektroniczne dodatki, może nie te wszystkie XYZ czy HGW, ale świat oszedł na przód i wiele systemów po prostu nowoczesne auto musi mieć. Jestem skłonny wyrzucić automatyczne wycieraczki, czy automatycznie przyciemnające się lusterka, jednak ABS, Brake Assist, czy kontrola trakcji naprawdę pomagają w bezpieczeństwie pasażerów
5. krótka droga hamowania, czyli IMO 36-38 m na zimnych i rozgrzanych tarczach.
6. lepsze plastiki, materiały wykończeniowe i obiciowe, bardziej przemyślane (mniej nudne) wnętrza.
7. radia z odtwarzaczami CD i magnetofonami tak zaprojektowane i wbudowane w deski rozdzielcze, żeby złodzieje nie mieli czego szukać.
8. większe koła, bo standardem w tej klasie jest już od dawna 16", a ostatnio nawet 17". Niektóre Cariny nadal śmigają na 14"

9. wydłużone okresy miedzyprzeglądowe, osięgnięte m.in. ppoprzez zastosowanie łańcuszków zamiast pasków rozrządu, etc.


Zgadzam się z Tobą co do bryły auta. Bardzo podobają mi się klasyczne rozwiązania z długą maską, a nie te nowoczesne krótkie przody i rozdmuchane kabiny pasażerskie, czyli cab-forward. Zwłaszcza sedany straciły na tym zabiegu dużo swego uroku.


Cytat:
Jestem very bardzo rozczarowany Twoją wypowiedzią



Trudno, co zrobić. Może po moich wyjaśnieniach zmienisz zdanie.

Bez wielu elementów można żyć (np. ABS, poduszek, elektryki szyb, centralnego zamka, klimy, CD playerów) tylko po co??? Pozostawmy historię fanom klasyki i oldtimerów.
  
 
Cytat:
2004-08-19 14:39:37, Jackal pisze:

Perzanku,

oto kilka brakujących elementów (na szybko pisane), o których mi się marzyło:

1. nowoczesne silniki (np. VVT-i i diesle z common-rail)
2. więcej poduszek, mogą być kurtyny, przy czym wszystkie poduszki wielostopniowe
3. lepiej zaprojektowane strefy zgniotu, zapewniające wyższy poziom bezpieczeństwa (więcej gwiazdek w testach EuroNCAP)
4. różne elektroniczne dodatki, może nie te wszystkie XYZ czy HGW, ale świat oszedł na przód i wiele systemów po prostu nowoczesne auto musi mieć. Jestem skłonny wyrzucić automatyczne wycieraczki, czy automatycznie przyciemnające się lusterka, jednak ABS, Brake Assist, czy kontrola trakcji naprawdę pomagają w bezpieczeństwie pasażerów
5. krótka droga hamowania, czyli IMO 36-38 m na zimnych i rozgrzanych tarczach.
6. lepsze plastiki, materiały wykończeniowe i obiciowe, bardziej przemyślane (mniej nudne) wnętrza.
7. radia z odtwarzaczami CD i magnetofonami tak zaprojektowane i wbudowane w deski rozdzielcze, żeby złodzieje nie mieli czego szukać.
8. większe koła, bo standardem w tej klasie jest już od dawna 16", a ostatnio nawet 17". Niektóre Cariny nadal śmigają na 14"

9. wydłużone okresy miedzyprzeglądowe, osięgnięte m.in. ppoprzez zastosowanie łańcuszków zamiast pasków rozrządu, etc.


Zgadzam się z Tobą co do bryły auta. Bardzo podobają mi się klasyczne rozwiązania z długą maską, a nie te nowoczesne krótkie przody i rozdmuchane kabiny pasażerskie, czyli cab-forward. Zwłaszcza sedany straciły na tym zabiegu dużo swego uroku.


Bez wielu elementów można żyć (np. ABS, poduszek, elektryki szyb, centralnego zamka, klimy, CD playerów) tylko po co??? Pozostawmy historię fanom klasyki i oldtimerów.




no zaraz zaraz.....
- z hamulcami się zgadzam - mogłyby być wydajniejsze,
- a kto poweidział że VVTi są lepsze od silników w Carinach? toże są nowocześniejsze i bardziej wysilone to jeszcze nie oznacza że będą trwałe
- większe koła oznaczają droższe opony, a różnica w cenie wraz ze wzrostem średnicy koła jest ogromna. Pozostawmy to do wyboru użytkownikom. Ja tam na 14 nie narzekam
- radio ukradną każde
- samochody amerykańskie i stare dizle były takie trwałe m.in dzięki częstszym wymianom oleju. W 206 ojca przeglądy są co 30 tyś lub dwa lata - ja nie jestem jeszcze przekonany czy to ay na pewno dobrze.

Carinka fajna jest.

A ja lubię odgrzewaną pizze.....
  
 
Widzę, że się niedogadamy, bo jedni wolą używane auta i żony z odzysku, a inni nówki z salonu i dziewice

Co do zmian oleju, to ... "niezawodna" Alfa Romeo 156 wymaga przeglądu co 100.000 km !!!!!

A wiecie dlaczego to wystarcza???
Bo w międzyczasie serwis wymieni połowę części i olej kilka razy przy tym spuszczą i zaleją nowy
  
 
Ech... nie chce mi sie pisać. Dzisiaj spałem 3 godziny, a wczoraj 4. Temat na dyskusję przy piwie
Pozdro.
  
 
Cytat:
2004-08-19 21:01:36, Perzan pisze:
Ech... nie chce mi sie pisać. Dzisiaj spałem 3 godziny, a wczoraj 4. Temat na dyskusję przy piwie
Pozdro.




Ale byśmy tego browarku wypili..... hoho ...... MNIAM!

i pewnie nawet po skrzynce nie doszlibyśmy do porozumienia. Ale to nic, dzięki temu znów można by rozpocząć rozmowę przy piwie....
  
 
Cytat:
2004-08-19 23:44:56, pysiak pisze:

Ale byśmy tego browarku wypili..... hoho ...... MNIAM!

i pewnie nawet po skrzynce nie doszlibyśmy do porozumienia. Ale to nic, dzięki temu znów można by rozpocząć rozmowę przy piwie....



Podejrzewam, że my szybko doszlibyśmy do porozumienia
Ale jakby Jackala wciągnąć do dyskusji... ojojoj... MNIAM
Pozdro.

Czemu ja jeszcze nie śpię ?
  
 
Cytat:
2004-08-19 09:14:31, Bartek72 pisze:
Panowie, kula ziemska sie obrocila, a wy dziwnym trafem


Nie no, znowu Ty
Ja przy piwie to Was pewnie nie szybko spotkam więc:
Pysiak - masz racje. Dodaje jeszcze swoje:
-większe koła to większa masa rotacyjna choć i większa wygoda
-droga hamowania, no fakt, mogłoby być lepiej, ale w carinach hamulce są dobre, tzn takie ze sie je czuje. Podejrzewam ze niezbyt trudno dałoby się je ustawić na żylete, tzn kilka mm wciśnięty pedał i już pełna siła hamowania, ale chyba nie o to zawsze chodzi. Np nie wyobrażam sobie takich hamulców bez aBS-u. Dzisiaj troche po deszczu jeździłem i powiem Wam, ze u mnie można świetnie kontrolować to, co sie dzieje z kołami.
-lepsze plastiki ...hmm. Ja wole te szare ale sztywne, bo nie lubie jak mi cos trzeszyczy w samochodzie
-takiego radia chyba nie ma
-niektóre cariny to śmigają na 13"
-łańcuszki rozrządu? To znów do nich wrócili? Ale jestem nie na czasie Łańcuszki to mi sie tylko z hałasem kojarzą niestety, ale to było jakiś czas temu Teraz mam łańcuch w rowerze i mi styka

Pozdrawiam
  
 
hehe pomysł świetniasty, carinka to chyba jeden z najbardziej podobających mi sie modeli i jeszcze montowaliby od razu np. 3SGE ciut poprtawniony ojojoj
  
 
Ech fanatycy.

Nic do Was nie dociera , ale to dobrze, że nadal podtrzymujecie wysokie loty Carinek.

PS
MisiekII, takie radio jest w nowej Ave - ma CD + magnetofon, wygląda świetnie, dobrze gra i ciężko je wymontować.
  
 
Cytat:
2004-08-23 11:02:10, Jackal pisze:
Ech fanatycy.

Nic do Was nie dociera , ale to dobrze, że nadal podtrzymujecie wysokie loty Carinek.

PS
MisiekII, takie radio jest w nowej Ave - ma CD + magnetofon, wygląda świetnie, dobrze gra i ciężko je wymontować.


Jak kumplowi w Volvo wywalili siekierą całą środkową konsole to juz wierze tylko we własne rozwiązania

Pozdrawiam - fanatyk