Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
LoRd_S F&F Sympatyk 126p Bielsko-Biała | 2004-09-20 08:27:06 ja mam podobnie i dowiedziałem się (nie wiem czy to prawda) ze konik się wyrobił, i nie uderza równo całą powierzchnią |
Sajmon F&F Sympatyk 126p, CC, Seicento Bydgoszcz | 2004-09-20 09:24:27 Zapłon? |
Grzechu F&F Wolny Słuchacz :) Seat Ibiza '00 Legnica | 2004-09-20 09:44:15 a moze za mocno dokreciliscie pokrywe zaworow - mogla sie troszke ugiac pod nakretkami i teraz bedzie o nia klepac... |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2004-09-20 10:08:58 osluchaj silnik np kijem od szczotki - przyloz do pokrywy zaworow koniec, przyloz ucho do kija i sluchaj stukania - to powinny byc zawory. tak samo przyloz np do glowicy i innych miejsc, stwierdzisz pewnie ze to jednak zawory ja proponuje zdjac glowice i obejrzec tloki, jak nie masz zaworow nieurywek to moze byc kaszana i duze koszty ( przerabiane, nieprzyjemna sprawa). jak zaworki tluka to proponuje albo lekko odprezyc silnik albo pazurki na tlokach porobic. |
goorek F&F MEMBER był/jest Łęki City / Kraków | 2004-09-20 10:54:15 poochaty nie dodal ze jak silnik pochodzi sam chwile to zaraz gasnie, zaczyna sie dusic i zdycha.
co to pokrywy zaworow to na napewno nie wala zawory o nia bo odpalilsimy bez pokrywy i tez walilo. a zawory byly ustawiane z 5 razy, klawiatura tez byla zmieniona. za kazdym razem walilo. jakies inne pomysly? fajnie jakby to jednak sie okazalo ze nie jest to tlok vs. zawor. [ wiadomość edytowana przez: goorek dnia 2004-09-20 11:01:13 ] |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2004-09-20 11:16:06
dlaczego ? w czym problem ? pazurki na tlokach i do przodu. czasem tak bywa i tak musi byc szcegolnie przy walkach typu moj albo rotora. pozdrawiam serdecznie, sprawdzcie te tloki p.s. jak zlozyliscie wyjety silnik to nie kreciliscie walem ? byloby chociaz jakies opory czuc, mozliwe ze bylyby to zaworki. ale coz - glowica do gory i frezowanie pazurkow, evil zdejmowal i zakladal pande chyba z 7 razy jednego dnia. |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-09-20 12:01:21 jeszcze jedna rzecz - to jest wałek bodajże numer 3 firmy Ireco. czy ktoś zna jego wznios??
z luzami zaworowymi robiliśmy naprawdę chore rzeczy (0.15 do 0.35 - to ostatnie ustawiane na nie do końca wystudzonym silniku, więc w rzeczywistości jeszcze większe) i nic się nie zmieniało myśleliśmy też, że któraś z lasek jest krzywa, ale pozamienialiśmy je i dalej to samo co do tłok - głowica - czy zawór mógł się wykrzywić na tyle, żeby zweryfikować jego nieszczelność przez pomiar kompresji ?? (zakładając, że wszystko inne jest szczelne)???? |
MateuszH fiat 126p Kozy | 2004-09-20 12:23:16 albo tlok bije o zawor ale w to watpie.albo macie spalanie stukowe to jest bardziej prawdopodobne, musicie dobrze ustawic zaplon przy glowicy splanowanej 3,mm jest to dosyc trudne wiem z doswwiadczenia ale niech ktos wam go ustawi na lampie i bedzie chodzi aha a jak macie jakis walek sportowy to na lampie trzeba ustawic ile stopni ma wyprzedzenie ten walek!!!ja mialem glowice splanowana 3,5mm i tez myslalem ze to zawory lub tlok o zawory a to byla kwestia ustawienia zaplonu na wyczucie jest to bardzo trudne ale na lampie spox, |
MateuszH fiat 126p Kozy | 2004-09-20 12:25:47 Jeszcze cos nie ma walka z ireco o oznaczeniu 3 tylko 4 lub 7 lub 9 lub 11 te od 7 w gore wyczynowe. ja mialem 7 i glowice 3mm i zawory nie bily o tloki tylko zaplon ustawcie!!!! |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-09-20 12:35:37 w takim razie pewnie to wałek 4.
a co do propozycji, że to źle ustawiony zapłon - wybacz, ale wydaje mi się to śmieszne, żeby na wolnych motor miał tendencję do detonacji |
LoRd_S F&F Sympatyk 126p Bielsko-Biała | 2004-09-20 12:40:49
jest jeszcze 5 |
tomx1 matiz,atos, lanos 2.0 Pszczyna | 2004-09-20 13:23:09 Ja mialem podobne, z okolicy 1 cylinder-głowica, dokrecielem mocniej glowice na srodkowych srubach i stukanie znikło, moze jakos krzywo glowica byla..
|
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-09-20 14:50:35 wg mnie dj tlok vs dj zawor
zdejmijcie glowice, sprawdzcie czy nie zostaly jakies slady na tlokach w stylu archiwum x, sprawdzcie zawory i ponownie szczelnosc glowicy.. i nie wiem dlaczego wszyscy sie tak boicie frezowania tlokow pod zawory? to nie jest nic trudnego ani groznego |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-09-20 15:02:02 tloki sa w miare pancerne i dopoki tylko stuka bede tylko minimalne slady, ale wygiecie zaworu w takim przypadku to norma... to sie powinno przed zalozeniem motoru sprawdzic, sprobowac obrocic walem i/lub sprawdzic na plasteline pamietajac o tym ze glowica siada jeszcze z czasem...
przerabialem to jakis czas temu w silniku 2r'a na glowicy -3,2 i walku 760/385 oraz ssakach 34mm.. zdejmijcie glowice bo tak sie niczego nie dowiecie a kazda sekunda pracy w takich warunkach tylko bardziej morduje silnik |