Problem z rozruchem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam. mam problem z rozruchem mojego( od niedawna) escorta 1,4 '94. jak jest zimny nie da sie za uruchomic (juz kilka razy musialem go pchac !!!!!). byl podpiety do komputera i nie stwierdzono zadnej awarji. co to moze byc ??????
ps. poprzedni wlasciciel po dokonaniu transakcji co napomknal, ze jak mial klopoty z rozruchem to otwieral korek wlewu paliwa i podobno pomagalo, ale mi to nie pomaga
  
 
Opisz dokladniej, czy oznacza to ze rozrusznik nie kreci, czy po prostu nie chce zapalic ??
  
 
rozrusznik jest ok, kreci dobrze. a jak juz odpali (czytaj: na pych )) i obroty sie ustabilizuja na poziomie okolo 800 nastepuje moment w ktorym drastycznie spadaja i zaraz powracaja do ko 800. zdzrzylo sie rowniez ze zgasl mi podczas jazdy na niskich obrotach.
  
 
podczas krecenia rozrusznikiem zobacz czy masz iskre na cewce i czy jest ona odpowiednio duza. Poprostu rozlacz przewod od cewki i przybliz do jakiego metalowego elementu gdzie jest masa. Podczas rozruchu powinna byc wyrazista iskra. Jak masz troche kasy sprawdz cisnienie sprezania, filtry posprawdzaj itd
  
 
a czy jak po dluzszej jezdzie gdy otworzysz ten korek wlewu paliwa czy zasysa powietrze do baku?, bo moze byc gdzies przygnieciona, lub zatkana rurka odpowietrzajaca bak, albo zatkany filtr paliwa, z wierzchu przewanie wyglada ok, ale w srodku jesli byla woda w paliwie, jest pewnie rdza, ktora przytyka przeplyw paliwa. Moze byc rowniez zatkana odma, i silnik nie ma przewietrzania, wtedy wypadal by korek oleju. W koncu pompa paliwa moze cos slabo dawac, albo widzialem raz jak przy pompie byla slabo podlaczona masa, a ta wtedy ledwo dzialala, ledwo co bylo ja slychac.
  
 
no i pojechalem do ASO. pomierzyli i powiedzieli ze ma "zle cisnienie sprezania i dalsza weryfikacja jest mozliwa po demontazu glowicy". jak mi powiedzieli ile bedzie kosztowala ewentualna naprawa to mi sie slabo zrobilo (ok 3 tys. zl!!!!). ale znalazlem sposob na odpalenie grata. przy rozruchu wciskam mu gaz do dechy. narazie pomaga
  
 
... ale remontu nie unikniesz
Jezeli juz teraz masz klopoty z odpaleniem to w zimie mozesz nie odpalic
Radzilbym rozejrzec sie za dobrym tanszym mechanikiem
  
 
kto zna jakiegos dobrego mechanika w okolicy trojmiasta, ktory by sie tym zajal. no i oczywiscie zeby zabardzo mnie nie oskubal????
  
 
siemanko,sadze ze w tym warsztacie chca Cie po prostu nacciagnac na kase nie idz tam, ja bym Ci proponowal wymiane filtru paliwa moze paliwo nie dochodzi a rozrusznik kreci,w szczecinie filtr paliwa mam za 61 zł juz z rabatem, jeszcze jedno czy jak rozrusznik kreci to drga odbotosciomierz? jak nie to cos z iskra albo !! tak jak u mnie z przewodami,kup jakis preparat ktory polepsza styk ( jakis specjalny nie znam anzwy) i poodtykaj kazda wtyczke popsikaj tam tym preparatem i zatkaj, tylko rob to po kolei nie idtukaj 2 wtyczek kazda pokolei i zatykaj abys sie nie pomylil co od czego odetkales,ja mialem ten sam problem jak jest zimny rozrusznik kreci ale nie drga obrotosciomierz,jak zacznie drgac to odpala od razu. i jeszcze jedno moze papka paliwowa cos nawala,ale skoro dziala na puch to znaczy ze jest dobra, wiec renowacja stykow!! i filtr paliwa !! kazdy mechanik mowi ze sie nie zapycha ale to nie prawda bo sie zapychaja w aucie ktore jezdzi 12 lat czy wiecej.