KATOWICE CITY

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dzis napadnięto mnie i moic przyjaciol w katowicach z nozami w bialy dzien stracilismy troche kasy i sprzętu.... chu...two sie szerzy właśnie wrociłem ehhh nie chce mi sie nawet gadać
  
 
taki duży chłopak jesteś damian i nie dałeś sobie rady
chujostwo na ulicach
  
 
Dlatego jestem za karą smierci, a za kradzież obcinanie dłoni. Za drobniejsze występki chłosta. Spokuj byśmy w kraju mieli jak nikt.
  
 
Ja tezmiałem takie przygody. Czasem lepiej puscic pare złotych niz dostać kose...
  
 
wy tu wpadacie czasem a ja tu musze mieszkać.dziś był mecz(w sosnowcu) chyba jakiś,moze to kibole??
  
 
ja w katowicach studiuję, ale na uczelnie zawsze jeżdze samochodem, nie wyobrazam sobie wyjsc na dworzec pkp po zmroku
  
 
Cytat:
2004-09-26 00:16:50, Pingu-Gliwice pisze:
ja w katowicach studiuję, ale na uczelnie zawsze jeżdze samochodem, nie wyobrazam sobie wyjsc na dworzec pkp po zmroku



gdzie studiujesz ?
  
 
wszedzie tak jest i nie znasz dnia ani godziny. ja w krakowie kulturalnie siedzac z kobieta na laweczce nad wisla dostalem mlotkiem do miesa w glowe, podeszlo ok. 10 typow i jeden z ninch zaczal mnie okladac mlotem od razu. od tylu. dostalem w skron (kilka szwow) i po glowie, na szczesxie rentgen czaszki nic nie wykazal. ehh sa pojeba#$$ ludzie na swieci. a najlpesze ze nic nam nie wzieli tylko ok 6 zloty i paczke fajek. aha i zegarek mi zajeb$%.
ehh nie mile wspomnienia.
  
 
ja osobiscie nie mialem takiej przygody (odpukac) ale np jakis miesiac temu pojechalem z dziewczyna na osiwecenia po kumpla, czekam na niego pod klatka, patrze a tu gosc biegnie a za nim dwuch innych, jeden z goniacych mial TASAK !!!! Mysle sobie ze chyba nie czekam na kumpla tylko jade, odpalam silnik a tu tamci dwaj z tasakiem uciekaja przed grupka ok 8 osob To juz calkiem zglupialem i zaczolem udawac ze mnie tu nie ma ale silnik mialem odpalony
Musimy sie do tego przyzwyczaic bo nie widez nadzieji na poprawe