[125] regeneracja gażnika do 1300cc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Mam do wyboru, albo zregeneruje swój gaźnik u fachowca-100zł, albo zrobie to sam choć nie wiem jak, chodzi o wymianę przepustnic i osi na 8,5mm i wtedy koszt to 16zł. Druga opcja to kupić regenerowany gaźnik-70zł, z tym, że nie ma gaźnika do 1300, c zy od 1500 będzie pasował? Oznaczenie mojego gaźnika to 34DCHD1 N' 8B, tak przy okazji to nie moge znaleźć nic na temat takiego oznaczenia w żadnej książce...

Pozdrawiam!


[ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2004-09-27 15:42:54 ]
  
 
A nie wystarczałoby Ci wymienić samych dysz w tym już zregenerownym gaźniku bo ogólnie to on pasuje
  
 
Cytat:
2004-09-27 15:37:06, Lunatic pisze:
Witam! Mam do wyboru, albo zregeneruje swój gaźnik u fachowca-100zł, albo zrobie to sam choć nie wiem jak, chodzi o wymianę przepustnic i osi na 8,5mm i wtedy koszt to 16zł. Druga opcja to kupić regenerowany gaźnik-70zł, z tym, że nie ma gaźnika do 1300, c zy od 1500 będzie pasował? Oznaczenie mojego gaźnika to 34DCHD1 N' 8B, tak przy okazji to nie moge znaleźć nic na temat takiego oznaczenia w żadnej książce... Pozdrawiam! [ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2004-09-27 15:42:54 ]



No więc po kolei:

Z doświadczenia wiem że z regeneracją różnie bywa... Ja u siebie mam obecnie gaźnik złożony z 3 różnych....

do 1300 każdy gaźnik będzie pasował... dodatkowym + bedzie przyrost mocy (ew. może się nieznacznie zwiększyć spalanie)

Opis twojego gaźnika jest w każdej starszej książce obsługi fiata... np. w "Budowa, eksploatacja, naprawa - Polski fiat 125p)

Jest to gaźnik przeznaczony do 1,3 sterowany podciśnieniowo , tak jak i 34 dchd (do 1500), poprzedzał on modele 34s2c (sterowane mechaniczne 2 przelotem)