INFORMACJE O AUCIE I TEST KONSOLI ZEGARÓW

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wciskamy prawy przyciśk na desce i przekręcamy kluczyk do pozycji 2. w momencie pokazania się pierwszych danych możemy puścić przycisk. na wyświetlaczu pokażą się kolejno następujące dane:
BMW NR xxxxxxxx
CODE NR xxxxx
K-ZAHL xxxx
F.G. NR xxxxxxx - gdzie siedem ostatnich znaków to numer nadwozia
SW. VERS. x.xx
AND. INDEX xx.
Na koniec testowane są zegary, wskaźniki i lampki kontrolne.
powodzenia.
  
 
ok dzieki, o to mi chodzilo.


na pozycji code nr mam 00000 czy to norma ??
  
 
niestety innych wartości parametrów poza opisanymi nie znam
  
 
01 BMW Part No.
02 Code No.
03 K No.
04 ostatnie 5 znakow nr-u nadwozia
05 wersja oprogramowania
06 Revision Index, Hardware No.
07 kombi test - tylko w kombi

no to zostalo do rozszyfrowania jeszcze kilka
  
 
Sprawdziłem u siebie i na czwartej pozycji (04) pokazują się -------. Hmm, czy to normalne?
P.S.
Jest jeszcze jakiś inny (prosty) sposób na powiązanie tych danych z pojazdem, własnie w takim przypadku?
  
 
hmm dziwne!
robilem zgodnie z instrukcja i na desce w momencie przekrecenia kluczyka najpierw pojawia sie ramka w ktorej po kilku sek niewyswietla sie info tlyko zapelnia sie ona pelnymi kwadracikami!
o co chodzi ?

BMW E34 525i M-20 89 rok

jak juz mi sie uda to niby jak zmieniacie na te kolejne dane ?
01
02
03
itd.?
  
 
zapomnialem dodac...

jak trzymam ten prawy przycisk i jest na wyswietlaczu ta ramka, potem ramka zapelnia sie pelnymi kwadracikami, to jak puszcze prawy przycisk to wszystko znika z wyswietlacza i jest tak jakbym nic niezrobil, tylko wlaczyl normalnie zaplon.

pozdro
  
 
a napewno u Ciebie prawy przycisk jest od kasowania przebiegu?? bo u mnie jest to lewy (prawego w ogole nie ma )
  
 
ten test działa na 100%, nawet przed momentem robiłem go w e-34. kolega był zszokowany że licznik i obrotomierz sam chodzi
  
 
u mnie to samo co u miX-mena też nie dział i taki sam objaw, mam e34 1988
  
 
A czy mozesz mi powiedziec co to jest pozycja 2 i 3? A co oznacza BMW part no?
Czy jest tu gdzies prawdziwy stan licznika?

Zauwazylem, ze jak trzymalem do konca przycisk to po tych pozycjach skasowala mi sie inspekcja. To prawda? Tak to się robi?

Czy wiesz co oznaczaja diody w inspekcji? jest ich z 10, a u mnie swiecily sie 2 ostatnie na zolto i czerwono. Czy pozostale beda sie swiecic? Kiedy?

Andrzej
Cytat:
2004-09-28 19:24:37, tolo84 pisze:
01 BMW Part No. 02 Code No. 03 K No. 04 ostatnie 5 znakow nr-u nadwozia 05 wersja oprogramowania 06 Revision Index, Hardware No. 07 kombi test - tylko w kombi no to zostalo do rozszyfrowania jeszcze kilka

  
 
w temacie poniżej opisałem jak się kasuje inspekcję
  
 
a ja dodam ze zadna z tych liczb nie wskazuje przebiegu, sa to tylko numery!!! a co do tych lampek to bedzie Ci sie ich swiecic coraz mniej a jak zostanie tylko czerwona to wymien olej (o ile zawsze inspekcja kasowana byla rowno z wymiana oleju!!!)
  
 
oczywiście istnieje test informujący o przebiegu auta, jednak do tego trzeba złożyć wizytę w ASO. nowsze modele np e-39 mozna sprawdzić bez ASO.
pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: MARCIN_RADOM dnia 2004-10-03 00:13:28 ]
  
 
JA słyszałem że w BMW 3 kach przynajmniej na pierwszej pozycji po w ciśnięciu guzika na desce i przekręceniu kluczyka właśnie pokazywany jest oryginalny przebieg auta nie zmieniony gdy licznik był cofany przez złącze diagnostyczne u mnie to jakieś 350 tys.
  
 
kaszlak masz rację. ja osobiście wczoraj zrobiłem to w e-36 318i i rzeczywiscie najpierw pojawiaja sie przebiegi w km(jest ich kilka) a potem wskazówki obrotomierza i prędkościomierza idą do końca.
pozdrawiam
  
 
01 BMW Part No.
02 Code No.
03 K No.
04 ostatnie 5 znakow nr-u nadwozia
05 wersja oprogramowania
06 Revision Index, Hardware No.

te dane znalazlem na niemieckiej stronie gdzie byl opisany test zegarow wlasnie na przykladzie e36 (w kombi jest 7 numerow). to ze na koncu kazdego numeru pojawia sie napis "km" nie znaczy ze sa to przebiegi, moze poprostu licznik nie ma mozliwosci wyswietlania samych liczb i ten napis "km" jest dodawany automatycznie. A poza tym jak wytluczmacycie to ze od kiedy mam e36 zadna z tych wartosci mi sie nie zmienila (zrobilem kolo 5 tys km)??? to chyba calkowicie wyklucza mozliwsoc ze to przebieg...

zreszta nie wieze ze mam 375.... tkm przebiegu bo taka wlasnie liczba sie wyswietla jako pierwsza

dziwne jest jeszcze to ze w kazdej e36 pojawia sie liczba w okolicach 350-370 tys... tez w sumie malo prawdopodobne ze kazda ma prawie taki sam przebieg.

[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2004-10-27 06:41:33 ]
  
 
nie wiem do końca jak to jest. podczas wyświetlania tych nazwijmy to kodów, nie zawsze pojawiał się znaczek "km" na końcu. co do wartości pokazanych przez becie mojego kolegi to nie zwracałem na nie uwagi. przy najbliższej okazji zapiszę je wszystkie. mam pytanie tolo, czy wskazówki obrotomierza i prędkościomierza ida ci do końca, tak jak u mojego kolegi?
pozdrawiam
  
 
u mnie na koncu kazdego numeru jest napis KM. u Was przy ktorym numerze nie bylo ??? u mnie pierwszy ten co jest niby przebieg to 375042.
zegary ida do konca, tzn predkosciomierz przekracza 220 km/h (w 318 jest chyba do 240km/h) a obrotomierz przekracza 7 tys obrotow- wychodzi za czerwone pole.
  
 
więc juz wiem. nie spisałem wszystkiego bo w biegu to robiłem ale pierwszy jest coś koło 357XXX, wiem jednak na 100%, że to auto ma przejechane około 120 tysięcy. więc wiadomo przebieg odpada, choć zegary miało zmieniane, bo spaliły się przy próbie wykonania odcinki zapłonu literki "km" nie są przy wszystkich komunikatach. jeśli chodzi o numery silnika to tu pokazuje odmienne niż w dowodzie, może przyczyną jest właśnie zmiana deski, bo auto ma znajomy, który pracował w niemczech, kupił je w salonie i teraz jeździ nim po polsce. gdzieś musi być opis jak to wszystko interpretować przecież.
pozdrawiam