Podlaczenie alarmu...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie, wlasnie zalatwilem sobie alarm i chce go zalozyc, jest on firmy seo. I teraz mam problem bo nei wiem jak podlaczyc odciecie pod zaplon, z alarmu wychodza dwa grube kable a od cewki do aparatu zaplonowego jest jeden, wiec jak mam podlaczyc to odciecie, do czego podpiac?? Pomocy, bo juz nie wiem
  
 
Ja mam to zrobione w ten sposob, ze mam kostke, do ktorej od auta ida dwa kable, a wychodzi jeden do alarmu i do tej kostki mam wrzucony przekaznik do sterowania tym wszystkim.
  
 
A nie ma dołączonego schematu podłączeń w instrukcji ?
Jak na mój chłopski rozum to trzeba rozciąć przewód idący do cewki i jeden koniec podpiąć do jednego grubego kabelka, a drugi koniec do drugiego grubego kabelka Oczywiście wypadałoby zrobić to gdzieś pod deską rozdzielczą, może na którymś kablu od stacyjki ? Jak to zrobisz pod maską przy cewce to zabezpieczenie żadne. Gość odcina, zwiera oryginalne kable i jedzie w siną dal...
Pozdro.
  
 
te dwa grube kable to obwód z wbudowanym przekaźnikiem. wystarczy zasilanie cewki pod to podłączyć i będzie OK
  
 
Wlacz sie w uklad niskiego napiecia cewki zaplonowej. Tylko musisz miec pewnosc ze masz w alarmie przekaznik i czy jest on odpowiedniej mocy do przelaczania.Z tego co piszesz ze ida 2 kable moge wywnioskowac ze jest juz ten przekaznik.Wiec musisz wpiac sie w szereg, tak jak za raczki sie lapia ludziki -0-0- Moze byc i przy samej cewce nikt z profesjonalistow nie bedzie kradl lady a to zabezpieczenie jest tylko przed gowniarzami, ktorzy zechcieli by sobie pojezdzic.
  
 
Ok dzieki za podpowiedz , sprobuje sie z tym dzis albo jutro pobawic moze cos z tego wyjdzie .
pozdr.
  
 
Mam jeszcze jeden problem, stary alarm (taki jak mial leszek i franc kiedys) mialem podlaczony pod swietla pozycyjne. Tera chce podlaczyc pod kierunkowskazy i nie wiem pod ktore przewody sie podpiac zeby to dzialalo. czy pod ktores od stacyjki co ida? Moze mi ktos pomoze kto ma alarm w 7-mce i ma podlaczony pod kierunki.
  
 
kabel od alarmu wepnij w boczne kierunki w plus, ja mialem tak samo.
  
 
i wszystkie sie beda palily? jak podepne tylko pod dwa boczne?
  
 
Będą się wszystkie paliły. Możesz też poszukać przewodów przy włączniku awaryjnych, ja tak mam wpięte.
  
 
Z przelacznikiem od awaryjnych to dobry pomysl. Latwa i w miare wygodna robota.Ja mam tak zrobione.Staraj sie oblutowac wszystkie polaczenia przewodow to najtrwalszy sposob na polaczenia.
  
 
Probowalem tam , ale tych kabli jest z 8 szt i nie zabardzo wiem jakie to kierunki, gdyby ktos mi powiedzial kolory to nie ma problemu a tak nie chce zabardzo kombinowac bo poprzecinam wszystkie
  
 
Dzis po prawie calym dniu roboty, zalozylem alarm( tylko jeszcze nie kompletnie bo nie jest podlaczone odciecie, i czujki ruchu bo nie wiem dlaczego nie chca dzialac) ale juz dziala, mierunki sa podlaczone podpiolem sie pod kable w stacyjce.
  
 
co do czujek ruchu to moze sa po prostu zdezaktywowane, aktywuje i dezaktywuje sie je pilotem, procedure masz w tej instrukcji proximy.
  
 
A jeszcze jedna uwaga co do czujek ultra.Dobrze ja wykalibruj, no chyba ze lubisz sie ogladac za swoich samochodem jak alarm wyje.Zlap jakiegos duzego komara albo z 2 muchy i wrzuc do samochodu i tak kalibruj.A calkiem powaznie to odrekc szybe i tak reguluj zeby dopiero po wlozeniu dloni do srodka zaczynal wyc.
  
 
Cytat:
2004-10-11 08:28:13, Pablox pisze:
Probowalem tam , ale tych kabli jest z 8 szt i nie zabardzo wiem jakie to kierunki, gdyby ktos mi powiedzial kolory to nie ma problemu a tak nie chce zabardzo kombinowac bo poprzecinam wszystkie


Tak, to bywa problemem jedynym wyjsciem jest miernik i mierzenie napiecia - gdzie jest w stanie spoczynku, gdzie jest po przekreceniu stacyjki i gdzie, gdy rozrusznikiem krecisz -ale prosto do tego dojsc (no i nie wiem, czy dobrze by nie bylo,jakbys diodke sobie zamontowal od czujnikow drzwi)
Ja montowalem u siebie i co? Okazalo sie,ze kabel rozowy z centralki alarmowej nie podlacza sie do kabla rozowego pod stacyjka, tylko do kabla niebieskiego w czarne paski - tak przynajmniej jest u mnie. Jeszcze smieszniejsza sprawa z centralnym byla
Pozdr
  
 
te 2 czarne kable z alarmu to są kable od przekażnika musisz przeciąc kable zasilający cewke zapłonową ("+na cewce) i jeden koniec czarnego kabla dołączyc do jednego końca przeciętego kabla a drugi do drugiego i gdy będziesz włączał alarm to nie będzie zasilaia na cewce a gdy wyłączysz to będzie.(oczywiście po włączeniu zapłony ) ja mam tak u siebie. wsio ryba
  
 
To to kazdy wie
Poza tym niekoniecznie laczy sie te dwa takie same kable w obwod z cewka zaplonowa - zalezy jeszcze od modelu auta - ale te dwa czarne kable to po prostu lacznik/rozlacznik - zamontujesz gdzie bedziesz chcial - dlatego sa grubsze, zeby przyjac duze prady - bo montuja je takze do zasilania pompy
Pozdr
  
 
A ja sie pochwale

Wlasnie wrocilem z piekna paczuszka w ktorej jest zapakowany alarm, czujnik wstrzasowy dwustanowy, i jakies tam pare innych rzeczy z syrenka wlacznie
  
 
Czyzby modny obecnie Magicar??