Corolla - Jaki model najlepszy ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie jaki wfg. was jest najlepszy model corollki jesli chodzi trwalosc i niezawodnosc elementow mechanicznych, silnik, skrzynia i ogolnie el. mechaniczne, mysle o roczniakach 8..-95,96, oczywiscie nie mam na mysli modeli z pod znaku made in Turkey itp.(Podobno Toyota jest teraz rownie niezawodna ...moze tak jest niektorzy w to wierzą ja nie...ten okres zamknąl sie podobno w roku w ktorym weszla ver. VIII ) )
Moze sa jakies modele wyjatkowo trwale i udane ?
Prosze o jakies komentarze
Pozdr.
  
 
Witam.

Wszystkie modele są udane
Jeśli chcesz mieć najlepszą corollę pod względem niezawodności to odpowiedź jest jedna: diesel. We wcześniejscyh corollach jak w tej, którą sprzedaje miro88 był silnik 1.8D w późniejszych 2.0. Jedyny problem z 1.8 to taki że nie miały wspomagania ...
Nie wiem czy to zależało od silnika czy od generacji samochodu a moze od wersji wyposażenia ale w każdym razie z tego co wiem to w 1.8 wspomagania brak.

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-10-27 21:11:52, Cromm pisze:
Mam pytanie jaki wfg. was jest najlepszy model corollki jesli chodzi trwalosc i niezawodnosc elementow mechanicznych, silnik, skrzynia i ogolnie el. mechaniczne, mysle o roczniakach 8..-95,96, oczywiscie nie mam na mysli modeli z pod znaku made in Turkey itp.(Podobno Toyota jest teraz rownie niezawodna ...moze tak jest niektorzy w to wierzą ja nie...ten okres zamknąl sie podobno w roku w ktorym weszla ver. VIII ) ) Moze sa jakies modele wyjatkowo trwale i udane ? Prosze o jakies komentarze Pozdr.



Hej!
Ja polecam diesla 1,8 - o nawet kolega na forum ma do sprzedania taka piękną czerwoną, przypatrz się niej bo to chyba najlepszy model Corolli . Z doświadczenia wiem, że to auto umie wytrzymać bardzo wiele nawet gdy jeździ nią niezbyt rozgarnięty kierowca... - to oczywiście o bracholu
Autko odpalało w największe -27C mrozy (w górach ) i u nas w domu pod chmurką. Osobiście mam nadzieję taką kiedyś nabyć jak moja padnie na amen.
  
 
Ciężko jest porównywać modele. Stare mimo wieku jeszcze jeżdżą i cieszą włąścicieli, nowe są ... nowe, a co będzie za 5 czy 10 lat???

Nowe mają nowsze rozwiązania techniczne, lepsze silniki, stare wydają siebardziej dopracowane, mniej awaryjne i prostrze w naprawach.
  
 
Cytat:
8..-95,96, oczywiscie nie mam na mysli modeli z pod znaku made in Turkey itp


A w tamtych latach byly juz model Made in Turkey?
  
 
Własnie z tego co mi wiadomo to ver.VII jeszcze byla made in Japan. Turecki okres rozpoczoł sie od modelu VII bodajze ale nie chodzi o cala bryle tylko o gorszej jakosci czesci od roznych dostawcow w tym wlasnie tureckich.
W polsce robia ponoc skrzynie ...i slyszalem nie najlepsze opinie na ten temat, tez na forum, coz na pewno nie uzywa sie teraz tak dobrej jakosci stali i stopow, koszty , koszty...
  
 
Ostatni dostepny w Polsce model produkowany w Japonii, to E111 hatchback 3D. Były dostepne tylko w 2000 roku i sprowadzane na zamówienie. Kosztowały nieco drożej od innych wersji, chociaż jak wiadomo 3D zazwyczaj są najtańsze.
Specjalnie na taką polowałem, udało się i zobaczymy co czas pokaże.

Pzdr.
  
 
Cytat:
Ostatni dostepny w Polsce model produkowany w Japonii, to E111 hatchback 3D.


Eeee...
Wydaje mi sie, ze na poczatku produkcji E12 ktoras wersja nadwoziowa rowniez przyjezdzala z Japonii (chyba hatchback).
Malo tego, ktos tu niedawno na forum (szukalem - nie znalazlem) twierdzil, ze nadal jakas wersja Corolli sprzedawana w Europie przyjezdza z Japonii.
Cytat:
W polsce robia ponoc skrzynie ..


Odsylam do ostatneigo "Auto Swiata" - w Polsce robia o wiele wiecej rzeczy do nowych Toyot - m.in. silniki, napelniacze poduszek, fotele, skrzynie biegow, maszyny do obrobki urzadzen produkcyjnych (jedyne miejsce w Europie), dalej nie pamietam...
Naprawde sadzicie, ze w Polsce nie mozna niczego zrobic dobrze?
Jaki byl ostatni najmniej awaryjny model Opla wdlg niemieckiego TUV-a?
Agilla z Gliwic!
Z takimi checiami i wiara we wlasne mozliwosci rzeczywiscie bardzo dlugo bedziemy pariasami Europy
  
 
Z gamy Corolli E12 tylko TS był z Japonii.