Przekładnia listwowa zamiast zwykłej [126p]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
więc tam mam do was pytanie , czy ktos z was to robił i co potrzebne jest do tej przeróbki , w co musze sie zaopatrzyc ???

bardzo prosiłbym o zdjecia jeśli ktos ma
  
 
W przekładnię listwową wraz z mocowaniem nie przegnitym i Mig'a. Najlpiej wyciąc to z BISa lub z FL rocznik bodajże 91 bo (chyba) wtedy opcjonalnie je wkładali do FLi. Krzemowy robi(robił) taką przeróbkę.
  
 
Ew cały płat podłogi z przegroda, ja mam wyciete mocowania z poprzedniego fl`a. Nie ma porównania, zwlaszcze przy szerszych oponach...

-----------------
--=RACE TECH=--
  
 
FL ma inną przekładnię niż ST ?? Czy miałeś FL z listwą ?? Ja planuję listwę wstawić podczas "wielkiego remontu" czyli uwinąć się między innymi z nią do czerwca 2005. Pomożesz ??
  
 
sprawa generalnie wygląda tak że przekładnia to nie problem natomiast gorzej jest z mocowaniami , powiedzcie mi czy trzeba cała ściane grodziowa przespawywac czy wystarczy przyspawac mocowania , następnie jak wyglada sprawa połaczenia przekładni z kolumna kierowniczą
  
 
Miałem FL`a z listwą, uchylnymi szybami, fotelami bimarco i w ogole... Jesli remont to kup (na zamowienie sa tylko) Przegrode na Przedzalnianej, bo wałek przechodzi miedzy pedałami, trzeba wycinac nowy otwor i duzo klopotu z tym jest!

-----------------
--=RACE TECH=--
  
 
Od Buksona wiem tyle że wystarczy przespawać mocowania. Cała ścianka grodziowa to byłaby za duża rzeźba. A co do połączenia zaraz postaram się sprecyzować swoje informacje i pomóc Ci jakoś.
  
 
Ale to już było... i nie wróci więcej

Poszukaj sobie wątku o tym, pisałem aż nadto szczegółowo o tej przeróbce.

PS. Wałek z krzyżakami ze 128/Zastavy jest jak pisał Ali tak samo długi jak w BISie(mi się zdawało co innego ale błądziłem).
  
 
bardzo prosze o wszelkie info bo zainteresowała mnie ta sprawa , pare rzeczy by odpadło i nie byłoby z nimi juz problemów
  
 
wystarczy prawidlowo przyspawac takie wsporniki (fota), a reszte sklada sie juz jak klocki
  
 
Ja mam te mocowania w komórce ("wyrwane" z BIS'a, thx to Piter & Franki), mam też całą kolumnę kierownicy + cały magiel, ale ostatnio słyszałem że pedały też trzeba mieć od BIS'a - czy to prawda (drązek przechodzi między pedałem sprzegła a hamulca i ten pierwszy podobno musi mieć inny kształt).
  
 
To raczej nieprawda. Sądzę, że to już za dużo kombinacji. Opisz jak będziesz montował. Ja będe montował marzec/kwiecień pewnie. Jak byś coś wcześniej wykombinował to dokładnie opisz, na pewno się przyda dokumentacja.
  
 
Cytat:
2004-11-15 18:54:49, M_a_x_X pisze:
Ja mam te mocowania w komórce ("wyrwane" z BIS'a, thx to Piter & Franki), mam też całą kolumnę kierownicy + cały magiel, ale ostatnio słyszałem że pedały też trzeba mieć od BIS'a - czy to prawda (drązek przechodzi między pedałem sprzegła a hamulca i ten pierwszy podobno musi mieć inny kształt).



Mam w FL fabrycznie zamontowana maglownice jak chcecie to moge zrobic zdjecia pedalow ew jak bedzie mi sie chcialo (a naprawde mi sie nie chce) to zdjecia uchwytow. Ale to jutro.

Jakbym zapomnial poprosze posta "przyominacza" na prv.
  
 
niestety sprawiedliwosci musi stac sie zadosc

Raz

Dwa

Trzy