Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2004-12-15 13:12:57 A ile masz dokładnie?
"prawie 15" co to znaczy? zdaje się, że na jałowych obrotach powinno być 14,4V Ale zawsze jest chyba jakaś tolerancja? Weź miernik i sam pomierz - jak jest na wolnych obrotach, jak się zmienia po załączeniu dużych odbiorników prądu. I czy spod maski nie słychać "śpiewania" o tonacji uzależnionej od liczby włączonych odbiorników prądu. No i najważniejsze - sprawdź wszystkie połączenia kabli w okolicach akumulatora (choć przypuszczam że Twój elektryk też na to wpadł ) |
the_undertaker Klubowy Weteran Passat/New Beetle Złotniki Kujawskie | 2004-12-15 23:14:42 To raczej będzie ów regulator napięcia. Ja miałem walnięty komplet czyli mostek i regulator a cudak z serwisu wymienił mi tylko mostek Później ładowanie dawało po garach a kontrolka czasami się świeciła. Jak się zapalała to automatycznie jazda wycieraczek padała (szły wolno), szyby wolniej się opuszczały itp itd. Od wymiany regulatora spokój. |