Glosny silnik..

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich.
Kupilem poldolota z 88r z silnikiem 2.0 z argenty
Auto to ok 3 tys obrotow chodzi w miare normalnie ale powyzej robi sie glosne. czy jest to normalne a moze jest cos nie halo z silnikiem?? Mechanik ktory przejechal sie autem (sam ma DF z podobnym silnikiem) stwierdzil ze auto na wyzszych obrotach jest "twarde" i "toporne".
Mam jeszcze jedno pytanie - obrotomierz na wolnych obrotach wskazuje obroty ok 1600 - 2000 (nie wiem dlaczego faluje) a jak wcisne delikatnie gaz to obroty spadaja na okolo 1100 - 1200 i po mocniejszym wcisnieciu zaczynaja isc do gory. Czy da sie to jakos naprawic u elektryka czy nalezy wymienic deske ze wskaznikami?
Pozdrawiam wszystkich
  
 
chyba sie musimy nim przejechać

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2004-12-18 23:08:09, OLO pisze:
chyba sie musimy nim przejechać



Też się na to piszę
  
 
ty lepiej nie. Stówa - mało?

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2004-12-18 23:09:53, OLO pisze:
ty lepiej nie. Stówa - mało?



Cicho

Przynajmniej nie było "90 dych na szafie"
  
 
W razie co - brygada rozpijaczy 3L (Jojo+Qbk) pisze się na przejażdżkę...
  
 
Cytat:
2004-12-18 23:12:26, Makaveli pisze:
Cicho Przynajmniej nie było "90 dych na szafie"


ale nie pamietam czy mocowanie drążka odpadło od podłużnicy czy nie...

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2004-12-18 23:12:26, Makaveli pisze:
Cicho Przynajmniej nie było "90 dych na szafie"



klasa sama w sobie

16 letni poldek z dwojka musi byc glosny - takie sa odwieczne prawa natury
  
 
Cytat:
2004-12-18 23:12:26, Makaveli pisze:
Cicho Przynajmniej nie było "90 dych na szafie"


"Truposz" pali ponad 18l gazu ale 100kmh idzie spokojnie (na trojce)
  
 
Cytat:
2004-12-18 23:20:09, OLO pisze:
ale nie pamietam czy mocowanie drążka odpadło od podłużnicy czy nie...



mi się trochę rozszczepiło, nie oderwało


  
 
Cytat:
2004-12-18 23:22:54, pajczaki pisze:
"Truposz" pali ponad 18l gazu ale 100kmh idzie spokojnie (na trojce)


To żaden problem nawet dla mojego OHV

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2004-12-18 23:22:54, pajczaki pisze:
"Truposz" pali ponad 18l gazu ale 100kmh idzie spokojnie (na trojce)



skręć mu smoka trochę.... mój,coprawda OHV, palił 20l, a teraz 12l...

wprawa w regulacji czyni cuda
  
 
Cytat:
2004-12-18 23:18:09, Qbk pisze:
W razie co - brygada rozpijaczy 3L (Jojo+Qbk) pisze się na przejażdżkę...


A co mi po rozpijaczach?? a uto stanie przy drodze i taki final zabawy.. a efektow w aucie nie bedzie...
  
 
ale impreza bedzie przednia!
Dobra - poważnie.
Czy jesteś pewien ze rozrząd jest własciwie założony (znaki), jaki masz zapłon i jaki aparat i na ile jest ustawiony

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2004-12-18 23:28:13, Makaveli pisze:
skręć mu smoka trochę.... mój,coprawda OHV, palił 20l, a teraz 12l... wprawa w regulacji czyni cuda



problem w tym ze bylem na regulacji (i sprawdzeniu szczelnosci) ale to nic nie dalo...
a w furze 'wali" gazem. W pon. jade na regeneracje parownika - jak to nic nie da to chyba wymontuje gaz
  
 
Cytat:
2004-12-18 23:34:22, pajczaki pisze:
problem w tym ze bylem na regulacji (i sprawdzeniu szczelnosci) ale to nic nie dalo... a w furze 'wali" gazem. W pon. jade na regeneracje parownika - jak to nic nie da to chyba wymontuje gaz



Już 100 razy słyszałem że po takiej "regulacji" u gazownika fura pali kosmiczne ilości... a można ustawić przecież samemu....

No ale na starcie to musisz zrobić pełen przegląd samochodu, może takie prozaiczne rzeczy jak filtr powietrza, świece czy przewody są do wymiany...
  
 
Cytat:
2004-12-18 23:33:32, OLO pisze:
ale impreza bedzie przednia! Dobra - poważnie. Czy jesteś pewien ze rozrząd jest własciwie założony (znaki), jaki masz zapłon i jaki aparat i na ile jest ustawiony



Z tym bedzie klopot jestem laikiem w tych sprawach - wiem tylko ze rozrzad byl niedawno wymieniany ale szczegolow nie znam..
Do tej pory jezdzilem lanosem i o nim wiem wiecej
Poldi to dla mnie czarna magia
Z tego co powieedzial mi mechanik to okazuje sie ze ktos przy aucie dziwnie dlubal. Dzis dowiedzialem sie od sprzedawcy ze wczesniejszy wlasciciel mial w planach zamontowanie w nim turbiny..
  
 
Cytat:
2004-12-18 23:39:34, Makaveli pisze:
Już 100 razy słyszałem że po takiej "regulacji" u gazownika fura pali kosmiczne ilości... a można ustawić przecież samemu.... No ale na starcie to musisz zrobić pełen przegląd samochodu, może takie prozaiczne rzeczy jak filtr powietrza, świece czy przewody są do wymiany...



Wszystkie te rzeczy juz wymienilem... co jest smieszne - po trzech dniach od wymiany swiec, byly juz okopcone...

Ps. mechanik powiedzial, ze w gazniku jest zle zamontowany mikser gazu - ogranicza o ile pamietam przepustnice w gazniku
  
 
Cytat:
2004-12-18 23:45:20, pajczaki pisze:
Z tym bedzie klopot jestem laikiem w tych sprawach - wiem tylko ze rozrzad byl niedawno wymieniany ale szczegolow nie znam.. Do tej pory jezdzilem lanosem i o nim wiem wiecej Poldi to dla mnie czarna magia Z tego co powieedzial mi mechanik to okazuje sie ze ktos przy aucie dziwnie dlubal. Dzis dowiedzialem sie od sprzedawcy ze wczesniejszy wlasciciel mial w planach zamontowanie w nim turbiny..



Żeby tylko jakaś panewa się nie obróciłą znienacka.... Ja bym sugerował oblookanie i przesłuchanie przez ludzi znających temat - myślę że chłopaki Ci pomogą, bo tak to z reguły jest na tym forum...
  
 
Cytat:
2004-12-18 23:49:51, Makaveli pisze:
Żeby tylko jakaś panewa się nie obróciłą znienacka.... Ja bym sugerował oblookanie i przesłuchanie przez ludzi znających temat - myślę że chłopaki Ci pomogą, bo tak to z reguły jest na tym forum...



nie chcialem na raz pisac o wszystkim ale na benzynie czuje ze sie dlawi, ma szarpniecia (a jak zostawiam go na noc na benzynie to rano po odpaleniu musze go "podgazowywac aby nie zgasl bo ma slabe obroty - podobno przez mikser ktory go blokuje)