Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Orion Polonez Caro Łódź | 2003-01-24 14:03:44 na 99,9 % jest to cewka na aparacie zaplonowym mialem to w zeszly czwartek godzinna wizyta u pana elektryka zalatwila sprawe . Samochod zawsze gasl gdy sie rozgrzal a jak troszke ostygl zapalal i jechal normalnie. |
Orion Polonez Caro Łódź | 2003-01-24 16:52:51 Rozumiem ale identyczne objawy mialem w czwartek , elektyk wymienil i samochod dziala normalnie.
Koszt 38 zł cewka i 30 robocizna. Cenki w Łodzi |
BENY Miłośnik FSO Ciechanów | 2003-01-24 16:56:45 z tą cewką, to może być strzał w 10 |
Orion Polonez Caro Łódź | 2003-01-25 16:16:51
Ale odpala zawsze po ostygnieciu ??? a jak ma te 90 stopni i okolice mozesz go zachechlac a nie odpali ??? |
MAJCHAL Miłośnik FSO Polonez Caro Poznań | 2003-01-26 16:39:54 Jest kilka nowych aspektów tejże sprawy
Mam kłopoty z odpalanie od rana. Kreci, kręci i już jakby chciał załapać, ale nic. To wygląda jakby nie dostawał paliwa, ale we filterku jest ok. Grzebię, dotykam przewodów, paliwo śmierdzi i nic. Zmieniam przewód WN ten od cewki do kopułki i odpala. Następnego dnia to samo i zmieniam przewód WN na ten, którego dzień wcześniej wymieniłem i znowu mi odpala. Tak więc co ciekawe przewód, który jednego dnia jest niby do niczego, następnego okazuje się wybawicielem. Tak jest już 4 dzień. Jak odpali to chodzi mało równo, dopiero jak się zagrzeje to chodzi jak zegarek Nie wiem co to może być. Ratunku, bo nie mam ochoty co ranek na dzień dobry brać się pod maskę i grzebać |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-01-26 16:47:33 Przewody wilgotnieją dlatego ten przewód który jest do niczego na drugi dzień okazuje się dobry.Gdzie trzymasz ten przewód który rano zakładasz w "zastępstwie"? |
MAJCHAL Miłośnik FSO Polonez Caro Poznań | 2003-01-26 16:49:57 Też tak myslałem, ale ten rewelacyjny i dobry jest to nocuje w samochodzie. Nie biorę go do ciepłego domku na noc |
WALA OPEL Kadett GT Pleszew | 2003-01-27 07:04:56 Cześć Wszystkim!
A może MAJCHAŁ masz wodę w zbiorniku paliwa! i dostaje ci się do gaźniczka i nie może kopnąć! Ja zaczynam powoli na to stawiać! Dotankuj denaturatu niech się to dziadostwo wymiesza to jakoś to wszystko twoja bryczka przepali! |
Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2003-01-27 11:55:43 Ja stawiałbym na cewke zapłonową i przewody - a ściślej na wilgoć.
Jest dostępny taki preparat w sprayu, który po sprzyskaniu w.w. tworzy taką warstewkę ochronną zabezpieczającą przed wilgocią. Ja sprzyskałem nim moją przebijającą cewke w Brembosie i już 5 dni jest spokój. |
SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2003-01-27 15:59:10 Majchal z tym odpalaniem jak jest ciepły (czyli z nie odpalaniem), może to być też za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej (gaźnik), zapłon się przestawia no i świece. |
MAJCHAL Miłośnik FSO Polonez Caro Poznań | 2003-01-27 19:19:50 A no to pięć punktów dla tego pana bez czapki = JANIO
Dziś wyczaiłem co może być, bo obstawiałem także wilgoć i coś z kablami, cewką, modułem. Prawie na pewno to jest albo cewka, albo kable. W cewkę wchodzi przewód, który idzie do aparatu i na tym właśnie łączu jest iskrzenie. Teraz tylko sprawa do weryfikacji czy kable puszczają, czy cewka ma przebicie. Jak już jesteśmy przy cewce, mam pytanie. W swoim autku mam obok cewki kondensator. Do czego on służy? Czy można go wywalić? |
Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2003-01-27 19:39:41
Mam to samo
Kondensator ten służy do utrzymywania stałego potencjału czyli filtrowania zakłóceń. |
MAJCHAL Miłośnik FSO Polonez Caro Poznań | 2003-01-27 20:48:02 To mam kolejne pytanie: jak sprawdzić działanie cewki i kondensatora. Jaki to jest kondensator ( typ, model, itd.), gdzie go można kupić i za ile?
Skoro nasz zacny kolega Janio ma to samo, to jak temu przeciwdziała? Co jest powodem iskrzenia, czy to jest wina pogody, czy uszkodzonej cewki/przewodów wn? |